Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
zondag 5 februari 2012 om 20:34
Hé Elynn! Wij zitten in het clubhuis. Waar ben jij?
Leo blijkt Hielke en Sietse dankzij haar jarenlange boerenmarktervaring prima te verstaan. Ze heten inderdaad Hielke en Sietse, maar dan andersom. Sietse en Hielke dus. Sietse is de oudste. Vandaar.
Tijdens de inleiding rond en een rondleiding in het clubhuis, zagen ze allerlei klusjes die ze wel op wilden knappen. Ze hebben de put onder de wc's inmiddels leeggezogen, een lamp met een bewegingssensor aangebracht in de darkroom en de voorraad ingevroren moedermelk staat te ontdooien zodat ze die morgen kunnen karnen. Handige mannen.
We gaan zo strootjes trekken wie ze mee naar huis mag nemen, dus als je nou eens even opschiet, kan je meedoen.
Leo blijkt Hielke en Sietse dankzij haar jarenlange boerenmarktervaring prima te verstaan. Ze heten inderdaad Hielke en Sietse, maar dan andersom. Sietse en Hielke dus. Sietse is de oudste. Vandaar.
Tijdens de inleiding rond en een rondleiding in het clubhuis, zagen ze allerlei klusjes die ze wel op wilden knappen. Ze hebben de put onder de wc's inmiddels leeggezogen, een lamp met een bewegingssensor aangebracht in de darkroom en de voorraad ingevroren moedermelk staat te ontdooien zodat ze die morgen kunnen karnen. Handige mannen.
We gaan zo strootjes trekken wie ze mee naar huis mag nemen, dus als je nou eens even opschiet, kan je meedoen.
maandag 6 februari 2012 om 21:24
Mij moet wel weer even van het hart dat we wat doorslaan. Vriest het een beetje, staan we meteen met alles erop en d'r an in Friesland. Ik kwam vandaag aan op de vroege voorjaarsmarkt in Hoorn waar we al jaren met onze bollen staan: niemand. Geen Yette, geen Elynn, geen Leo, geen Star. En natuurlijk ook geen Meds en aangezien de bollen in haar schuur lagen opgeslagen ook geen bloembollen.
Ik heb maar een bordje neergezet en ben met Lex aan het rietverkopen geslagen.
Ik heb maar een bordje neergezet en ben met Lex aan het rietverkopen geslagen.

dinsdag 7 februari 2012 om 08:15
Nee Spoek. Nogal logisch he! Als de elfstedenkjoorts goat brjanden dan binne we in Fryslan.
Gisteren aan de lippen van de ijsmeesters gehangen tijdens de persconferentie. Ik hoorde dat veel mensen het een bespottelijke vertoning vonden maar ik niet. Ieder woord heb ik gevreten echt. Sa mooi om te sjeen. Zo veel woorden kunnen gebruiken om te zeggen dat het ijs nog niet dik genoeg is, ik vind het knap. Een lintje, een oorkonde, een standbeeld, dat dringt zich wel op vind ik voor de helden die gisteren de pers te woord stonden.
Gisteren aan de lippen van de ijsmeesters gehangen tijdens de persconferentie. Ik hoorde dat veel mensen het een bespottelijke vertoning vonden maar ik niet. Ieder woord heb ik gevreten echt. Sa mooi om te sjeen. Zo veel woorden kunnen gebruiken om te zeggen dat het ijs nog niet dik genoeg is, ik vind het knap. Een lintje, een oorkonde, een standbeeld, dat dringt zich wel op vind ik voor de helden die gisteren de pers te woord stonden.
dinsdag 7 februari 2012 om 11:30
Goed bezig Elynn! Ik heb mijn vriezer helaas vorige week ontdooit. Ideaal met dit weer, je hoeft niet bang te zijn dat je vissticks en stamcellen ondertussen ontdooien. Gewoon -hup- in een klapkrat op de tuintafel.
Ik zal Leo zo eens vragen of ze Hielke en Sietse kan vragen om wat blokken ijs uit de vijver te zagen. Die mannen lopen helemaal warm voor d'r. Ik zou haast een grapje maken over Friezen en dooien. Maar da's zo flauw.
Ik zal Leo zo eens vragen of ze Hielke en Sietse kan vragen om wat blokken ijs uit de vijver te zagen. Die mannen lopen helemaal warm voor d'r. Ik zou haast een grapje maken over Friezen en dooien. Maar da's zo flauw.

dinsdag 7 februari 2012 om 20:39
Hee eh......hallo, zijn jullie er nog?
Goh zeg, die Hielke en Sietse weten van eh...wanten zullen we maar zeggen. *kuch*
Poeh, nou, wat een klus was dat eh zagen *hoest* We moesten helaas opgeven vanwege de kou. Jammer. Ze hebben het warm weer hoor gelukkig. Van de fysieke inspanning bedoel ik. Dussssss.....
Goh zeg, die Hielke en Sietse weten van eh...wanten zullen we maar zeggen. *kuch*
Poeh, nou, wat een klus was dat eh zagen *hoest* We moesten helaas opgeven vanwege de kou. Jammer. Ze hebben het warm weer hoor gelukkig. Van de fysieke inspanning bedoel ik. Dussssss.....
woensdag 8 februari 2012 om 14:18
Ehm, lieve BEO's, houden we het hoofd wel even bij dat waar het écht om draait? Ik snap dat het goed en fijn is om gehoor te geven aan de diverse fysieke verlangens, vooral als er noeste, bonkige Friezen in het spel zijn, maar die ijsvloer moet rap klaar.
Zo, ik duik het riet weer in met Bart Veldkamp (die woont hier vlakbij, in Lemmer) ga maar weer 's wat ijsschotsen transplanteren.
Zo, ik duik het riet weer in met Bart Veldkamp (die woont hier vlakbij, in Lemmer) ga maar weer 's wat ijsschotsen transplanteren.

maandag 27 februari 2012 om 12:05
Ja, Spoek, deze week is er weer gewoon koor, hoor. Woensdagavond van 19.30 tot 22.00. Met daarna eventueel nog wat napraten onder het genot van een glaasje van het een of ander. Vergeet je je banjo niet? Leo neemt uiteraard haar trekzak mee.
Voor de beeldvorming maar een linkje bij gebrek aan plaatjesplakkerij
Voor de beeldvorming maar een linkje bij gebrek aan plaatjesplakkerij

woensdag 29 februari 2012 om 12:47

woensdag 29 februari 2012 om 13:11
Ik heb van dat ducttape gekocht om over onze monden te plakken zaterdag. Zelf heb ik nogal de neiging om te gaan praten als ik stil moet zijn, daarom ben ik ook gestopt met de cursus 'zwijgzaamheid kent geen tijd'.
Ben je nog steeds kwaad op me Star? Je keek zo vuil toen ik over de vieze vloer begon tijdens het mediteren.
Klein puntje van aandacht; mijn trekzak is stuk. In mijn enthousiasme stuk getrokken tijdens het elfstedenliederen repeteren. Ik neem mijn blokfluit mee, dat betekent dat de mezzo's het even zonder mij moeten doen.
Ben je nog steeds kwaad op me Star? Je keek zo vuil toen ik over de vieze vloer begon tijdens het mediteren.
Klein puntje van aandacht; mijn trekzak is stuk. In mijn enthousiasme stuk getrokken tijdens het elfstedenliederen repeteren. Ik neem mijn blokfluit mee, dat betekent dat de mezzo's het even zonder mij moeten doen.