Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Hé Elynn! Wij zitten in het clubhuis. Waar ben jij?

Leo blijkt Hielke en Sietse dankzij haar jarenlange boerenmarktervaring prima te verstaan. Ze heten inderdaad Hielke en Sietse, maar dan andersom. Sietse en Hielke dus. Sietse is de oudste. Vandaar.

Tijdens de inleiding rond en een rondleiding in het clubhuis, zagen ze allerlei klusjes die ze wel op wilden knappen. Ze hebben de put onder de wc's inmiddels leeggezogen, een lamp met een bewegingssensor aangebracht in de darkroom en de voorraad ingevroren moedermelk staat te ontdooien zodat ze die morgen kunnen karnen. Handige mannen.

We gaan zo strootjes trekken wie ze mee naar huis mag nemen, dus als je nou eens even opschiet, kan je meedoen.

Laat maar. Ik heb inmiddels een lekkere Grutte Pier aan de haak geslagen en vermaak me hier uitstekend.
Oh sorry. Ze mogen anders ook wel gewoon bij jou hoor.
Mij moet wel weer even van het hart dat we wat doorslaan. Vriest het een beetje, staan we meteen met alles erop en d'r an in Friesland. Ik kwam vandaag aan op de vroege voorjaarsmarkt in Hoorn waar we al jaren met onze bollen staan: niemand. Geen Yette, geen Elynn, geen Leo, geen Star. En natuurlijk ook geen Meds en aangezien de bollen in haar schuur lagen opgeslagen ook geen bloembollen.

Ik heb maar een bordje neergezet en ben met Lex aan het rietverkopen geslagen.

Nee Spoek. Nogal logisch he! Als de elfstedenkjoorts goat brjanden dan binne we in Fryslan.

Gisteren aan de lippen van de ijsmeesters gehangen tijdens de persconferentie. Ik hoorde dat veel mensen het een bespottelijke vertoning vonden maar ik niet. Ieder woord heb ik gevreten echt. Sa mooi om te sjeen. Zo veel woorden kunnen gebruiken om te zeggen dat het ijs nog niet dik genoeg is, ik vind het knap. Een lintje, een oorkonde, een standbeeld, dat dringt zich wel op vind ik voor de helden die gisteren de pers te woord stonden.
Wat doen jullie hier nog? Ik heb m'n vriezer uitgebikt en sta nu aan de Luts ijs te implanteren.
Goed bezig Elynn! Ik heb mijn vriezer helaas vorige week ontdooit. Ideaal met dit weer, je hoeft niet bang te zijn dat je vissticks en stamcellen ondertussen ontdooien. Gewoon -hup- in een klapkrat op de tuintafel.

Ik zal Leo zo eens vragen of ze Hielke en Sietse kan vragen om wat blokken ijs uit de vijver te zagen. Die mannen lopen helemaal warm voor d'r. Ik zou haast een grapje maken over Friezen en dooien. Maar da's zo flauw.
Hee eh......hallo, zijn jullie er nog?

Goh zeg, die Hielke en Sietse weten van eh...wanten zullen we maar zeggen. *kuch*

Poeh, nou, wat een klus was dat eh zagen *hoest* We moesten helaas opgeven vanwege de kou. Jammer. Ze hebben het warm weer hoor gelukkig. Van de fysieke inspanning bedoel ik. Dussssss.....
Ik zit in Balk Leo, probeer hier met ijzerhard-kamillethee de rayonhoofden koel te houden.
Ehm, lieve BEO's, houden we het hoofd wel even bij dat waar het écht om draait? Ik snap dat het goed en fijn is om gehoor te geven aan de diverse fysieke verlangens, vooral als er noeste, bonkige Friezen in het spel zijn, maar die ijsvloer moet rap klaar.

Zo, ik duik het riet weer in met Bart Veldkamp (die woont hier vlakbij, in Lemmer) ga maar weer 's wat ijsschotsen transplanteren.
En kan iemand Wé even afvoeren? Ik vind het op zich niet erg dat hij incontinent is, maar het hele ijs gaat hier aan gort.
Ophalen gaat me niet lukken, maar ik wil wel meedenken.

Kan hij de klunmatten vast uitrollen?
giet het al aon?

ik las dat jullie me misten. Nou dat komt omdat ik geen zin heb in die hele elfstedentocht. De enige elfstedentocht die ik nog afleg, vindt plaats in Brabant tijdens carnaval.

Op dit moment lig ik met mijn kont ergens op de Antillen.

Bedankt, Yette. Dat is wel wat voor 'm. Nu maar hopen dat die brosse, bubbelige gele stukken vannacht weer dichtvriezen.

Star, na gedane arbeid zal ik de BEO-statuten er vanavond even op naslaan om te kijken hoe het zit met royementen.
Nou, bedankt Wé, je hebt het weer voor elkaar.

Ik kruip in bed met een grogje. Bah!
Ik heb Wé in een kluunmat gewikkeld en in een wak gemieterd. Bah. Ik ben heus wel voor arbeidsparticipatie van incontinenten, maar niet nu, niet bij het allesbeslissende moment voor de Tocht der Tochten.

Ik kruip zo bij je, Yette.
nou ik las op nu.nl dat Wé het mooi verpest heeft voor de schaatsliefhebbers. Kunnen we hem voortaan niet gewoon weer inzetten bij het waterputten slaan in Ethiopië?
ik heb trouwens niet stilgelegen op dat strand hoor. Ik was druk mutsen aan het breien om te verkopen tijdens de tocht. Maar goed dat ik er geen 2012 ingebreid heb...ze kunnen volgend jaar zo mee als Wé thuisblijft.

Zo, nu zijn we toch wel uitgekuurd hè? De elfstedenkoorts duurt over het algemeen maar een paar dagen, maar het lijkt er op dat er toch iets in die Berenburg zat.

Is er deze week weer koor?
Ja, Spoek, deze week is er weer gewoon koor, hoor. Woensdagavond van 19.30 tot 22.00. Met daarna eventueel nog wat napraten onder het genot van een glaasje van het een of ander. Vergeet je je banjo niet? Leo neemt uiteraard haar trekzak mee.

Voor de beeldvorming maar een linkje bij gebrek aan plaatjesplakkerij
gezellig!

Leuk die foto, die was toch van toen we aan Korenslag meededen?
Fijn dat jullie weer naar het koor komen! Was knap lastig de afgelopen weken, al die partijen in mijn eentje zingen.

Gaan we trouwens nog iets ondernemen tegen dat 'Meldpunt Ongewenste Beo's' van het COC?
Klopt, Star, dat was bij Korenslag, toen Leo met Henny Huisman alle mogelijkheden van haar trekzak heeft verkend.

Had je niet mee gekregen dat we komende zaterdag onder het motto Schreeuw Om Verdraagzaamheid een stille mars houden, Yette?
Stile mars? Niks van gehoord.

Kan iemand trouwens mijn bardienst van zaterdagochtend ruilen? Ik sta dan met mijn folkloristische dansgroep op de seniorenbeurs.
Ik heb van dat ducttape gekocht om over onze monden te plakken zaterdag. Zelf heb ik nogal de neiging om te gaan praten als ik stil moet zijn, daarom ben ik ook gestopt met de cursus 'zwijgzaamheid kent geen tijd'.

Ben je nog steeds kwaad op me Star? Je keek zo vuil toen ik over de vieze vloer begon tijdens het mediteren.

Klein puntje van aandacht; mijn trekzak is stuk. In mijn enthousiasme stuk getrokken tijdens het elfstedenliederen repeteren. Ik neem mijn blokfluit mee, dat betekent dat de mezzo's het even zonder mij moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven