confused
donderdag 6 maart 2008 om 09:30
Hallo dames,
Ik heb even jullie adviezen nodig.
Ik heb in de zomervakantie van 2007 iemand leren kennen in marokko. Ik moest eigenlijk niks van hem weten, maar nadat hij een paar keer bleef bellen hebben we afgesproken. Hij bleek dus een hele lieve man te zijn met een goed karakter. ( een soort van ideale man)
Nu ik hier een half jaar terug ben, heb ik tijdens een weekend Antwerpen iemand leren kennen. Bij deze voelde ik wel de aantrekkingskracht en de humor en ja heel erg leuk.
Mijn vriendin vond dat we er als 2 tortelduifjes bij liepen, het voelde ook echt goed.
En dat heb ik met de 1e persoon niet.
Afgelopen maandag is de belg bij mij gekomen voor een dagje en we hebben het echt heel erg leuk gehad en toen voelde ik wel echt vlinders in mijn buik. Nu een paar dagen later ben ik echt alleen maar aan het denken wat moet ik doen???
Voor wie moet ik gaan??? mijn gevoel zegt ga voor de belg, de ander is helemaal out of the picture!!!! Als ik een sms van hem krijg dan doet niks met mij... ik krijg er alleen maar schuldgevoel van als hij tegen me zegt ik kan niet zonder je, hou van je enz enz.
Lieve dames,
give me some good advice
Ik heb even jullie adviezen nodig.
Ik heb in de zomervakantie van 2007 iemand leren kennen in marokko. Ik moest eigenlijk niks van hem weten, maar nadat hij een paar keer bleef bellen hebben we afgesproken. Hij bleek dus een hele lieve man te zijn met een goed karakter. ( een soort van ideale man)
Nu ik hier een half jaar terug ben, heb ik tijdens een weekend Antwerpen iemand leren kennen. Bij deze voelde ik wel de aantrekkingskracht en de humor en ja heel erg leuk.
Mijn vriendin vond dat we er als 2 tortelduifjes bij liepen, het voelde ook echt goed.
En dat heb ik met de 1e persoon niet.
Afgelopen maandag is de belg bij mij gekomen voor een dagje en we hebben het echt heel erg leuk gehad en toen voelde ik wel echt vlinders in mijn buik. Nu een paar dagen later ben ik echt alleen maar aan het denken wat moet ik doen???
Voor wie moet ik gaan??? mijn gevoel zegt ga voor de belg, de ander is helemaal out of the picture!!!! Als ik een sms van hem krijg dan doet niks met mij... ik krijg er alleen maar schuldgevoel van als hij tegen me zegt ik kan niet zonder je, hou van je enz enz.
Lieve dames,
give me some good advice
donderdag 6 maart 2008 om 09:35
donderdag 6 maart 2008 om 09:45
donderdag 6 maart 2008 om 10:10
Ja, maar als je dan maar bij iemand moet blijven omdat HIJ hoteldebotel is..... Dan zou je geen leven meer hebben hoor.
Ik bedoel, het is JOUW leven, en het gaat dus ook om JOUW geluk. Niet dat van de Marokkaan.
Bovendien is de ervaring met mannen in meditterane en arabische landen dat die het niet zo nauw nemen met trouw en eeuwige liefde.... Als je maar blond bent
Ga lekker je hart (en je Belg) achterna, en vertel de Marokkaan op een nette manier dat het over en uit is tussen jullie.
Hey, hij zit helemaal in Marokko hoor, je komt hem echt zo gauw niet meer tegen.
En buiten dan. Die afstand. Op den duur werkt dat ook niet joh. Dan zou je elkaar maar een paar keer per jaar kunnen zien, en wat voor relatie bouw je dan op?
België is nog veel handiger ook (want, naast de deur. Voor mij toch).
Woon je een beetje in het zuiden of is België nog een wereldreis voor je?
Ik bedoel, het is JOUW leven, en het gaat dus ook om JOUW geluk. Niet dat van de Marokkaan.
Bovendien is de ervaring met mannen in meditterane en arabische landen dat die het niet zo nauw nemen met trouw en eeuwige liefde.... Als je maar blond bent
Ga lekker je hart (en je Belg) achterna, en vertel de Marokkaan op een nette manier dat het over en uit is tussen jullie.
Hey, hij zit helemaal in Marokko hoor, je komt hem echt zo gauw niet meer tegen.
En buiten dan. Die afstand. Op den duur werkt dat ook niet joh. Dan zou je elkaar maar een paar keer per jaar kunnen zien, en wat voor relatie bouw je dan op?
België is nog veel handiger ook (want, naast de deur. Voor mij toch).
Woon je een beetje in het zuiden of is België nog een wereldreis voor je?
668, the neighbour of the Beast
donderdag 6 maart 2008 om 10:14
donderdag 6 maart 2008 om 10:19
Ik zou zeggen, kom hier wonen, ik rijd binnen een half uurtje naar Antwerpen toe
Fantastische stad trouwens, Antwerpen.
En twee uur treinen is nog altijd beter dan een paar uur vliegen he
Je hebt trouwens geluk met een Antwerpenaar, hij had ook nog in Kortrijk ofzo kunnen wonen, en da's beduidend verder weg. Overigens zijn Antwerpenaren over het algemeen best leuk. Alleen de oude garde heeft het niet zo op Hollanders
Fantastische stad trouwens, Antwerpen.
En twee uur treinen is nog altijd beter dan een paar uur vliegen he
Je hebt trouwens geluk met een Antwerpenaar, hij had ook nog in Kortrijk ofzo kunnen wonen, en da's beduidend verder weg. Overigens zijn Antwerpenaren over het algemeen best leuk. Alleen de oude garde heeft het niet zo op Hollanders
donderdag 6 maart 2008 om 10:38
Ik woon in Zeeland Princess, tegen de Belgische grens aan.
Valkenburg is ook leuk trouwens!! Wel een roteind hiervandaan
In het centrum heb je niet zo veel uitgaansmogelijkheden in Antwerpen inderdaad, geloof ik, maar buiten het centrum toch wel? Je hebt in de havens een paar grote discotheken geloof ik.
Nu ben ik helemaaaal geen discotheek-type, dus precies weet ik het niet.
Valkenburg is ook leuk trouwens!! Wel een roteind hiervandaan
In het centrum heb je niet zo veel uitgaansmogelijkheden in Antwerpen inderdaad, geloof ik, maar buiten het centrum toch wel? Je hebt in de havens een paar grote discotheken geloof ik.
Nu ben ik helemaaaal geen discotheek-type, dus precies weet ik het niet.
donderdag 6 maart 2008 om 10:41
Helemaal aan de andere kant!
Ik ben dus ook geen dicotheek type helemaal niet, maar gewoon een leuk cafeetje, zoals ik die hier ben gewend waren er ook niet echt!
We zaten ergens en toen kwamen ze al om 23 uur melden dat we de rekening moesten betalen omdat ze dichtgingen?? vonden we ook zo raar maar goed.... wel iets leuks aan overgehouden dat cafeetje want daar hebben we elkaar ontmoet..
Ik ben dus ook geen dicotheek type helemaal niet, maar gewoon een leuk cafeetje, zoals ik die hier ben gewend waren er ook niet echt!
We zaten ergens en toen kwamen ze al om 23 uur melden dat we de rekening moesten betalen omdat ze dichtgingen?? vonden we ook zo raar maar goed.... wel iets leuks aan overgehouden dat cafeetje want daar hebben we elkaar ontmoet..
donderdag 6 maart 2008 om 11:10
Als ik bij alle mannen had moeten blijven die gek waren op mij en waarvoor ik het zielig vond om het uit te maken, had ik nu een heeeeeel groot huis moeten hebben . Meid, als jij niets voelt bij die jongen uit Marokko, dan is het einde oefening, of je nu wel of niet die Belg had ontmoet. Je moet 100% achter je relatie staan.

donderdag 6 maart 2008 om 11:18
Mannen uit het mediterraanse gebied zijn ook erg goed in paaien en romantische woordjes. Mijn turkse ex smste ook iedere dag, ( vooral ndt ik het had uitgemaakt, heeft nog een jaar geduurd voordat ie eindelijk opgaf). Stuurde brieven en kaartjes met rozen en romantische plaatjes :"Darling , I love you so, i miss you, you are the love of my life... Ik kreeg het er uiteindelijk alleen maar benauwd van. Dus idd duidelijk zijn. Die marokkaan vind heus wel weer een ander schatje..