Oust

07-02-2012 16:28 11 berichten
Dames,

Ik was gisteren naarstig op zoek naar Oust, maar heb het nergens kunnen vinden. Weten jullie of dat nog op de Nederlandse markt te krijgen is of is het helemaal uit de schappen verdwenen?

Internet biedt ook geen soelaas.

Wie het weet, mag het zeggen.
http://www.waspoedershop. ... ging/oust_luchtverfrisser

Daar hebben ze hem gewoon. En dacht dat onze Jumbo hem ook gewoon verkocht hoor.
Fantastisch. Dan ga ik snel eens bij de Jumbo kijken.
Alle reacties Link kopieren
viel mij al een tijdje op Oust is bijna nergens te krijgen soms bij Blokker maar voor de rest nada
Ik weet het niet 100% zeker hoor, maar dacht hem laatst gezien te hebben. De website geeft geen uitsluitsel helaas.

Bij www.ah.nl vind ik hem wel op de site overigens! Als je via de site boodschappen gaat doen en dan zoekt op Brise staat ie erbij
quote:Ivetje schreef op 07 februari 2012 @ 16:38:

Ik weet het niet 100% zeker hoor, maar dacht hem laatst gezien te hebben. De website geeft geen uitsluitsel helaas.

Bij www.ah.nl vind ik hem wel op de site overigens! Als je via de site boodschappen gaat doen en dan zoekt op Brise staat ie erbij Dank je. Ik zal eens kijken.
Ivetje ook de groenige flessen sprays? die zoek ik al een tijdje
Weet iemand dan ook waar je nog een fles voor de huisstofmijt kan kopen? Volgends mij was het van het merk neutraal......ben al 1 jaar op zoek.

Ook bij jumbo misschien??
Uhm, groenige fles weet ik niet. En dat voor huisstofmijt durf ik ook niet te zeggen eigenlijk
Als ik Oust google, krijg ik alleen Engelse sites.
Je moet op oust luchtverfrisser googlen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven