Aparte complimenten
woensdag 8 februari 2012 om 13:07
Soms krijg je wel eens complimenten, waarvan je niet goed weet wat je er mee moet, of waar je zelf helemaal niet bewust van was. Kan heel positief zijn, maar het kan ook een compliment zijn waarbij je denkt dat er iets negatiefs achter zit.
Kortom, heeft iemand wel eens een noemswaardig compliment gekregen?
Ik moest er aan denken door een compliment dat ik kreeg:
"Zo, wat heb jij een mooie ellebogen joh"
Ik was me nooit bewust van mijn ellebogen en wist ook niet dat anderen dat wel waren.
Kortom, heeft iemand wel eens een noemswaardig compliment gekregen?
Ik moest er aan denken door een compliment dat ik kreeg:
"Zo, wat heb jij een mooie ellebogen joh"
Ik was me nooit bewust van mijn ellebogen en wist ook niet dat anderen dat wel waren.
woensdag 8 februari 2012 om 13:18
quote:Roelfien schreef op 08 februari 2012 @ 13:13:
Mooie ellebogen? Dat is een heel raar compliment.
Vroeger veel gehoord: Wat ben jij dun! Bij wijze van compliment maar dan met een ondertoon alsof het een verwijt was. Het waren altijd vrouwen die dat zeiden.
Ja he, dan ligt het dus niet aan mij.
Ja mensen dun noemen, kan inderdaad goed als een belediging overkomen. Anders zeg je iets in de trant van: wat ben jij lekker/mooi dun zeg.
Mooie ellebogen? Dat is een heel raar compliment.
Vroeger veel gehoord: Wat ben jij dun! Bij wijze van compliment maar dan met een ondertoon alsof het een verwijt was. Het waren altijd vrouwen die dat zeiden.
Ja he, dan ligt het dus niet aan mij.
Ja mensen dun noemen, kan inderdaad goed als een belediging overkomen. Anders zeg je iets in de trant van: wat ben jij lekker/mooi dun zeg.
woensdag 8 februari 2012 om 13:39
Ik heb ook wel eens gezegd tegen iemand dat ik vond dat die een mooi hoofd had, maar dan bedoelde ik daarmee haar en gezicht, niet de vorm
Ik vind het nog niet zo'n hele gekke opmerking eigenlijk. Net als dat je dat bij mensen die kaal zijn wel kunt zeggen
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
woensdag 8 februari 2012 om 16:27