koude voetjes

08-02-2012 21:09 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu met dit vriesweer heeft mijn zoontje zulke koude voetjes. Ik wil gevoerde babylaarsjes kopen en heb al leuke gezien, Maar heeft iemand ervaring met aantrekken en aanhouden van babylaarsjes. Ik wil ze natuurlijk niet constant verliezen. Ik heb ze van I-wawa gezien, maar weet niet of deze goed aan blijven.
Krijg de foto niet in het bericht, dan maar een link

Deze had ik voor zoon toen hij baby was. Heerlijk warm en bleven goed zitten, ook in combi met de draagdoek!
Over jassen speciaal voor dragers (en als je zelf een beetje naaitechnisch aangelegd bent).....

Neem een fijn fleecevest van jezelf, zoek hierbij in een winkel met stoffen/naaispullen of op de lapjesmarkt een passende rits, die precies past op de rits van je vest. Koop daarnaast een prettig extra stuk fleece, en knip hieruit een trapezevormig stuk (van onderen smaller, van boven breder, en met dezelfde hoogte als het voorpand van je vest). Naai hieraan de nieuwe ritsstukken, nog even zomen, en gebruik dit geheel als inzetstuk voor je eigen fleecevest. Voila!
gewoon fluffy sokken van jezelf aandoen...
Babylegs hebben geen voetjes, je doet ze over de hele onderbeentjes, inclusief voetjes. Maar warme sokken van jezelf werkt ook heb ik gehoord.

Toen ze leerde kruipen hebben wij ook Aapies slofjes gehad. Kreeg ze echt niet zelf uit. Misschien dat de winterlaarsjesversie ook zo goed blijft zitten?
Deze zien er ook super uit bedankt. Heb uiteindelijk toch de I-wawa gevoerde laarsjes gekocht. Zijn voetjes blijven heerlijk warm en ze blijven geweldig goed zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven