Wie speelt er ook famarama?
donderdag 9 februari 2012 om 09:25
donderdag 9 februari 2012 om 13:30
Hier heb ik wat problemen met het inleveren bij de quests. Ik wil graag een krielkip inleveren, maar dat lukt niet, terwijl ik ze wel in de schuur heb. Vanmorgen kon ik weer geen producten aanbieden op de markt. Het valt me op dat de problemen zijn gekomen na de start van het Valentijnsevent. Het goede nieuws is dat de roosjes gestaag groeien! Succes allemaal.
donderdag 9 februari 2012 om 19:26
Hallo,
Hoe gaan de rozen bij jullie?
Ik merk dat ik niet echt met het event bezig ben. Ik zat gisteren klaar om drie uur, maar na twee uur wachten had ik er weer genoeg van. Ik ben vanmorgen pas begonnen, dus het schiet niet op.
Bij mij doet de zaaimachine het niet. Bij jullie wel?
Erg zonde want zo vaak koop ik geen knechten...
Hoe gaan de rozen bij jullie?
Ik merk dat ik niet echt met het event bezig ben. Ik zat gisteren klaar om drie uur, maar na twee uur wachten had ik er weer genoeg van. Ik ben vanmorgen pas begonnen, dus het schiet niet op.
Bij mij doet de zaaimachine het niet. Bij jullie wel?
Erg zonde want zo vaak koop ik geen knechten...
donderdag 9 februari 2012 om 19:45
Hier zijn mijn dieren ook verschenen. Bij mij gaat het zo langzaam met de rozen dat ik heb besloten om ermee op te houden na de 1e kamer. Ga pompoenen doen. Die kan ik goed verkopen en dan kan ik eieren kopen. Ik ben al een eind op weg richting 200 sterren. Heb er nu iets van 150. In één week ong. 60-70 sterren bij elkaar gespeeld!
donderdag 9 februari 2012 om 20:40
Ha Azuur, ik ga me ook weer richten op de pompoenen en ander handelswaar.
En je gaat super hard met de sterren! Ik heb voor de baha ook alles gekocht en verkocht op de markt. Toen ging het ook ineens heel snel haha. ( Waar een wil is, is een weg!)
Ik merk dat dit event me niet zo ligt.
Misschien omdat ik nog steeds bijna niks uit de grond krijg. (ik heb nu 50 flesjes..) En ik ben deze week te druk om alles goed bij te houden.
En Lucifer, bedankt voor het vliegtuig!
En je gaat super hard met de sterren! Ik heb voor de baha ook alles gekocht en verkocht op de markt. Toen ging het ook ineens heel snel haha. ( Waar een wil is, is een weg!)
Ik merk dat dit event me niet zo ligt.
Misschien omdat ik nog steeds bijna niks uit de grond krijg. (ik heb nu 50 flesjes..) En ik ben deze week te druk om alles goed bij te houden.
En Lucifer, bedankt voor het vliegtuig!
vrijdag 10 februari 2012 om 08:15
quote:azurblauw schreef op 10 februari 2012 @ 07:02:
Nog 11 bakstenen en ik kan jam gaan verbouwen.
Vanochtend alweer pompoenen verkocht. Gaat goed.
IBI, hoeveel velden heb jij dan om rozen te verbouwen? Na de gewone akkers, WW en open plek is er toch niets meer? Of kan het ook op de Bama?
ja kan ook op bama maar bama is maar heel klein hoor. Denk net de helft van de ww.
Heb wel alleen kwartakkers en WAC dat scheelt heel veel.
Veld staat vol met witte rozen. Vandaag schoonmoeder vragen om boerderij te doen ik ga weg.
Nog 11 bakstenen en ik kan jam gaan verbouwen.
Vanochtend alweer pompoenen verkocht. Gaat goed.
IBI, hoeveel velden heb jij dan om rozen te verbouwen? Na de gewone akkers, WW en open plek is er toch niets meer? Of kan het ook op de Bama?
ja kan ook op bama maar bama is maar heel klein hoor. Denk net de helft van de ww.
Heb wel alleen kwartakkers en WAC dat scheelt heel veel.
Veld staat vol met witte rozen. Vandaag schoonmoeder vragen om boerderij te doen ik ga weg.