Mode & Beauty alle pijlers

FCC-outfit-tips-topic

05-02-2012 12:17 185 berichten
hier istie dan! Ojeetje, met de verkeerde titel Kan ik dat nog veranderen? Iemand?

Ga vandaag schaatsen dus: thermo legging, spijkerbroek, thermotop, wollen coltrui (zwart), lammy jack, wanten en muts. Fijne zondag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 't heel leuk om te lezen wat iedereen hier voor kledingstijl heeft! Grappig ook dat die stijl in een aantal gevallen overeenkomt met anderen Vestjes vind ik heerlijk, een broek heb ik naar m'n werk sowieso nog nooit aangehad (leuk voor 't schilderen en sporten, maar daar blijft het bij!) - mijn jurkjesvoorkeur is een overblijfsel van toen ik nog, eh, 'goth' (bij benadering ) was en van die vreselijke velours gewaden droeg. Toen merkte ik dat rokken/jurkjes veel beter bij mij passen! Sindsdien nog maar drie broeken in mijn bezit, waarvan één spijkerbroek en twee wat chiquere wijdvallende broeken die ik van een vriendin heb gekregen en nog nooit heb gedragen... Misschien dit jaar ;)

Vandaag:

@ Sylphide: fingers crossed!
Leuk Mimisaur! Is je vest langer dan je jurk?

Enne Sylphide: we duimen voor je.

Ik vandaag toch maar weer mijn wollen jurk aan voordat ie straks weer een jaar of langer in de kast hangt.
Wat leuk dat jullie inderdaad een eigen topic hebben geopend.

Zelf doe ik er niet echt aan mee, maar het blijft gewoon leuk om af en toe even te spieken hoe andere vrouwen zich kleden.

Ja, die jurkjes. Zelf heb ik vooral rokken vanwege het broeken-drama. Heb 2 jaar geleden mijn eerste echte mooie en passende zomerjurk gekocht. Kon hem vorig jaar pas aan.

Dat moet je ook echt leren, dat combineren. Is vaak toch mede ook het resultaat van losse "onderdelen" kopen en in je kast houden. Maar geeft ook een goed gevoel als het erg goed is gelukt. Het overkomt mij best wel vaak dat ik bijvoorbeeld geen passende riem kan vinden die soms ook wel essentieel is om een betere pasvorm te krijgen. Voor mij is vaak de band van broeken namelijk iets te ruim. Met een riem en voldoende lusjes in de broek kan die dan heel eenvoudig worden aangepast. (Als de broek verder wel goed zit.)

Veel succes verder en maak vooral leuke combinaties!
Het is inderdaad een kunst, dat combineren, Pumps_Italiaans, ook iets wat je moet leren durven, ofzo... Grijp zelf toch vaak naar 'veilige' combi's, met veel zwart ('Want dat kan altijd!' ) terwijl het juist heel leuk kan zijn om zwart eens over te slaan... Maar dat valt niet me!

@Phips: vest en jurk ontlopen elkaar niet zoveel, zijn ongeveer even lang En thanks!
@Pumps_Italiaans, je bent hier van harte welkom om lekker mee te kijken hoor. En als je zo nu en dan eens iets post, alleen maar gezellig! Combineren is inderdaad een kunst.

Ik merk met deze uitdaging wel dat ik meer uit mijn veilige "combineer-zone" raak. Ik heb er ook lol in.

Dat een broek vaak te wijd in de taille is, tja, dat is ook een reden voor mij geweest om meer jurkjes en rokjes te gaan dragen!

Eerst maar eens het vervelende nieuws: Ik ben helaas niet aangenomen. Er was sowieso veel keuze uit goede kandidaten en er was er één die gewoon net wat meer en recenter ervaring heeft dan ik. Ik baal er wel goed van.

Maar goed, verder met mijn outfit voor vandaag. Toevallig lees ik dat jullie het over zwart hebben...en ja hoor: ik draag zwart vandaag. Zou dat nu met mijn afgewezen-zijn-dipje te maken hebben...nee hoor. Ook ik vind dit een prettige kleur, al is het veilig.

Komtie:

Een zwarte shirt met lange mouwen (longsleeve)

Daarover een zwart giletje, die getailleerd is, giletje heeft een kraagje.

Daaronder een zwart rokje, wijd uitlopend (van H&M geloof ik, het is al oud, net als de rest). Rokje is10 cm boven de knie, redelijk kort dus.

Daaronder een dikke panty met een werkje erin, die het meest lijkt op kant, de panty is niet echt zwart, maar heeft een grijze waas over zich.

Straks: zwarte laarzen met een hakje

nu naar buiten: grijze laarsjes.

Ik heb het geheel afgemaakt met de oorbellen van gisteren (probeer er van het weekend een foto van op te zetten, ze zijn zwart rond, ongeveer zo groot als een euro muntstuk en er staat een vlindertje op...tja, klinkt volgens mij heel vaag).

en met een wit-zwart gestreepte sjaal om mijn hals.

Zo, dat was het weer. Mimisaur, superleuke combinatie!
Wat een domper Sylphide! Erg jammer... hopelijk heb je de volgende keer meer geluk. Het kan in ieder geval niet aan je outfit gelegen hebben ;)

Mijn kleding is vandaag niet echt een collage waard, had me vanochtend een beetje verslapen dus voor een 'oude' combinatie gekozen: draag een simpel zwart jurkje, bruine suède afzaklaarzen, een bruingrijzig HEMA-vestje en een katoenen circlescarf (zwart met bruin/beige/groene bloemenprint) om de boel wat te pimpen. Niet spectaculair, wel comfortabel
Jammer Sylphide. Volgende keer beter hoop ik voor je.

Ik ben gisteren nu echt serieus in de kast gedoken. Dochterlief nog blij gemaakt met het een en ander en nog wat definitief eruit gegooid, dingen die ik nooit meer wil passen! (ben paar jaar geleden flink afgevallen en dat wil ik zo houden:)) Ook nog wat vesten bij jurken/rokjes uitgezocht, dat moet wel gaan lukken denk ik.

Vandaag met de twee jongsten het ijs op, dus dik wollen vest, wollen tshirt eronder (gelukkig kan ik wel tegen wol want ik ben veel buiten en dit houdt mijn lijf warm en droog) en een oude spijkerbroek met legging eronder. Nu lekker nasoezelen in het zonnetje achter glas van de kou, kopje koffie erbij, heerlijk:)
@Phips, klinkt heerlijk, met een kopje koffie in het zonnetje!

@ mimisaur, soms wil je er ook niet teveel over nadenken!

Hier is het vandaag ook eenvoudig qua kledingstijl:

Stretch zwart kort rokje

Een paars hemdje

Daarover een grijs-zwart gestreept truitje die redelijk strak zit (streep in de breedte)

Dikke zwarte maillot met kabelmotief

Dé grijze laarsjes, want er ligt nog steeds sneeuw...

Omdat het nogal simpel is en ik het creatieve er wel in wil houden: ik vond nog een knalroze broche/haarspeld van de H&M. Ooit in een opwelling gekocht, ik heb het nu als broche op mijn truitje gespeld, geeft het geheel toch een zonnige look!

Oja: gewone zilveren knopjes in vorm van een vlindertje als oorbelletjes

Ik moest vanmorgen even naar de stad, wat pakjes op de post doen van kleding en laarsjes die ik via Marktplaats heb gekocht. En wat boeken terug brengen bij de bibliotheek....

Maar ja, dan moet je langs allerlei winkels:

En toen kwam ik bij de H&M, HELP!!

Ik heb GEEN ontzettend leuke knalblauwe Allstars look-alike-gympen gekocht op de kinderafdeling...

Ik heb GEEN ontzettend leuk zwart gevlochten ceintuurtje gekocht....

Ik ben best een beetje trost op mijzelf!

En ga ook gewoon weer verder met solliciteren..misschien moet ik meer aan reclame gaan doen voor mijn eigen praktijk...mmmm. Is ook weer een goede afleiding! Zorgen dat ik daar meer geld aan ga verdienen dan dat ik ga shoppen!

Nou, ik ga weer eens verder!

Oja: wat ik wel heb gekocht is 100 gram snoepjes bij Jamin (met Telegraafbon was dat gratis!), voor mijn vriend een zak schuimpjes in hartvorm en een stoer blik bij de xenos (om de hartjes in te doen). Dit krijgt hij aanstaande dinsdag!
Ik beperk me tot een kort berichtje. Heb op een paar sites naar de nieuwe jurken/kleding gekeken. (Kan ik zonder hebberig te worden.)

Gunstig bericht is dat de mode erg veel op die van vorig jaar lijkt. Een jaar niets kopen dat zal dus waarschijnlijk niemand opvallen!

Hoewel ik niet meedoe, heb ook ik die leren groene tas NIET gekocht. Die cognackleurige ook NIET. De Koraalkleurige ook NIET. Er zat geen rits in, maar een klepje. Het was wel echt leer. Zoek eigenlijk toch een blauwe, omdat die bij meer kleding past. Heb nu een fijne tas en nog eentje die ik nog nooit heb gebruikt.... Bij mij is het maximaal 2 tassen die ik gebruik. De rest blijft toch liggen als ze het net niet helemaal zijn.

Ook de mooie cognackleurige laarzen heb ik NIET besteld (de winkel is te ver weg...)

Ik heb van dat mooie blauw nog een vest hangen (4 jaar oud). Dat was vorig jaar al een prettige verrassing, omdat ik 2 zomerjurken zonder mouwen ook iets meer gekleed kon dragen.

Dus het kijken was voor mij voor een deel:

- heb ik al en

- past me toch niet of is te kort of staat me niet zo goed.

EDIT: Ik heb trouwens wel een leuk kapsel ontdekt wat ik heb geprobeerd. Moet daarvoor wel een nieuwe haarspeld gaan kopen, want die heb ik niet. Wel andere, maar niet om dat ene kapsel te kunnen maken. Het is een soort van rol en als laatste is een platte speld nodig om het af te maken.

Prettig weekeinde en succes verder!
Goed bezig dames!

Knap van je hoor sylphide dat je je teleurstelling over de afwijzing niet hebt weggekocht. Ik heb de halve dag in sportkleren rondgehangen; toen ik me eindelijk had gedoucht had ik geen zin meer om na te denken over een leuke outfit dus het is een spijkerbroek met een met parelkralen opgepimpd vestje geworden, longsleeve eronder, klaar. Dat heb ik vaak op mijn vrije vriijdag. Merk dat ik geen zin heb om te winkelen in mijn kledingkast op zoek naar nieuw combinaties; veel te koud in de slaapkamer, haha.

Ik draag eigenlijk zowel broeken (liefst jeans) als rokken en jurken. In mijn jonge jaren had ik een nogal stoere new wave achtige kledingstijl. Je weet wel, alles zwart en strak, dr. Martens, leren jack, veel make up en haarlak. Op een gegeven moment staat dat niet meer en ben ik me vrouwelijker gaan kleden. Vind allebei wel leuk. Ben ook gezegend met een gemiddelde lengte en een makkelijke maat 38, dus kan veel hebben. Ik vind het leuk om af te wisselen: de ene dag jurk en hakken; de volgende dag jeans met Beatles t-shirt. Wat ik ook weleens doe: kokerrok, bloesje, hoge hakken en mijn leren jackie. Of skinny jeans, enkellaarsjes met hoge hakken, sjieke dunne wollen wijde trui, haren quasi nonchalant opgestoken en van die ouderwetse oorbelletjes met steentjes.

Nou allemaal vast een fijn weekend!
@Jacobsbenen, dat had ik nu ook vandaag, even geen inspiratie om een nieuwe combi te pakken. Soms is het even fijn om lekker makkelijk te doen. En leuk is dat hè, om gewoon van stijl te wisselen. het is bij mij ook net hoe ik mij voel.

Ik merk aan mijzelf dat ik een beetje "on hold" sta met de echt leuke kledingcombi's tot het weer zich daar beter voor leent (lees: warmer, liefst een stuk warmer).

Morgen is het de hele dag trainen....en zondag ga ik weer eens mijn best doen om er iets van te maken.

@Pumps_Italiaans: Goed bezig, mijn complimenten. En koop die platte speld nu gewoon. Zoals je zegt, je doet niet echt mee, en je hebt zo'n speld niet in huis.

Iedereen hier alvast een heel fijn weekend!!!

Ik ga verder met uuh...mijn website en uuuh...vacatures zoeken!
Wat goed van jullie zeg! Al die leuke dingen NIET gekocht! Erg knap!

In de winkels hangen allemaal voorjaarsdingen, dat vind ik makkelijk niet kopen met dit weer:) en ik ben ook niet zo van de knalkleuren, dus wat mij betreft wordt het me makkelijk gemaakt.

En ik heb gezien gisteren dat als het mooi weer is, ik ook niets nodig heb.

En PI: gewoon kopen die speld, dat mag hier!

Fijn weekend allemaal!
Ja, die speld koop ik gewoon.... Maar waar?

Prettig weekeinde!
Pumps, zou je zulke spelden niet bijvoorbeeld bij Pieces kunnen krijgen? Of winkels als Accessorize? Of misschien zelfs gewoon bij de HEMA?

Vandaag een beetje een slonzig dagje: grijsbruine T-shirtjurk met een grofgebreid vest in dezelfde kleur. M'n bruine laarzen gaan er straks onder. Hoef alleen maar boodschappen te doen (en ééven door de kringloop te struinen - ze hebben er nog zat andere dingen buiten kleding natuurlijk ), en vanmiddag ga ik misschien even een stukje hardlopen. Daarvoor hoef ik me nu niet fantastisch aan te kleden

Jullie zijn wel echt goed bezig, dames, met dat NIET kopen gaat zo voort!

EDIT: leuk jaren 70-stijl dienblaadje gekocht bij de kringloop en twee bloempotjes om eigen kruiden in te kweken - vond dit minstens zo bevredigend als kleding kopen, en dat voor een euro!
Zo, vandaag was een makkelijk dagje!

Sportkleding/ balletkleding gedragen. Niet echt de moeite waard om hier te omschrijven, geeft geen inspiratie.

Groot voordeel van balletlessen op zaterdag...ik krijg niet de kans om te winkelen. Bijkomend voordeel: ik sport/beweeg. Dat is goed voor mij. En ik vind het heel erg leuk om te doen!

Ik moet voor de koopavonden ook iets verzinnen om te gaan doen, zodat ik niet ga winkelen! Gewoon, afleiding van iets wat je leuk vindt om te doen! Gelukkig is het hier morgen geen koopzondag...maar ja, 15 minuutjes tram en daar is het altijd koopzondag Gewoon vergeten dat het zo is.

@Mimisaur, wat een leuke spulletjes heb je gekocht. Ik wil binnenkort ook weer eens naar de kringloop, leuke dingetjes kijken. Mijn fiets is nu alleen stuk, maar zodra die gemaakt is ga ik!

Ik heb wel zin in wat warmer en beter weer, ik heb wat combi's verzonnen waar het nu nog echt te koud voor is!

Zo, ik ga de muffins even in de oven zetten (ja, ja, ik heb nu ook wat meer tijd voor dit soort dingen: zelf maken van muffins!).

Fijn weekend allemaal!!
Zo zeg dat scheelt als je geen kleding hoeft te kijken en te passen.......... Heerlijk geschaatst vanmiddag! Wel lekkere doucheschuim gekocht en een oogpotlood.

fijn weekend!
Nou, ik heb 2 stay in hair spelden gekocht bij de drogist. Ik ben via een omweg door het schaatsgebied gefietst en ben even bij de Hema en een winkel met spelden geweest, maar er hingen allemaal hetzelfde soort van spelden. Bij de Hema die zijn niet plat genoeg of juist te iel.

Pieces is misschien wel een goed idee. Ik zag dat die ook best wel leuke handschoenen hebben, maar die heb ik NIET nodig. Ze zijn voor dit weer ook veel te koud.

Hier in de buurt zijn wel een paar winkels die daar wat sieraden van hebben. Op internet heb ik er niets van zien staan.

Prettig weekeinde.
Hi ladies, zal ook melden wat ik voor kledingstijl heb. Lijkt erg op wat Jacobsbenen beschrijft. Ik hou erg van jurken en rokjes (ik heb 32 rokken....) maar ook van (spijker)broeken. Kan er de ene dag heel netjes uitzien in jurkje met pumps en de andere dag in een skinny met Dr Martens (ik heb ze onlangs weer gekocht, JB, mijn jeugdiefde, sliep er nog net niet mee )

Ene dag zwart, andere dag vol kleur. Ik heb nu maat 40/42 (en wil dus een maatje kwijt wat er afgelopen jaren bijgekomen is) en ben 1,80. Ik heb een enorme schoenenfetish (m'n collega's kijken ook altijd wat voor exemplaren ik nu weer aan heb) en dat gaat dus het moeilijkste voor mij worden. Ik zie weer zoveel leuke exemplaren......

Ik had vrijdag een tweed colbert van Vanilia aan (zachtgeel met hardgroene en rode strepen) Hij is tot op de taille en heeft 3/4 mouwen en ik droeg hem eigenlijk alleen in het voor- en naseizoen over een rok of jurkje met legging. Ik heb een nieuwe combi gemaakt van een zwart longshirt met watervalhals en lange mouwen, die onder de mouwen van het colbert uitkomen. Zwarte heupriem erover, zwarte tregging en de Dr Martens erbij, grove zilverkleurige ketting. Kreeg veel complimenten. Die blijft op de combilijst!
Gister en vandaag sporten, schaatsen, huishouden en bankhangen, dus niet het vermelden waard!

Sylphide, jammer van de baan. Veel succes met het verder zoeken. In wat voor vakgebied zit je eigenlijk?

Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe oud zijn jullie en wat doen jullie?

Ik ben 38 en ben communicatiemanager.

Pieces en Accessorize zijn van die winkels die ik MOET vermijden. Koop daar altijd wat.

Mimisaur, goeie aankopen! Dat bevredigd je kooplust goed!

Fijne zondag
Hmm.. kledingtype.. ik draag alles Gewoon waar ik zin in heb. Mijn lichaam is meer geschikt voor vooral jaren 50 jurkjes. Maar ik vind spijkerbroeken gewoon nog zoveel makkelijker

Daarbij voel ik me vaak erg ongemakkelijk op kantoor in vrouwelijke kleding.. Ergens tussendoor ben ik een vrouw geworden, en daar kan ik nog niet zo goed mee omgaan.

Zijn jullie ook zo blij dat de temperaturen weer omhoog gaan? Eindelijk weer meer te kiezen ipv 'wat is het warmste'

De lentekleding vind ik nog niet zo verleidelijk.. Mijn favo winkel heeft echt lelijke kledingstukken hangen.. Ik denk dat ze me willen steunen
Ja, helemaal eens! Vind 't leuk dat we nog een beetje winter hebben gehad, maar nu is het wel weer tijd voor lammetjes, narcissen en blote benen (half februari, mwoah, moet kunnen - we blijven optimistisch ). Ben sales&marketing assistent (heerlijk, die vage functieomschrijvingen) op een heerlijk informeel bedrijf, dus als de zomer straks wat op gang komt haal ik de blije zomerjurkjes weer van zolder! Het bedrijf waar ik werk is een ontzettend mannenbedrijf en ik vind het heerlijk om juist lekker het dametje uit te hangen. Heb de mannen ook nog niet horen klagen

Hebben jullie een leuk weekend gehad?
Zo, even een drukke dag met uuhh, niets bijzonders eigenlijk. Nee, lekker een dag met mijn liefje doorgebracht!

Ik woon dus samen!

Leuk dat iedereen wat meer vertelt! Ik ben 38, ben dus hééél klein (1,58), maar dat had ik al verteld. Ik heb een bijpassend klein maatje, maat 34-36. Mijn stijl is vrouwelijk, jurkjes rokjes, stipjes, streepjes, bloemetjes....vroeger in een ver verleden was ik helemaal (doom-)metal. De voorloper van gothic. Dus ik was vooral gehuld in zwart, onderjurkjes die ik als gewoon jurkje droeg, netpanty's, zwarte nagellak,beetje dat werk. Heb hieraan een zwak voor zwart overgehouden. Maar ik lees hier meer over een voorkeur voor zwart!

Pfff oja, @Koreveen...uit welk vakgebied ik kom. Ik heb verschillende functies gehad. Van huis uit ben ik psychiatrisch verpleegkundige/sociotherapeut, maar dat doe ik al jaren niet meer. De laatste jaren ben ik afwisselend werkzaam geweest als trajectbegeleider van mensen met veel problemen op allerlei vlakken die weer overdag iets zinnigs moeten gaan doen en re-integratiedeskundige -coach.

Helaas vallen daar nu de klappen, dus op zoek naar een baan nadat mijn laatste contract niet is verlengd.

Daarnaast heb ik een eigen praktijk als psychosociaal hulpverlener en gewichtsconsulent. Erg leuk, maar dat levert te weinig geld op om van te leven.

Voordeel van werken binnen deze sector is dat ik niet strak in het mantelpak moet. Ik ben vrij om aan te trekken wat ik wil.Als het maar schoon, heel en niet té extreem is.

@mimisaur, werken in een mannenomgeving ken ik niet! Lijkt mij wel gezellig.

Poeh, dat is een heel verhaal. Best herkenbaar, mocht een bekende dit lezen. Maar goed, ik heb niets te verbergen.

Terug naar de kleding. Gister heb ik geen aanleiding gehad om te shoppen en vandaag ben ik niet eens in de buurt van winkels geweest.

Vandaag ook geen seconde behoefte gehad aan winkelen of website bekijken waar allerlei mooie kleding te koop is...

En wat ik aan heb vandaag, simpel:

- een rood, redelijk kort vestje met v-hals en knoopjes

-daaronder een lang hemdje, zwart met een printje van kersjes in roze en rood met groene blaadjes

- daaronder een zwart hemd voor de warmte (is verder niet te zien)

- een bootcut spijkerbroek (hééé, een broek!!)

- van die pumps met vetertjes (een nette schoen met hak, zeg maar) in het zwart

- leuk "af-gestyled" met een zwart sjaaltje.

Het geheel zag er erg vrolijk uit bij elkaar!

Ik werd er vrolijk van. Want ja, ook ik verlang eigenlijk wel naar het voorjaar, de lammetjes, narcissen...

Oja, die blote benen...die zijn nu erg witjes..

Morgen ga ik weer iets leuks verzinnen...
Zo, ik ben er ook weer. Ziek kind op de bank, beetje rommeldagje vandaag dus. Ik ben 45 en vooral moeder van drie kinderen en beetje werkzaam in vrijwilligerssector en de klassieke muziek. Ik ben dus ook volledig vrij om aan te trekken wat ik wil, zwart wel eens in werksituaties. Zwart staat mij helemaal niet, ben dan zo ontzettend bleek....

Vroeger droeg ik nooit jurken of rokken omdat een "lief" familielid mij altijd vierkant uitlachte als ik daarin verscheen. Maar sinds een paar jaar ben ik het zat en trek ik eindelijk aan wat ikzelf wil! En toevallig vind ik jurken en rokken leuk en vind ik ze ook veel leuker staan dan de eeuwige spijkerbroeken. (draag ik overigens toch nog wel hoor...)Vandaag toch nog maar mijn wollen jurk, kan ie binnenkort de kast weer in? Ik hoop het, ik heb zin in voorjaar!
Hier smelt de sneeuw al! gelukkig..

Ik werk ook in een mannenwereld, op kantoor. Eigenlijk geen kledingregels, alleen geen teenslippers

@mimisaur, juist dat tegenovergestelde van klagen over die vrouwelijke kleding vind ik af en toe lastig. Misschien de leeftijd Ik weet niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan.

Ik ben in alles een medium 1.70 lang, schoenen 38/39, gemiddeld een m/38. Al moet ik wel eens stoeien omdat de maten per lichaamsdeel verschillen, kom ik weer terug op die jurkjes :D

Leuk zo'n familielid phips.. Goed dat je lekker aantrekt wat je zelf wil!

Vandaag werk ik thuis, dus verder dan mijn trainingsbroek ben lekkere trui ben ik nog niet gekomen.

Nog leuke plannen voor morgen?
Nou Phips, lekker familielid is dat. Gelukkig trek je je er niets van aan en trek je wel rokjes en jurkjes aan.

Mijn schoonfamilie noemt mijn jurkjes altijd "feestkleding". Wat voor mij normaal is, is voor hun feestkleding. Ze bedoelen het goed, als compliment. Zo zie ik het maar.

Nou Rebells, hier smelt de sneeuw ook al! Al is het nog niet het weer wat ik op dit moment wens...maar ik denk dat dit in februari ook teveel gevraagd is (lekker zonnetje met een temperatuur dat je op een terrasje kan zitten...).

Ook ik "hang" voornamelijk thuis rond vandaag. Bezig met teksten voor mijn website, verder schrijf ik momenteel teksten voor een andere website (je moet wat als Toos Werkloos) en vele mailtjes beantwoorden. Verder natuurlijk huishoudelijke klussen en mijn scriptie (ook nog druk mee).

Vanavond staat er weer lekker trainen (= dansen) op het programma. Dus ik heb vandaar een zwarte sportbroek aan, een hippe joggingbroek met hippe details. Hoe zal ik dat uitleggen. Op de achterpand, net onder het elastiek in de taille /heupen (het is natuurlijk een beetje zo'n lage broek, zit een mooi stukje kant over de stof heen. Verder hebben ze voor de naadjes heel subtiel, glimmend garen gebruikt.

Ik heb nl een hekel aan sportkleding, ik vind het niet bij mij passen. Deze sportbroek vond ik dan nog wel leuk.

Enfin, hierop heb ik het hemdje met de kersjes van gisteren aangetrokken. Daaroverheen een rode hoody. Klaar voor een lesje jazzballet, want dat staat voor vanavond op het programma!

Aan het einde van deze week heb ik weer gelegenheden waarvoor ik weer heel leuke combi's aan wil! Uit eten, een verjaardag, lunchen met vriendin enz!

Rebells, voor morgen ga ik weer verder waar ik vandaag mee bezig was...en 's avonds weer trainen (klassiek en modern).

En ik ga NIET de stad. Goh, ik hou tijd over voor nuttige dingen! En jij, heb jij nog leuke plannen? H aha, vast niet shoppen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven