al best lang single...

06-02-2012 22:17 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

ik ben al best wel een tijdje single (5,5 jaar). Het lijkt me erg leuk weer een relatie te hebben, want hoewel ik weet dat een relatie niet alles is en ik me zelf ook goed kan vermaken, vond ik het hebben van een relatie toch erg fijn! Ik mis bepaalde dingen echt wel, de intimiteit, de vlinders, en nog veel meer, het maatje...

Mijn vriendenkring bestaat eigenlijk voornamelijk uit andere meiden en die zijn allemaal vrij op zichzelf, we doen dus niet heel veel samen en ik ontmoet via hen helemaal geen nieuwe mensen. Op mijn werk zijn bijna ook alleen maar vrouwen of mannen die veel ouder zijn dan ik (ik ben doordeweeks postbode tijdelijk, totdat mijn andere studie begint volgend jaar).

ik doe verder wel aan sport op een sportschool (fitness), maar het contact is daar helaas erg oppervlakkig.

ik heb weleens gedacht aan internetdaten, maar ik denk niet dat ik dat durf...ik ben toch wel een beetje onzeker over mezelf en ik denk dat al die afwijzingen die je ongetwijfeld zult krijgen me niet echt goed doen.

Herkent iemand dit een beetje? Ik sta wel open voor een nieuwe relatie en zou het ook enorm leuk vinden, maar ik kom weinig mannen tegen en als ik ze tegenkom is het contact oppervlakkig, zoals bij het sporten. Iedereen is daar ook redelijk op zichzelf en ik merk dat mensen daar weinig met elkaar praten of nieuwe contacten of vriendschappen opdoen...ze komen er om te sporten en gaan daarna weer snel naar huis.

Ik hoor altijd maar: het komt wel een keer op je pad...maar ik zie daar nog niet zo snel verandering in komen :( veel mensen uit mijn omgeving hebben wel een relatie (en als het uit is na maximaal 1-2 jaar weer een nieuwe), hoe doen die dat toch zo makkelijk :P

heeft iemand tips? ik vind het vooral moeilijk contact te laten uitgroeien tot 'meer' (vriendschap, relatie)..het blijft vaak oppervlakkig, zo gaan veel mensen bij het fitnessen met elkaar om
quote:Dat schijnt ook te gelden voor mannelijke dertigers die een hun zaakjes voor elkaar hebben + kinderwens. Ik merk er tot nu toe niets van.

Na lang aandringen van een vriendin had ik me laatst op Pepper gezet. Persoonlijkheidsgetest gedaan waar allemaal hippiekernwoorden zoals solidair, verantwoord leven en idealen uit kwamen. Kinderwens op misschien. Mijn ezel en shetlandpony ingezet als chick magnets en een foto erbij van een slaapkamer in mijn huis waar ik bezig was met schilderen. De likes stroomden binnen, vooral van 29-jarige vrouwen. Als man zijnde vind ik dat een beetje een verdachte leeftijd.

Ik heb mijn profiel er weer afgehaald. Het is mijn wens om mijn klunzigheid ten opzichte van vrouwen te overwinnen en in real life een vrouw voor me te interesseren. Ik heb nog wel een paar jaar de tijd voordat ik begin af te takelen.
quote:Henkjan41 schreef op 09 februari 2012 @ 22:06:

Op de relatiemarkt worden complete veldslagen geleverd voor jonge vrouwen van 25 - 30 jaar.

Hoe komt het dat er niet om jouw gevochten wordt?Ze komt niet met mannen in contact. Simpel.
Tip: bekijk niet iedere man die tegenkomt als potentieel "relatiemateriaal"!! Je bent volgens mij echt elke vent aan het screenen en vraagt je vervolgens af waarom er niets uit groeit.

Je doet in mijn ogen een beetje wanhopig aan. Je schrijft toch dat e volgend jaar aan een nieuwe studie begint? Grote kans dat je daar een man tegenkomt die jij net zo leuk vind als hij jou.

Maar stop met zoeken en elke man te screenen op potentieel relatiemateriaal!!
Ze zit op die websites omdat ze op zoek is naar ee relatie? Lijkt me logisch dat ze de mannen dan ook door die bril bekijkt.
quote:menmo schreef op 10 februari 2012 @ 09:09:

Maar stop met zoeken en elke man te screenen op potentieel relatiemateriaal!!Dat is het verneukeratieve eraan. Als je graag een relatie wilt, ontkom je er niet aan om steeds meer mannen te gaan beoordelen op relatiemateriaalwaardigheid. Net een val waar je in trapt. Maar ja, je wilt toch je patroon doorbreken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven