Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Oja , ik ben ook een type dat niet doorheeft dat iemand mij versierd ..

Tijdje terug had ik nieuwe collega en omdat hij en ik de enigste van dezelfde leeftijd binnen het suffekantoor personeel waren met een liefde voor shoppen , konden we het goed net elkaar vinden .. Na werk wel eens wezen winkelen ( kleding shoppen) ii ging stad in hij ook toevallig ) maar ik volledug in het mom van gezellih niet meer of minder ( ik was al in relatie en partner wist alles ook ) . Tot we ons hadden opgegeven voor een conferentie inclusief overnachten en hij zei ; mogen we bij elkaar op de kaner ??vanaf dat moment ben uk de boot gaan afhouden . Gewoon nooit doorgehad dat collega me probeerde te versieren
model dochter ? Verre van dat :):)Klinkt raar , maar ik heb nooit iemand hoeven te versieren .. Vanaf vroeger af aan als ik verliefd was op een jongen of erin geinteresseerd was , heb ik altijd wat met die jongens gekregen .. Misschien heb ik dan toch onbewustt een soort van charme , die mannen trekt .

Laatst tijdens het uitgaan begon een bekende voetballer met me te dansen ..

Die heb ik afgepoeierd omdat hij bij een club voetbald die de derby is van mijn stad ..

Vriendin zei ; je bent gek !
nou ja zeg, hoe dom en ongepast kun je zijn zeg. Niet eens als collega, maar dat doe je toch gewoon niet ! Weinig respectvol en jou treft geen blaam vind ik, zoiets raars kun je toch niet verwachten.

Ken wel de verhalen via via van conferenties die spontaan, spontaan dus anders lopen dan de bedoeling is, maar klinkt toch anders en vooral iets spannender..

ach, wel leuk een beetje terugkijken toch ?
Doet me denken aan de Jillz-bar op een festival. Jep, compleet met alleen maar knappe mannen erachter. Erg komisch om dat af te kijken, van die giechelende meiden die dan een drankje gaan halen. Denk dat dat wel bevorderlijk was voor de omzet
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
vriendin had hem wel even willen hebben ?

steeds dezelfde vriendin trouwens ? een liefhebster zo te horen..

en inderaad, jij hebt vast meer chemie en aantrekkingskracht dan je zelf bewust bent. Maar ik zeg: beter zo dan andersom hoor !
Nou nee ..was echt een domper ! Ik dacht echt van gewoon gezellig ! Vind die collega ook absokuut niet aantrekkelijk ofzo :p .. Ben wel een shopmaatje kwijt .. :(
Jaa turbo was dezelfde vriendin ..( was beetje desperate , maar blijkbaar werkt dat averechts ) zij is die aaf op een andere voetballer gestapt en zei ; ik moet van mezelf zeggen dat je een lekker ding bent . Dat viel niet zo goed !

Turbo , ben jij een casanova of meer een romanticus
dat snap ik, maar je hebt hem ook leren kennen. Hoe wanhopig kun je zijn joh, het vertrouwen van iemand zo beschamen. Met een beetje nadenken had ie zich toch wel kunnen afvragen of die knappe dame misschien meer signalen heeft afgegeven ?

oh, heb er nog eentje trouwens)
quote:koettie schreef op 31 januari 2012 @ 22:17:

[...]

hahahahha, ja.... jezus...En wat zeg je daar dan op?

antwoord... het spel der verleiding is boeiend. Er hoeft niet altijd iets te gebeuren he ? Maar het is spannend !

Maar romantiek lonkt ook, misschien ben ik dat wel. Vooral in koude winters !

Maken jouw ogen het verschil ?
Vertel turboooo!!!
die is nogal ordinair
Ik heb er ook nog 1 ( die ik

Stiekum wel leuk vond )

Ik liep op vakantie in Bali over straat , bikini met een beachsarong aan ..

Rijd een auto langs vol met australische mannen ( van die grote gebruinde gespierde ) gaat 1 van die mannen uit het raam hangen en net als ze langs me heen rijden het liedje van pretty woman zingen .. Pretty woman walking down the street .. Dat was leukkk
oh, wat een leuke anekdotes heb jij zeg. zuke herinneringen sla je op... pretty woman en de stoere australians !

weet zeker dat jij de leukste collega van dat suffe kantoor bent !
Verleiding is leuk , opwindend .. Romantiek is leuk , lief .. Maar kan ook opwindend worden ..
spanning kan ook te ver oplopen.

ik heb volgende week een driedaagse conferentie, interesse ?

sorry, flauw)

je maakt nog steeds een onberispelijke indruk. verkeerd beeld ?
Wahaha grapjas :p .. Tja ik ben mezelf .. Zal dat die charme zijn ???!!!!
leuk gesprek)

ben jij maar gewoon jezelf, toch het beste !

waar hadden we het over ?
Jij had nog een Leuke gebeurtenis meegemaakt die je wilde delen
dan heb jij zeker een leuk weekend gehad !
Je hoopt dat er geen cameras waren of daar ging je van uit ?! :p .. Bedoel je nu op het dak ???
nee, we waren naar het hoogste overdekte platform gewandeld en niet voor een kopje koffie. Je mag toch redelijkerwijs verwachten dat dat gemonitord werd..

(wel een geile ervaring tuurlijk)
Ja jouw eevaring is wat anders dan die van mij .. In bali nagezongen worden is wel wat anders ja .. Maar dw beleving is net zo leuk
ja sorry, je vroeg erom he !

wel dingen die je onthoudt..

hou je van een goeie flirt ?
Neeee ik flirt niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven