Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
wat is nou een leuk woord voor een lekkere man?
hunk?
hunk dat is wel heel Tina. Doe dan 'spetter' Of hottie :P maar die is niet geslachtsgebonden

Ik vind mooie man, mooie vent/lekker ding desnoods prima gaan. Mooie man vind ik wel een mooie uitdrukking.

Zeggen jullie dat trouwens wel eens zomaar, tegen een vreemde? 'Goh ik moet ff zeggen dat jij echt een knappe kerel bent'

Ik denk het wel vaak, en dan overweeg ook sterk om te zeggen dat ik diegene mooi vind, maar ik ben dan toch bang om als een creep over te komen, dattie dan denkt 'wat mot ze van me' (toegegeven, als het kan wil ik er ook wel wat van, maar ook gewoon om iemand te complimenteren)
ik zeg nooit "he wat ben jij een lekker ding", maar ik denk het wel ja hahahaha

Als ik vind dat iemand een leuk shirt aanheeft, leuk haar heeft ed dan zeg ik dat wel, maar dat zeg ik ook tegen een sukkel met leuk haar
Mietjes zijn jullie...
Liever een mietje dan iemand die tegen een ander zegt dat diens billen zo goed uitkomen in die spijkerbroek
Ga morgen aan mijn verloofde vragen wat zij er van vindt!

Lekkere billen vrágen gewoon om een compliment!
quote:stout1975 schreef op 09 februari 2012 @ 23:01:

Ga morgen aan mijn verloofde vragen wat zij er van vindt!

Lekkere billen vrágen gewoon om een compliment!Dat noem jij toch een kontpliment?
Als ik de vivachickiesdames toch niet had om mij aan mijn literaire orgasmes hoogtepunten te helpen herinneren..
Ja joh, je bent nergens zonder ons!
Nergensssss!
quote:-nora- schreef op 09 februari 2012 @ 17:54:

[...]

Hah da's toevallig! Vind 'm vooral apart ja, origineel kan ik over het algemeen wel waarderen (maar ligt idd aan hoe - en door wie! - het gebracht wordt). Misschien denken ze: als het lijkt alsof ik schrijver ben dan staat dat wel slim en hip ofzo? Vraag me dan wel af wat er gebeurd als iemand ermee instemt, of er echt een manuscript is of dat dan de aap uit de mouw komtHaha nee ik denk niet dat er daadwerkelijk een manuscript is. Wat ik leuk aan de versierpoging vond was dat 'ie het heel 'toegankelijk' maakte. Als een wildvreemde me ineens mee uit vraagt dan zou ik waarschijnlijk van schrik meteen nee zeggen. Op deze manier had ik heel makkelijk kunnen toehappen zonder dat het meteen beladen Wij Gaan Op Date werd.
geen versierpoging escapades meer in het land ?
Ik ging laatst uit en keek een beetje rond .. Maar niet al te vriendelijk .. ( vriendin was aant versieren en ik ben getrouwd dus geen behoefte aan mannen ) zegt een jongen /man die al de hele tijd keek ( zodat ik ongemakkelijk werd ) ; wat kijk je vriendelijk:) ( met een knipoog ) .. Gut voelde me Betrapt zeg ( ik kan soms arrogant kijken) , zegt hij ; kijk dat is een moooie lach :):) ( ik glimlachtte ) .. Toen ben ik hem maar gesmeerd want was bang dat hij me echt ging versieren :p
het zal je maar gebeuren, word je zomar versierd voordat je het in de gaten hebt, oon.. ; denk dat het toch echt aan jou (w uitstraling) zelf heeft gelegen deze avond, niet ?
quote:turbo__1 schreef op vrijdag 10 februari 2012 20:39 het zal je maar gebeuren, word je zomar versierd voordat je het in de gaten hebt, oon.. ; denk dat het toch echt aan jou (w uitstraling) zelf heeft gelegen deze avond, niet ?nou ik zou het niet weten .. Omdat ik juist niet single ben merk ik dat ik niet helemaal normaal weet te reageren naar mannen toe :D.. Ik ga dan of bitchy doen of spastische trekjes nadoen zoals deze keer :/
prikken mannen toch wel doorheen. Als een vrouw er leuk en opgewerkt uitziet, kan dat zomaar de aandacht trekken. begreep dat je vriendin zich ook goed vermaakte)

zo'n bitchy ben je toch zeker niet ?
Ik mag tog hopen dat mensen me geen bitch vinden

Ik weet wel dat ik een bitch word als mannen ongevraagd aan me zitten ..

En als ze me aanstaren .. Maar dan is het meer ongemakkelijk worden en dan lijk ik een bitch maar ben het niet :D
Nog een leuke versierpoging, ik ga in de zomer altijd naar van die alternatieve festivals. Ik was 17 en begon net een beetje naar jongens te kijken. En toen stond er achter de bar bij het grote podium een enorm leuke jongen, blonde krullen mooie glimlach. Dus elke keer als ik wat wilde drinken, daar halen. En na 2 dagen kreeg ik mijn drinken gratis Het festival duurde maar 3 dagen maar dan nog :P Heb zijn emailadres gekregen, ook een mailtje gestuurd maar daarna hebben we eigenlijk geen contact meer gehad. Stiekem hoop ik nog steeds dat ik hem tegenkom achter de bar en dan weer wat te drinken kan bietsen.
het verhaal van Venus en Mars misschien ? doet ze het 1, bedoelt ze het ander. Heeft je vast al veel leuke momenten doen missen !

misschien ontdooit die bitch wel, geef haar even de tijd en ze danst op de bar)

wat is jouw versier-verhaal / ervaring dat hier niet zou hebben misstaan ?
oh jee, het wordt nu wel erg rustig hier..

cnadiav ook weer in datzelfde barretje vanavond ?
Vertel jij je verhaal eens :D
haha.. ehh.

ik was nog jong en onschuldig, net mijn rijbewijs. Avondje stappen, een vriend introduceerde haar, het was slechts vriendschappelijk. Ze was adembenemend, helemaal mijn type. In de loop van de avond ontstond er spannning, we zochten elkaar meer op, raakten meer in gesprek, het werd allemaal steeds leuker. Ze vroeg of ik haar thuis wilde brengen die avond en zo geschiedde.

Toch kon me gewoon niet voorstellen dat ze echt geinteresseerd in me was. Zo naief als ik was, begreep ik het pas toen ze mijn auto uitstapte en voor de derde keer mijn haar portier opende om dankjewel voor de leuke avond te zeggen....daarna de auto geparkeerd en de ervaring uitgebreid, zullen we maar zeggen... prima herinnering !

zoiets ?

en jouw uitspattingen ?
Ahaaa !! Jong en naief dus ach dat naiefe vinden vrouwen juist wel

Aantrekkelijk :D! Uitspattingen ?? Nu moet ik wel heeeeel erggoed nadenken .. En nadenken ... En nadenken .....
en weet je ?

het was de beste zoenpartij ever.

was er toen dagen van in de wolken.

niet veel later fladderde ze weer verder, ook dat hoort bij die leeftijd !

ik begin te denken dat jij de model dochter bent oon..!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven