Versierpogingen
dinsdag 31 januari 2012 om 21:41
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
vrijdag 10 februari 2012 om 22:43
Oja , ik ben ook een type dat niet doorheeft dat iemand mij versierd ..
Tijdje terug had ik nieuwe collega en omdat hij en ik de enigste van dezelfde leeftijd binnen het suffekantoor personeel waren met een liefde voor shoppen , konden we het goed net elkaar vinden .. Na werk wel eens wezen winkelen ( kleding shoppen) ii ging stad in hij ook toevallig ) maar ik volledug in het mom van gezellih niet meer of minder ( ik was al in relatie en partner wist alles ook ) . Tot we ons hadden opgegeven voor een conferentie inclusief overnachten en hij zei ; mogen we bij elkaar op de kaner ??vanaf dat moment ben uk de boot gaan afhouden . Gewoon nooit doorgehad dat collega me probeerde te versieren
Tijdje terug had ik nieuwe collega en omdat hij en ik de enigste van dezelfde leeftijd binnen het suffekantoor personeel waren met een liefde voor shoppen , konden we het goed net elkaar vinden .. Na werk wel eens wezen winkelen ( kleding shoppen) ii ging stad in hij ook toevallig ) maar ik volledug in het mom van gezellih niet meer of minder ( ik was al in relatie en partner wist alles ook ) . Tot we ons hadden opgegeven voor een conferentie inclusief overnachten en hij zei ; mogen we bij elkaar op de kaner ??vanaf dat moment ben uk de boot gaan afhouden . Gewoon nooit doorgehad dat collega me probeerde te versieren
vrijdag 10 februari 2012 om 22:53
model dochter ? Verre van dat
:)Klinkt raar , maar ik heb nooit iemand hoeven te versieren .. Vanaf vroeger af aan als ik verliefd was op een jongen of erin geinteresseerd was , heb ik altijd wat met die jongens gekregen .. Misschien heb ik dan toch onbewustt een soort van charme , die mannen trekt .
Laatst tijdens het uitgaan begon een bekende voetballer met me te dansen ..
Die heb ik afgepoeierd omdat hij bij een club voetbald die de derby is van mijn stad ..
Vriendin zei ; je bent gek !
Laatst tijdens het uitgaan begon een bekende voetballer met me te dansen ..
Die heb ik afgepoeierd omdat hij bij een club voetbald die de derby is van mijn stad ..
Vriendin zei ; je bent gek !
vrijdag 10 februari 2012 om 22:54
nou ja zeg, hoe dom en ongepast kun je zijn zeg. Niet eens als collega, maar dat doe je toch gewoon niet ! Weinig respectvol en jou treft geen blaam vind ik, zoiets raars kun je toch niet verwachten.
Ken wel de verhalen via via van conferenties die spontaan, spontaan dus anders lopen dan de bedoeling is, maar klinkt toch anders en vooral iets spannender..
ach, wel leuk een beetje terugkijken toch ?
Ken wel de verhalen via via van conferenties die spontaan, spontaan dus anders lopen dan de bedoeling is, maar klinkt toch anders en vooral iets spannender..
ach, wel leuk een beetje terugkijken toch ?
vrijdag 10 februari 2012 om 22:56
vrijdag 10 februari 2012 om 23:04
vrijdag 10 februari 2012 om 23:04
vrijdag 10 februari 2012 om 23:14
Ik heb er ook nog 1 ( die ik
Stiekum wel leuk vond )
Ik liep op vakantie in Bali over straat , bikini met een beachsarong aan ..
Rijd een auto langs vol met australische mannen ( van die grote gebruinde gespierde ) gaat 1 van die mannen uit het raam hangen en net als ze langs me heen rijden het liedje van pretty woman zingen .. Pretty woman walking down the street .. Dat was leukkk
Stiekum wel leuk vond )
Ik liep op vakantie in Bali over straat , bikini met een beachsarong aan ..
Rijd een auto langs vol met australische mannen ( van die grote gebruinde gespierde ) gaat 1 van die mannen uit het raam hangen en net als ze langs me heen rijden het liedje van pretty woman zingen .. Pretty woman walking down the street .. Dat was leukkk