The Never Ending Question 84

04-11-2011 19:50 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder! quote:Julia2 schreef op 04 november 2011 @ 18:27:

Ja, maar eigenlijk ligt alles op een vaste plek, dus niet echt een doosje nodig.

Waar kun jij geen genoeg van krijgen?
I am surrounded by morons
Kiwi, mandarijnen, granaatappel, bananen

Plak eens een plaatje van laarzen die jij erg mooi vindt

En jij?
Ik vind niet echt iets waar ik steil van achterover sla, maar deze vind ik best ok:

Hoe is het met je gezondheid gesteld?
Oeps, beetje groot plaatje
Nou, op dit moment last van mijn luchtwegen. Ik ben vergeten (heel dom) om mijn astma medicijn bij te bestellen voor het weekend, waardoor ik nu zonder zit. Daardoor adem ik nu wat zwaar. Verder wat last van mijn darmen, wil ze toch eens laten onderzoeken, vaak obstipatie. En last van mijn eczeemhuid door de vochtige lucht buiten en de droge lucht binnen.

Waar ben jij aan verslaafd?
Dank voor de laarzenplaatjes. Ik ben op zoek

Verslaafd aan niets, gelukkig. Vroeger aan sigaretten.

Welke gewoonte van iemand zou voor jou een reden zijn om geen relatie met iemand te beginnen?
sexverslaving .

goeie vraag,laat hem staan
Als ie heel veel smakgeluiden maakt met zijn mond. Serieus. Kan daar echt niet tegen. Als ie stiekem in mijn persoonlijke dingen zit te snuffelen. Als ie mij blijft vergelijken met zijn ex. Als ie heel obsessief bezig is met een hobby.

Welke film zou iedereen moeten zien?
La vita è bella

Wat vind de slechtste film allertijden?
Blond and blonder, met Pamela Anderson en een vrouw die ik niet ander ken dan de ex van Charly Sheen. Echt een verschrikkelijke film!

Hoeveel slaap heb jij nodig om goed te kunnen functioneren?

La vita è bella wil ik echt graag een keer zien, was er laatst naar op zoek maar helaas is die niet beschikbaar via de online videotheek van mijn provider.
La vita è bella zou nou mijn antwoord op jouw vraag kunnen zijn, Twis

5 uur nodig, 6 uur is fijner, maar ik kan ook gerust tien uur in bed liggen.

Beschrijf jouw ideale vrije dag eens
lekker lang uitslapen

Brunchen lekker uitgebreid met croissant met jam en een zacht gekookt eitje.

Lekker op mijn gemak achter de laptop zitten forummen en kijken voor een lekker nieuw recept.

In de middag even winkelen, liefst nog naar een (rommel)markt.

In de avond een vriendin, familielid of buurvrouw die gezellig mee eet.

Samen daarna een film kijken met een lekker knabbeltje. Tot laat in de avond alleen nog even achter de computer. Heerlijk!!!

En die van jou?
Uitslapen, champagne ontbijt met vriendlief.

Naar het park voor een live concert met een flesje wijn en wat lekkere hapjes om te picknicken. Boek mee en lekker chillen in het zonnetje.

Daarna een aantal vrienden die ook hier langs komen en dan richting ons huis verplaatsen waar ik lekker en uitgebreid kook voor iederen. Dan met z'n allen nog een spelletje doen of nog een dansje in de stad.

Ik krijg er zin in de zomer van...

Leuke vraag, laat hem nog een keer staan!
Ik slaap eerst lekker uit, dan ga ik me douchen, heerlijk uitgebreid ontbijten met mijn vriend. Een heerlijke strandwandeling met weinig wind en zo'n 20 graden, lunch bij een heerlijke strandtent. Daarna met een heel stel vrienden naar een feest met gezelligheid en drank en een live band. Dan lekker eten met mijn vriend en naar huis voor een romantische avond met wijn, lekkere toastjes en sex.

Waarom heb jij er zo lang over gedaan om de vorige vraag te beantwoorden?
Omdat ik geen zin had om zo'n lang verhaal te typen.

Kun jij goed ruzie maken?
Nee. Ik kan goed boos zijn, maar uit dat niet gemakkelijk en als ik dat wel doe, raas ik even en draai ik alweer bij voordat ik ben uitgeraasd.

Hoe koud is het bij jouw thuis?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
17,5 graad.

Voor welke kwaal ben je voor het laatst in het ziekenhuis geweest?
Ik ben voor mezelf nog nooit in het ziekenhuis geweest. Even afkloppen!

Waar zie jij jezelf over 5 jaar?
*Ik sla een beurt over, aangezien ik er al antwoord op heb gegeven *

Eh nou, eigenlijk ga ik ervanuit dat wij dan de loterij hebben gewonnen, en ergens een leuk huisje op de kop hebben getikt, ver weg van alle gezeik en dat ik vanuit mijn hangmat af en toe gezellig nog meeforum

Welk item heb jij op het oog maar koop je niet omdat je het te duur vindt? (plaatje is welkom)
Ik wil graag een hele nieuwe keuken. Plaatje is er nog niet, ik ga maar niet kijken want ik kan het toch niet betalen

Daarnaast wil ik ook nog graag echt van die hele mooie hakken van Jimmi Choo ofzo

Waar kan jij echt je geld niet aan uit geven?
Aan heel duur uit eten. Nou heb ik dat nog nooit geprobeerd, misschien dat ik na een diner van driehonderd euro helemaal om ben, maar ik zie het niet gebeuren..

Wat is het duurste dat je ooit voor jezelf hebt gekocht?
Mijn MacBook air, maar geen seconde spijt van gehad!

Wat is het duurste dat ik je kledingkast hang/ligt/staat?
Galajurk .

Wat draag jij nooit en hangt in je kast ?
Heb je even? ik kan moeilijk dingen wegdoen die nog mooi zijn/waar ik ooit weg van was/nooit heb gedragen (want zonde) dus dat is best veel.

Wat is je grootste miskoop geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven