Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ja, anders kom ik ook niet langs he
quote:stout1975 schreef op 11 februari 2012 @ 14:36:

Nou.... toen ik binnenkwam ging ik meteen even glazen zoeken voor de sjampoepel.

Liet de kurk ordinair knallen, zij ging hem zoeken en bukte dus even om dat ding op te rapen.

Toen ze vooroverboog vertelde ik haar dat mijn contactlenzen jubelden van geluk bij het zien van zoveel schoonheid.Hahahaha OMG doet me denken aan dat liedje "Daar gaat zij,....en zoveel schoonheid heb ik nooit gezien,..." Ik denk dat ik de slappe lach zou krijgen hahaha
Slappe lach is gezond Mies! Slappe mannen daarentegen..
Ik trek dat soort opmerkingen ook slecht hoor Vivamies...
nog wat leuke uitspattingen plaatsgehad dit weekend ?
quote:-nora- schreef op 31 januari 2012 @ 21:48:

De mijne:

Ik zat daarnet in de bieb, die ging sluiten. Komt een Arabisch uitziende man achter me voorbij gelopen, aan het rondkijken. Draait zich om en loopt terug en vraagt of de bieb gaat sluiten, ik zeg ja. Zegt ie dat ie een boek aan het schrijven is over Zeeland, en of ik daar een naar wil kijken om er kritiek op te geven. Eh? Ik meld dat ik nix van Zeeland weet en me dat dus niet zo zinvol lijkt. "Jaa maar is toch gezellig" Gezellig, huh? :D Uiteindelijk vroeg 'ie of ik niet wat wilde gaan drinken in een café om er dan eens naar te kijken. Noh, doe maar niet :P

Echt sommige kerels. Deze was een kop kleiner dan ik, en had me denk ik een halve seconde gezien voordat ie me aansprak. M'n haar zat wel een tikkeltje ontploft, vond het wel triest dat ik wel dacht 'nou zelfs met slecht haar word ik uitgevraagd' :')

Ik zit me nu trouwens wel af te vragen hoe dat manuscript eruit ziet, als ik ja had gezegd.

Zo bizar; zaterdagochtend las ik dit topic helemaal op mijn gemakje door, smakelijk gelachen. Loop ik zaterdagavond laat in Rotterdam op het station, komt er een araboisch uitziende gast naar mij toe die zegt: mag ik je wat vragen? Ik zei: dat ligt er aan wat? Hij zegt: Ik schrijf een boek over Zeeland.... en ik antwoorden er gelijk achteraan: en nu mag ik zeker een hoofdstuk reviewen???!! Die gast keek mij best wel verbaasd aan en ik zei: sorry, denk kende ik dus al. Hij zei: ja, maar ik ben nu een hoofdstuk verder hoor

Kom jij ook uit Rdam Nora? Echt: hoe toevallig dat ik dit zaterdagochtend lees en dan zaterdagavond die vent ook tegenkom Heb er hard om moeten lachen in ieder geval. Wat die vent nu eigenlijk precies wilde, is mij volledig onduidelijk....
Staat dat soms in de Koran ofzo dan?
Ik heb mij suf gegoogled of het soms een nieuwe babbel-truc is ofzo, maar kan er, behalve op het viva forum, niets van terugvinden
Die arabische glijers hebben het vivaforum ontdekt om er achter te komen wat de chickies willen!!!!

(Verdomme, ze halen me in die zandcharmeurs...)
Zal ik als man ook maar meedoen dan?
Doen, phw!
Ik moet wel wat hebben om mee te starten he.
quote:-nora- schreef op 31 januari 2012 @ 21:41:

Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

Dat dus.
quote:stout1975 schreef op 13 februari 2012 @ 21:09:

[...]

Dat dus.Ik dacht zonder gene forumsters versieren ;)
quote:phw22 schreef op 13 februari 2012 @ 21:07:

Ik moet wel wat hebben om mee te starten he.Ga een boek schrijven...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 13 februari 2012 @ 21:30:

[...]

Ga een boek schrijven...

Nou, laatst een leuke dame behandeld als EHBO'er maar daar mag je dus niets mee doen, ze wilde m'n nummer.

Da's 1.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 13 februari 2012 @ 21:30:

[...]

Ga een boek schrijven...Doe maar niet bij nader inzien.
quote:stout1975 schreef op 13 februari 2012 @ 21:42:

[...]

Doe maar niet bij nader inzien.Oh nee, hij moet kontplimenten geven!!
quote:Princess4ever schreef op 13 februari 2012 @ 18:05:

[...]

Zo bizar; zaterdagochtend las ik dit topic helemaal op mijn gemakje door, smakelijk gelachen. Loop ik zaterdagavond laat in Rotterdam op het station, komt er een araboisch uitziende gast naar mij toe die zegt: mag ik je wat vragen? Ik zei: dat ligt er aan wat? Hij zegt: Ik schrijf een boek over Zeeland.... en ik antwoorden er gelijk achteraan: en nu mag ik zeker een hoofdstuk reviewen???!! Die gast keek mij best wel verbaasd aan en ik zei: sorry, denk kende ik dus al. Hij zei: ja, maar ik ben nu een hoofdstuk verder hoor

Kom jij ook uit Rdam Nora? Echt: hoe toevallig dat ik dit zaterdagochtend lees en dan zaterdagavond die vent ook tegenkom Heb er hard om moeten lachen in ieder geval. Wat die vent nu eigenlijk precies wilde, is mij volledig onduidelijk....

Dat meen je niet?! Woah dat zou vrij bizar zijn als dat dezelfde is geweest maar het zou wel kunnen. Maarja hoeveel mensen gebruiken nou zo'n rare openingszin. Hahaha wat toevallig.

En broeder: mag jij ook niet met 'patiënten' uit? Je ziet ze toch maar heel kort als EHBO'er?
Nee geen kontplimenten!!
quote:-nora- schreef op 13 februari 2012 @ 21:56:

[...]

Dat meen je niet?! Woah dat zou vrij bizar zijn als dat dezelfde is geweest maar het zou wel kunnen. Maarja hoeveel mensen gebruiken nou zo'n rare openingszin. Hahaha wat toevallig.

En broeder: mag jij ook niet met 'patiënten' uit? Je ziet ze toch maar heel kort als EHBO'er?Ik mag geen contactgegevens vragen dus dat is nogal lastig.
Ze vroeg toch jouw nummer?
quote:-nora- schreef op 13 februari 2012 @ 21:59:

Ze vroeg toch jouw nummer?Die mag ik niet geven, had ik het maar wel gedaan...
Is toch gewoon 112?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven