Maak elkaar blij!!!
woensdag 28 januari 2009 om 01:26
Nou, mooi! Eindelijk weer toestemming voor dit topic.
Met de komst van dit forum verdween mijn (duh, mijn best lopende topic ooit ) naar het prikbord. Echter, in navolging op de ruiltopics mag dit dus weer.
Heb je zegels, spaarpunten, voetbalplaatjes, kortingcoupons of wil je ze?
Geef het hier aan, help elkaar aan vol plakboek, volle spaarkaart of een D.E. servies.
Het is te laat voor de C1000-zegels die ik over heb.
De AH voetbalplaatjes houd ik al apart voor Dreamer.
Vul verder aan/in wat je kwijt wilt of kunt gebruiken en maak elkaar dus blij! Kleine moeite, soms groot plezier!
Met de komst van dit forum verdween mijn (duh, mijn best lopende topic ooit ) naar het prikbord. Echter, in navolging op de ruiltopics mag dit dus weer.
Heb je zegels, spaarpunten, voetbalplaatjes, kortingcoupons of wil je ze?
Geef het hier aan, help elkaar aan vol plakboek, volle spaarkaart of een D.E. servies.
Het is te laat voor de C1000-zegels die ik over heb.
De AH voetbalplaatjes houd ik al apart voor Dreamer.
Vul verder aan/in wat je kwijt wilt of kunt gebruiken en maak elkaar dus blij! Kleine moeite, soms groot plezier!
thee wijzigde dit bericht op 28-01-2009 01:51
Reden: woordje vergeten
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
zondag 12 februari 2012 om 10:59
Op de valreep zijn er nog mensen met zegels over? Ik had namelijk een kaart vol en die aan mijn neefje beloofd. Ik zat alleen net te kijken en zag een kok! Patrick was van origine kok en het lijkt me heel leuk deze neer te zetten in mijn verbouwde knutselkamer tzt.
Wie maakt me gelukkig met zegels?
Je kan mailen naar ikbenikhetisnietanders @hotmail.com
Je kan mailen naar ikbenikhetisnietanders @hotmail.com
maandag 13 februari 2012 om 12:03
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 februari 2012 @ 10:59:
Op de valreep zijn er nog mensen met zegels over? Ik had namelijk een kaart vol en die aan mijn neefje beloofd. Ik zat alleen net te kijken en zag een kok! Patrick was van origine kok en het lijkt me heel leuk deze neer te zetten in mijn verbouwde knutselkamer tzt.
Je kan mailen naar ikbenikhetisnietanders @hotmail.comIeb, wat voor zegels zoek je? Of heb ik daar nou overheen gelezen?
Je kan mailen naar ikbenikhetisnietanders @hotmail.comIeb, wat voor zegels zoek je? Of heb ik daar nou overheen gelezen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 15 februari 2012 om 19:13
woensdag 15 februari 2012 om 22:03