wachtwoord e-mail op samsung galaxy tab

13-02-2012 14:06 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag mijn wachtwoord moeten wijzigen voor mijn "hetnet"mail. Dit is gelukt maar nu kan ik via mijn tablet mijn mail niet meer ontvangen...

Hij geeft aan: "Sign-in failed"

Dus ik op zoek naar mijn wachtwoordinstelling. Heb iets gevonden onder "accountinstellingen" en dan "inkomst instellingen". Daar heb ik mijn nieuwe wachtwoord ingevuld.

Maar dan krijg ik "Onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord".

Aan de gebruikersnaam kan het niet liggen, want daar is niets aan gewijzigd. Ik heb het oude en het nieuwe wachtwoord geprobeerd, tablet en computer al eens uitgezet (je weet maar nooit) maar nee hoor... het lukt me niet.

Ik heb al gebeld, maar na een half uur in de wacht werd me verteld dat ik een ander nummer moet bellen...

Wie weet wat ik verkeerd doe?
Heb je een app voor hetnet mail?

Misschien deze even verwijderen en er opnieuw opzetten?
Nee, het is geen app. Gewoon mijn standaard email die ik op mijn computer en tablet ontvang.

Maar bedankt voor het meedenken. Merk dat ik het niet kan uitstaan dat het me weer zoveel tijd kost om alles goed in te stellen. Was al helemaal blij dat mijn mail wel op de computer aan komt...
Heb is nog steeds niet gelukt. Net weer 20 minuten aan de lijn gehangen... wordt de verbinding verbroken....

Ik ben er al wel achter dat ik wel email kan verzenden maar niet kan ontvangen.

Wie weet hoe het moet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven