Mode & Beauty alle pijlers

Lang en slank...

14-02-2012 20:53 163 berichten
Dat ben ik lang en slank. Gisteren vertelde mijn minder fijngevoelige collega dat ze me eng dun vind. Dat de kleding die ik draag me niet staat.

Vertwijfeld stond ik even later voor de spiegel op het toilet. Misschien heeft ze toch een punt?

Ik vind mezelf best leuk om te zien, ja ik ben lang en slank...en ja een paar kilo's extra zouden me wellicht niet misstaan. Maar dit is nu eenmaal mijn bouw.

Dus ga ik het anders aanpakken. Welke kleding staat bij mijn figuur? Ik wil mijn figuur niet verbergen, maar misschien moet ik andere punten accentueren? Welke kledingstijl past beter bij mij?

Iemand leuke tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 14 februari 2012 @ 21:42:

das helemaal niet dun.

ik ben 173cm en weeg 54 kg.niet erg vriendelijk
dun of dik, das niet het probleem.

t gaat meer om de verhoudingen.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 14 februari 2012 @ 21:42:

das helemaal niet dun.

ik ben 173cm en weeg 54 kg.wow, ik ben 167 cm en 54 kilo.
Ik verhouding ben ik wel. Lange benen, lange armen, slank en kleine borsten. Nee met mijn verhoudingen is niets mis
Iris ik vind het maar lastig om aan te geven welk type ik ben.
het kleine borstencomplex groei je wel weer overheen.

vroeger wilde ik tieten. maar na 2 zwangerschappen met cup d ben ik zielstevreden met mijn btje.
wij slapen nooit.
TO niet aardig van je collega om zoiets tegen je te zeggen! misschien kun je kijken naar celebrities die ook lang en slank zijn, op die manier kun je wellicht inspiratie op doen.

volgens mij heeft cameron diaz ook ongeveer die lengte:

http://www.stylebistro.com/lookbook/Cam ... KKAQsPXe3w

http://www.stylebistro.com/lookbook/Cam ... LVlr/Jeans

Louise Roe (plain jane mtv) heeft ook een vergelijkbaar figuur en zij kleedt zich erg leuk naar mijn mening
TO is je boven en onderlichaam in verhouding?
met zo,n figuur kun je toch dragen wat je wilt?

alleen geen dingen met buste naden en strapless vind ik ook geen aanrader, maar verder toch vrijwel alles?
wij slapen nooit.
figuur...

Dit onderwerp zag ik vorige week. Ik ben een twee of drie...

Ik denk een 2 met bredere schouders en kleinere borsten.

Man vindt mij een 3 al ben ik ranker gebouwd en overduidelijk kleinere borsten.
Als je werk er niet onder lijdt (wat me zeer waarschijnlijk lijkt tenzij je topmodel bent), zou ik me sowieso geen fuck aantrekken van de mening van een collega, duh... en wat sushilala zegt.

Maar als je op persoonlijk vlak echt minder dun/slank wilt lijken, zou ik geen zwart dragen. Dat maakt je gelijk 20% dunner.

Maar ik zou toch echt nog even navragen aan vriendinnen/mogelijke partner of ze jou ook "eng dun" vinden. Ik denk zomaar van niet...
En Kirsten Dunst is ook ongeveer jouw type en een plaatje om te zien.

als mede dunne kan ik zeggen; je vindt jezelf dunner dan je in werkelijkheid bent.
wij slapen nooit.
Valentinamaria...ik draag gewoon mooie push-ups en dan is er niets aan de hand. Passen ook mijn borsten perfect bij de rest

Winterfeestjurk...ja ik vind wel dat mijn onder- en bovenlichaam mooi in verhouding zijn.
Valt toch op zich wel mee! Een vriendin van me is 1.83 en weegt ongeveer 63!

En wat ik het belangrijkste vind is als je maar lekker in je vel zit en tevrede bent met je zelf! Mensen moeten eerst naar zichzelf kijken voordat ze andere mensen commetaar geven op hun uiterlijk.
Zo mooi dus:

Friia geen zwart meer dus. Kan wel aardig kloppen dan, want ik droeg een donkere spijkerbroek met een zwart shirt. No-go dus

Mijn man vindt mij inderdaad niet eng dun om te zien...en ik denk mijn vrienden/vriendinnen ook niet. Zal het ze eens vragen.
Je vriendin heeft gelijk. Je bent veel te dun. Ik ben zeer barmhartig en ruil wel even met je. Ik draag je last wel. Dan mag jij het mijne
Iris ik vind wel dat Kirsten Dunst 'zachtere' vormen heeft qua schouders. Ik ben daar echt een stuk hoekiger. Maar dat gele jurkje vind ik prachtig en zou ik zo aandoen!

Rozenstruikje
quote:_Lalie_ schreef op 14 februari 2012 @ 21:59:

Valentinamaria...ik draag gewoon mooie push-ups en dan is er niets aan de hand. Passen ook mijn borsten perfect bij de rest

Winterfeestjurk...ja ik vind wel dat mijn onder- en bovenlichaam mooi in verhouding zijn.

dat scheelt al een stuk. een vriendin van mij heeft dezelfde lengte, maar haar bovenlichaam is langer, haar benen zijn kort. dezelfde lengte als die van mij, terwijl ik qua lengte 15 cm korter ben.

wat vind je hiervan:

Winterfeestjurk mijn benen zijn langer. Dus geen probleem aldaar

Dat gele jurkje vind ik wel leuk om te zien, durf absoluut niet in te schatten of het mij zou staan, maar wel leuk...
.
Lang en slank, dat zijn toch zo'n beetje al de fotomodellen?

Als je bijvoorbeeld kijkt naar de fotomodellen van Esprit.

http://www.esprit.nl/nl/s ... aststyle=W01350&color=046
quote:new_in_town schreef op 14 februari 2012 @ 22:13:

[...]

Als je een 'hoekig' type bent, dan zal 'rechte' kleding je ook het mooiste staan.volgens mij zijn alleen haar schouders "hoekig" als je al lang en slank bent, dan kun je beter geen "rechte" kleding aan doen, dan lijk je nog rechter en verdwijnen je rondingen
Als je op de site van Esprit bij een artikel klikt op 'Info over maat/model' en dan 'Model inf.' kun je de maten zien van het betreffende model.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven