Onze grootste wens!!
woensdag 15 februari 2012 om 21:44
Morgenmiddag een afspraak bij de gyn! Na 3e keer verhoging Clomid hopen op positief nieuws! Is het deze keer misschien raak of moeten we naar de volgende fase met injecties en inseminatie! Ik hoop zo erg op het eerste! We willen het zo verschrikkelijk graag! Sorry voor de ik ik ik, maar wilde dit heeel graag even delen!
Liefs,
Kipi!
Liefs,
Kipi!
donderdag 16 februari 2012 om 19:11
Lieve Allemaal,
Bedankt voor de reacties.
Ik heb positief nieuws: mn progesteronwaarde is 87,7.
Vorige keren heeft de Clomid niet aangeslagen, nu dus wel.
Ik vroeg aan de gyn wat je progesteronwaarde zou kunnen zijn als je zwanger bent en toen gaf ze aan dat dat rond deze waarde kan zitten. Ik zit nu op dag 26 van mn cyclus. Als ik een week overtijd ben (volgende week zaterdag dus) mag ik testen. Bij een positieve test zijn wij de gelukkigste mensen op aarde. Als ik toch ongesteld word, dan moet ik op dag 1 bellen voor een afspraak voor een HSG. Dat schijnt niet zo heel fijn te zijn, maar ja alles voor het goede doel. Al hoop ik natuurlijk heeeeel erg dat het niet nodig is en dat het deze keer gewoon raak is!! Ik kan heeeeel veel duimen gebruiken deze week
Liefs,
Kipi!
Bedankt voor de reacties.
Ik heb positief nieuws: mn progesteronwaarde is 87,7.
Vorige keren heeft de Clomid niet aangeslagen, nu dus wel.
Ik vroeg aan de gyn wat je progesteronwaarde zou kunnen zijn als je zwanger bent en toen gaf ze aan dat dat rond deze waarde kan zitten. Ik zit nu op dag 26 van mn cyclus. Als ik een week overtijd ben (volgende week zaterdag dus) mag ik testen. Bij een positieve test zijn wij de gelukkigste mensen op aarde. Als ik toch ongesteld word, dan moet ik op dag 1 bellen voor een afspraak voor een HSG. Dat schijnt niet zo heel fijn te zijn, maar ja alles voor het goede doel. Al hoop ik natuurlijk heeeeel erg dat het niet nodig is en dat het deze keer gewoon raak is!! Ik kan heeeeel veel duimen gebruiken deze week
Liefs,
Kipi!