Wat is veel?
donderdag 16 februari 2012 om 16:13
Gisteravond met een vriendin lekker gekletst en we kregen het over seks en het aantal bedpartners.
Zelf (ben 28) ben ik met 21 mannen naar bed geweest. Ik vond dat al redelijk wat.
Zij vertelde me dat ze is opgehouden met tellen, maar dat het er zeker meer dan 50 zijn. Ik heb hier verder niet op gereageerd, maar ik dacht wel even: O, oke dat zijn er aanzienlijk meer dan dat ik had verwacht.
Maar ja, wat is veel?
Ben nu gewoon benieuwd naar jullie leeftijd en hoeveel bedpartners jullie hebben gehad.
Zelf (ben 28) ben ik met 21 mannen naar bed geweest. Ik vond dat al redelijk wat.
Zij vertelde me dat ze is opgehouden met tellen, maar dat het er zeker meer dan 50 zijn. Ik heb hier verder niet op gereageerd, maar ik dacht wel even: O, oke dat zijn er aanzienlijk meer dan dat ik had verwacht.
Maar ja, wat is veel?
Ben nu gewoon benieuwd naar jullie leeftijd en hoeveel bedpartners jullie hebben gehad.
donderdag 16 februari 2012 om 17:59
quote:elastiekje schreef op 16 februari 2012 @ 16:33:
[...]
Dit snap ik eigenlijk niet, waarom een sad face erbij? Ik heb al bijna twee jaar lang last van onvrijwilligdroogstaaniritus. Van mij mag het aantal dus wel weer eens worden opgehoogd. Inmiddels beginnen de herinneringen aan de vorige - kwalitatieve goede - partner toch te vervelen.
[...]
Dit snap ik eigenlijk niet, waarom een sad face erbij? Ik heb al bijna twee jaar lang last van onvrijwilligdroogstaaniritus. Van mij mag het aantal dus wel weer eens worden opgehoogd. Inmiddels beginnen de herinneringen aan de vorige - kwalitatieve goede - partner toch te vervelen.
Liever elitair dan een pauper!
donderdag 16 februari 2012 om 18:10
quote:Kalliope schreef op 16 februari 2012 @ 17:59:
[...]
Ik heb al bijna twee jaar lang last van onvrijwilligdroogstaaniritus. Van mij mag het aantal dus wel weer eens worden opgehoogd. Inmiddels beginnen de herinneringen aan de vorige - kwalitatieve goede - partner toch te vervelen.
Als je goed gelezen hebt worden het er zo 9 op je lijstje, plus de start van jouw sexpeditie.
Maar serieus, vervelend als je wel de drive hebt....maar niet de (juiste) man.
[...]
Ik heb al bijna twee jaar lang last van onvrijwilligdroogstaaniritus. Van mij mag het aantal dus wel weer eens worden opgehoogd. Inmiddels beginnen de herinneringen aan de vorige - kwalitatieve goede - partner toch te vervelen.
Als je goed gelezen hebt worden het er zo 9 op je lijstje, plus de start van jouw sexpeditie.
Maar serieus, vervelend als je wel de drive hebt....maar niet de (juiste) man.
donderdag 16 februari 2012 om 18:23
quote:Biscuitje schreef op 16 februari 2012 @ 18:21:
Oh ja dat is natuurlijk ook zo, maar ik kom ze nog wel eens tegen en iedere keer vraag ik me weer af wat me bezield heeft.
Ook herkenbaar.
Was laatst in de kroeg waar ik er zo een tegen kwam, en m'n vriendin vroeg wie dat was...Ahum...
Ze reageerde wel lief hoor: "Lieverd, iedereen maakt weleens een foutje"
Oh ja dat is natuurlijk ook zo, maar ik kom ze nog wel eens tegen en iedere keer vraag ik me weer af wat me bezield heeft.
Ook herkenbaar.
Was laatst in de kroeg waar ik er zo een tegen kwam, en m'n vriendin vroeg wie dat was...Ahum...
Ze reageerde wel lief hoor: "Lieverd, iedereen maakt weleens een foutje"
donderdag 16 februari 2012 om 18:27
Ik (37) hou het bij één. En dan zonder een zwarte kous te zijn of van de geen-seks-voor-het-huwelijk-brigade. Voor mij is liefde en seks wel onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ik kan simpelweg geen seks hebben om de seks. En aangezien er maar één iemand is (geweest) waarvan ik hou, blijft het dus bij één.
donderdag 16 februari 2012 om 18:33
28 en de teller staat op 6 (all the way) en 12 (als niet all the way ook mee telt). In totaal 7 jaar in 2 relaties, waarvan 1 momenteel nog steeds is. Wat mij betreft blijft het hierbij Tijdens mijn vrijgezelle periodes ben ik niet iemand die zomaar met een man naar bed gaat. Er moet toch wel 'iets' zijn, in die zin dat het een aardige man is voor vaker dan 1 keer of relatiemateriaal. Ben niet van de one night stands.
donderdag 16 februari 2012 om 18:41
donderdag 16 februari 2012 om 18:55
quote:dekater schreef op 16 februari 2012 @ 18:10:
[...]
Maar serieus, vervelend als je wel de drive hebt....maar niet de (juiste) man.Ja, ik zat me al af te vragen waarom het in real life niet zo makkelijk gaat. Gewoon ergens een ruimte binnenlopen en roepen: "Ik wil graag seks!" en dat er dan meteen allerlei mannen komen aanlopen.
[...]
Maar serieus, vervelend als je wel de drive hebt....maar niet de (juiste) man.Ja, ik zat me al af te vragen waarom het in real life niet zo makkelijk gaat. Gewoon ergens een ruimte binnenlopen en roepen: "Ik wil graag seks!" en dat er dan meteen allerlei mannen komen aanlopen.
Liever elitair dan een pauper!
donderdag 16 februari 2012 om 18:57
Wat hebben sommigen van jullie veel bedpartners gehad, daar steek ik met mijn 6 stuks tot mijn 39 jaar nogal lullig bij af, terwijl ik absoluut niet preuts ben ofzo...
2x relatie gehad van ruim 6 jaar, een kortstondige van een paar maanden, 2 ONS-en en 1 SV die inmiddels geen SV meer is... Sta alweer bijna twee jaar droog... *zucht*
2x relatie gehad van ruim 6 jaar, een kortstondige van een paar maanden, 2 ONS-en en 1 SV die inmiddels geen SV meer is... Sta alweer bijna twee jaar droog... *zucht*