Wat is veel?

16-02-2012 16:13 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond met een vriendin lekker gekletst en we kregen het over seks en het aantal bedpartners.

Zelf (ben 28) ben ik met 21 mannen naar bed geweest. Ik vond dat al redelijk wat.

Zij vertelde me dat ze is opgehouden met tellen, maar dat het er zeker meer dan 50 zijn. Ik heb hier verder niet op gereageerd, maar ik dacht wel even: O, oke dat zijn er aanzienlijk meer dan dat ik had verwacht.

Maar ja, wat is veel?

Ben nu gewoon benieuwd naar jullie leeftijd en hoeveel bedpartners jullie hebben gehad.
17 jaar en 454683745457 bedpartners gehad.
quote:Bieb schreef op 16 februari 2012 @ 17:02:

32 jaar en 3 bedpartners, waarvan nummer 3 nog steeds mijn partner is. Hier precies hetzelfde
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:elastiekje schreef op 16 februari 2012 @ 16:33:

[...]

Dit snap ik eigenlijk niet, waarom een sad face erbij? Ik heb al bijna twee jaar lang last van onvrijwilligdroogstaaniritus. Van mij mag het aantal dus wel weer eens worden opgehoogd. Inmiddels beginnen de herinneringen aan de vorige - kwalitatieve goede - partner toch te vervelen.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Kalliope schreef op 16 februari 2012 @ 17:59:

[...]

Ik heb al bijna twee jaar lang last van onvrijwilligdroogstaaniritus. Van mij mag het aantal dus wel weer eens worden opgehoogd. Inmiddels beginnen de herinneringen aan de vorige - kwalitatieve goede - partner toch te vervelen.

Als je goed gelezen hebt worden het er zo 9 op je lijstje, plus de start van jouw sexpeditie.

Maar serieus, vervelend als je wel de drive hebt....maar niet de (juiste) man.
29 jaar en 17 bedpartners. En daar zitten er helaas wel een paar tussen waarvan ik achteraf denk, waarom dan toch...?
22 jaar en 11 mannen. Ik mag er dus 1 per 2 jaar ..
quote:Biscuitje schreef op 16 februari 2012 @ 18:14:

29 jaar en 17 bedpartners. En daar zitten er helaas wel een paar tussen waarvan ik achteraf denk, waarom dan toch...?

Heel herkenbaar...

Maar don't cry over the spilled milk denk ik dan maar.
quote:_lupine_ schreef op 16 februari 2012 @ 18:17:

[...]

Heel herkenbaar...

Maar don't cry over the spilled milk denk ik dan maar.Inderdaad. Als je het toentertijd maar wilde... Toch?
Oh ja dat is natuurlijk ook zo, maar ik kom ze nog wel eens tegen en iedere keer vraag ik me weer af wat me bezield heeft.
quote:Biscuitje schreef op 16 februari 2012 @ 18:21:

Oh ja dat is natuurlijk ook zo, maar ik kom ze nog wel eens tegen en iedere keer vraag ik me weer af wat me bezield heeft.

Ook herkenbaar.

Was laatst in de kroeg waar ik er zo een tegen kwam, en m'n vriendin vroeg wie dat was...Ahum...

Ze reageerde wel lief hoor: "Lieverd, iedereen maakt weleens een foutje"
Ik ben bijna 19, en ik mijn huidige vriend is mijn 5e bedpartner. Dit vind ik normaal, niet echt veel ofzo. En dat hoeft ook niet.
Ik (37) hou het bij één. En dan zonder een zwarte kous te zijn of van de geen-seks-voor-het-huwelijk-brigade. Voor mij is liefde en seks wel onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ik kan simpelweg geen seks hebben om de seks. En aangezien er maar één iemand is (geweest) waarvan ik hou, blijft het dus bij één.
Voor mij als persoon bedoel ik dus. Niet dat het mijn mening is.
jeetje wat veel iedereen, ik ben net 23 en heb pas 1 bedpartner gehad. met trots:D
28 en de teller staat op 6 (all the way) en 12 (als niet all the way ook mee telt). In totaal 7 jaar in 2 relaties, waarvan 1 momenteel nog steeds is. Wat mij betreft blijft het hierbij Tijdens mijn vrijgezelle periodes ben ik niet iemand die zomaar met een man naar bed gaat. Er moet toch wel 'iets' zijn, in die zin dat het een aardige man is voor vaker dan 1 keer of relatiemateriaal. Ben niet van de one night stands.
quote:nikkeltje89 schreef op 16 februari 2012 @ 18:33:

jeetje wat veel iedereen, ik ben net 23 en heb pas 1 bedpartner gehad. met trots:D

Ik vraag me af waarom je dit er nog achteraan zet

Waarom vind je het iets om trots op te zijn?

(Deze vraag is totaal niet aanvallend bedoeld. Pure interesse).
quote:dekater schreef op 16 februari 2012 @ 18:10:

[...]

Als je goed gelezen hebt worden het er zo 9 op je lijstje, plus de start van jouw sexpeditie.

Maar serieus, vervelend als je wel de drive hebt....maar niet de (juiste) man.Ja, ik zat me al af te vragen waarom het in real life niet zo makkelijk gaat. Gewoon ergens een ruimte binnenlopen en roepen: "Ik wil graag seks!" en dat er dan meteen allerlei mannen komen aanlopen.
Liever elitair dan een pauper!
Wat hebben sommigen van jullie veel bedpartners gehad, daar steek ik met mijn 6 stuks tot mijn 39 jaar nogal lullig bij af, terwijl ik absoluut niet preuts ben ofzo...

2x relatie gehad van ruim 6 jaar, een kortstondige van een paar maanden, 2 ONS-en en 1 SV die inmiddels geen SV meer is... Sta alweer bijna twee jaar droog... *zucht*
21 jaar, 8 bedpartners. De achtste is mijn huidige lief.
Ok, alleen mannen? Of mannen en vrouwen? 31 jaar en ik durf niet!
In de totaal 3 jaar dat ik single ben 21 partners. Daarvoor enkel 2 langdurige relaties.
Met trots.

Ik snap niet zoveel wat het te maken heeft met trots. Ook niet als je heeeeel veel bedpartners gehad hebt trouwens.

Het is net als melk en karnemelk. De een drinkt het een, de ander het ander. Niks om trots op te zijn.
Ik heb dan ook eigenlijk nooit langer dan een week droog gestaan
20 jaar, 10 mannen en een vrouw in een trio.

Oh en nergens spijt van ofzo trouwens. Toen was t leuk en ook al zijn sommige nu spontaan minder leuk dan toen, het moment was leuk dus dat is genoeg!
26 en ik geloof ook 26 bedpartners - all the way dan. Ben t inmiddels wat rustiger aan gaan doen en sta nu al zeven maanden droog. Nou ja, buiten een paar niet all the way avontuurtjes dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven