Help.... Lesbische Laatbloeier?

16-02-2012 19:38 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal..

Hoe cliché... Ik kom hier al langer maar heb ivm de privacy een nieuwe nick aangemaakt.

Ik wil graag iets aan jullie voorleggen, en hoop op verhelderende reacties

Ik ben 30, al 7 jaar samen met mijn vriend, samen hebben we een kindje van 3. Huisje, boompje, beestje dus. Leuk leventje, mooi huis, gezellige vrienden...

Alleen, ik vrees dat ik lesbisch ben!

Ik zeg daarbij "Vrees", niet omdat ik homofoob ben of zo, maar omdat ik mijn hele leven hetero heb opgebouwd.

Ik ben drie jaar geleden uit de kast gekomen als bi zijnde, maar dat ik vermoed dat ik lesbisch ben, dat weet NIEMAND. Ik durf er gewoon (nog) met niemand over te praten!

Een aantal dingen over mij:

- Ik heb altijd lange relaties met mannen gehad

- Ik heb alleen met een paar vrouwen gezoend, als puber en als volwassene nog 1 keer

- Ik kan niet (nooit!) klaarkomen als ik seks heb met een man

- Als ik seks heb fantaseer ik over vrouwen

- Als ik solo bezig ben, fantaseer ik ook alleen maar over vrouwen

- Ik ben regelmatig verliefd geweest op vrouwen, heb het alleen altijd onderdrukt.

- Ik vind mannen heel leuk, kan echt maatjes met mannen zijn, houd er ook van dat ze zo lekker direct zijn en beetje grovere humor hebben.

- Als ik in de buurt ben van een vrouw die ik aantrekkelijk vind, weet ik me geen houding te geven. Ik word verlegen /stil / voel me heel erg zelfbewust.

- Ik kan nauwelijks klaarkomen als een man mij 'pleziert' - in geen een van mijn relaties, is het een man vaak gelukt om mij een orgasme te bezorgen. Op de een of andere manier doet het dat niet voor mij.

Mijn vriend en ik hebben ons seksleven de laatste jaren op een laag pitje staan. Vriend wil wel vaker, maar vaak komt het er gewoon niet van of moet ik echt zin 'maken'. Ik vind seks niet vervelend om te doen, maar echt genieten en me er aan overgeven doe ik niet.

Probleem is,dat ik wel in een monogame hetero relatie zit, en dus niet kan experimenteren met een vrouw.

Toch blijft het aan mij knagen...

Als ik bijvoorbeeld de serie the L word kijk, dan weet ik het gewoon zeker. Ik weet dat het een fictieve serie is maar het gaat mij om het gevoel.

Ik weet het gewoon ook niet meer... hopelijk kunnen jullie me wat meer wijsheid verschaffen..!!

Ik houd van mijn vriend, echt heel veel, maar relationeel gezien is het meer een goede maatjes gevoel dan echt iets anders. Ik had dit trouwens ook met mijn vorige vriend. Ik denk dat ik me er op een gegeven moment maar bij neer heb gelegd dat je niet meer kan verwachten?

alvast bedankt voor jullie reacties...

groetjes

Shane
Hoi Shane!

Nou volgens mij is er niet sprake van twijfel, volgens mij val jij overduidelijk op vrouwen haha! Ik kan me voorstellen dat t lastig is dat je hier nu pas overtuigd van bent...vooral omdat je een relatie hebt. Maar je bent nog jong...kies nu voor jezelf, anders krijg je zeker spijt!
Hy!

Maareuuuh...Je hebt een zoon?Dus wat denk je,dat je zoon zonder vaderlijke liefde zal opgroeien en jou met een vrouw ziet?Nou...

Tjah...Wat is je vraag?Blijven of niet?Nou,ofwel blijven,ofwel andere MAN zoeken.De optie dat je met een vrouw gaat is er niet.Vergeet niet dat je een zoontje hebt.
quote:sennatjuh schreef op 16 februari 2012 @ 19:51:

Hy!

Maareuuuh...Je hebt een zoon?Dus wat denk je,dat je zoon zonder vaderlijke liefde zal opgroeien en jou met een vrouw ziet?Nou...

Tjah...Wat is je vraag?Blijven of niet?Nou,ofwel blijven,ofwel andere MAN zoeken.De optie dat je met een vrouw gaat is er niet.Vergeet niet dat je een zoontje hebt.Wat is dit voor een onzin?
Sennatjuh, waarom zou ze niet met een vrouw een relatie kunnen hebben?

Omdat ze een zoon heeft?

Wat is dat nou voor rare gedachte?

Hy!

Tjah...Wat is je vraag?Blijven of niet?Nou,ofwel blijven,ofwel andere MAN zoeken.De optie dat je met een vrouw gaat is er niet.Vergeet niet dat je een zoontje hebt.

Dit is een grapje, toch?...

Ik vind het heel moeilijk om je hierin te adviseren. Alleen denk ik wel dat als je op vrouwen valt en je ooit de liefde van je leven tegen het lijf loopt, dat het dan lastig is om daar niet voor te kiezen.

Sterkte.

Hy!

Tjah...Wat is je vraag?Blijven of niet?Nou,ofwel blijven,ofwel andere MAN zoeken.De optie dat je met een vrouw gaat is er niet.Vergeet niet dat je een zoontje hebt.Wat een bekrompen gedachte
[quote]sennatjuh schreef op 16 februari 2012 @ 19:51:

Hy!

Tjah...Wat is je vraag?Blijven of niet?Nou,ofwel blijven,ofwel andere MAN zoeken.De optie dat je met een vrouw gaat is er niet.Vergeet niet dat je een zoontje hebt.[/

Huh? Behoorlijk kortzichtig dit...

Hy!

Tjah...Wat is je vraag?Blijven of niet?Nou,ofwel blijven,ofwel andere MAN zoeken.De optie dat je met een vrouw gaat is er niet.Vergeet niet dat je een zoontje hebt.Euhhh excuse me? Jij spoort echt niet hè?
En denk je dat je met vrijen met een vrouw wel kan klaarkomen, of dat het iig makkelijker gaat??

Zou kunnen, maar ik twijfel of het ook gaat gebeuren, mits je goed solo kan klaarkomen. Door alleen penetratie kunnen niet veel vrouwen klaarkomen, dus wat verwacht je van je mannelijke of vrouwlijke partner?

(Ik ben ook bi, heb ervaring met vrouwen, maar ze kunnen me niet beter laten klaarkomen dan de mannen die ik ooit heb gehad.)
Amai!Sta echt versteld hoe jullie hierover denken!Ze heeft een zoon!Wat gaat hij denken?Jaja in de eerste jaren: O,een vriendin van mama voor een koffieklets.

Maar daarna!Wat gaat ie zeggen naar zn klasgenootjes: Ik heb een vrouwelijke mama en een vrouwelijke papa!Jaah!

Komaan zeg dat doe je een kind toch niet aan!Pfff.

Hij gaat zich er niet goed bij voelen!Bij een mevrouw dat vrijt met zijn mama!Pfff...
Sennatjuh, hoe oud ben jij?

Echt, ik ben blij dat niet iedereen zo bekrompen denkt.
quote:sennatjuh schreef op 16 februari 2012 @ 19:57:

Amai!Sta echt versteld hoe jullie hierover denken!Ze heeft een zoon!Wat gaat hij denken?Jaja in de eerste jaren: O,een vriendin van mama voor een koffieklets.

Maar daarna!Wat gaat ie zeggen naar zn klasgenootjes: Ik heb een vrouwelijke mama en een vrouwelijke papa!Jaah!

Hij gaat zich er niet goed bij voelen!Bij een mevrouw dat vrijt met zijn mama!Pfff... we leven in 2012!!!!!!
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:neurogenesis schreef op 16 februari 2012 @ 19:59:

Sennatjuh, hoe oud ben jij?

Echt, ik ben blij dat niet iedereen zo bekrompen denkt.

Pffffft,dat snap ik gewoon niet!

Alez,als jij het beter weet,wat zou de zoon denken?
Bedankt voor jullie reacties!

@sennatjuh: he????

@ de rest

Het probleem is eigenlijk dat ik niet 100% zeker kan weten of ik lesbisch ben omdat ik t nog nooit geprobeerd heb met n vrouw.. Toch?

Tijdens t zoenen met vrouwen dacht ik wel "ja! Zo hoort dat te voelen" :-o

Hij gaat zich er niet goed bij voelen!Bij een mevrouw dat vrijt met zijn mama!Pfff...

En dat bepaal jij nu even voor het zoontje in kwestie? In welke eeuw leef jij? In ieder geval niet in de éénentwintigste als je het mij vraagt. In Nederland is het volgens de wet gewoon toegestaan om als lesbisch stel te trouwen, net als man en vrouw. Staat helemaal gelijk aan elkaar.

Daarnaast zijn er zat homoseksuele (mannen én vrouwen) stellen die een kind hebben geadopteerd. Je zegt dus in feite dat dit ook allemaal maar niet moet kunnen?!

Hoe meer ik van jou lees hoe meer ik er van overtuigd raak dat je echt een zeer laag IQ hebt. Heb je je al gemeld bij het 'Ben jij een tokkie?'-topic? Ze vroegen namelijk waar je bleef!

Waar is jouw teletijdmachine?

Oorsprong jaren 50 gok ik.
Volg je gevoel.

Misschien is het een idee hier eens met je vriend over te praten...?
Ik heb geen idee of dit een goed advies is, maar misschien kun je je gevoelens met je vriend bespreken? Het gaat hem natuurlijk ook aan, aangezien jullie in een relatie zitten. Sjees, wat een lastige situatie zeg!
Echt? 35?!

Ik kan er echt niet bij dat je zo denkt.

Ik zie er echt totaal geen probleem in.

Een goede vriendin is lesbisch en heeft een dochter, heb nog nooit gehoord dat er ook maar iemand "problemen" mee heeft.

Wat dacht je van Hi ik ben xxxx en ik heb 2 mama's en een papa maar die woont niet bij ons?

Tjee wat achterhaald en ouderwets zeg jouw reactie
Oh ja, en sennatje, ik heb geen zoon maar n dochter.

Maar ik denk niet dat dat in jouw wereld iets uitmaakt.. Pfffff!
quote:sennatjuh schreef op 16 februari 2012 @ 20:00:

[...]

Pffffft,dat snap ik gewoon niet!

Alez,als jij het beter weet,wat zou de zoon denken?Ik vind het eerder sneu voor jouw zoon dat hij zo'n achterlijke, bekrompen moeder heeft. Wat daar van moet worden....
Je weet zelf toch wel wat je moet doen?

Een tuinbroek aantrekken en het uitmaken met je vriend.
quote:shane1979 schreef op 16 februari 2012 @ 20:00:

Bedankt voor jullie reacties!

Het probleem is eigenlijk dat ik niet 100% zeker kan weten of ik lesbisch ben omdat ik t nog nooit geprobeerd heb met n vrouw.. Toch?

Tijdens t zoenen met vrouwen dacht ik wel "ja! Zo hoort dat te voelen" :-oEn is er totaal niks bespreekbaar met je man denk je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven