pampers outlet ?
donderdag 16 februari 2012 om 20:29
Een hele tijd geleden hoorde ik 2 vrouwen in de bus praten over een pamper outlet. Ze kochten daar de pampers per kg. Nadeel was wel dat ze zelf nog moesten vouwen en in dozen doen. Er zouden verschillende merken verkocht worden, en ook gewoon gevouwen pampers.
Herkent iemand van jullie dit ? Lijkt me namelijk heel erg interessant!
Ik woon trouwens in het zuiden van het land, dus neem aan dat ook dit in Limburg of Brabant zou moeten zijn.
Dankjewel !
Herkent iemand van jullie dit ? Lijkt me namelijk heel erg interessant!
Ik woon trouwens in het zuiden van het land, dus neem aan dat ook dit in Limburg of Brabant zou moeten zijn.
Dankjewel !
donderdag 16 februari 2012 om 20:46
Heb er ook eens wat over gelezen, en ben me nu dus suf aan het zoeken naar welke site het ook alweer was. Ben nu de groot gezinnen budget tips aan het doorspitten.
Vooral met nummer 2 op komst loont het zich, je mocht maten namelijk ook mengen. En wat is een avondje vouwen nu helemaal ?
Ga verder met zoeken, en meld me weer als ik het gevonden heb !
Vooral met nummer 2 op komst loont het zich, je mocht maten namelijk ook mengen. En wat is een avondje vouwen nu helemaal ?
Ga verder met zoeken, en meld me weer als ik het gevonden heb !
donderdag 16 februari 2012 om 20:52
Ik ben vandaag bij Invera in Udenhout geweest. Ze verkopen pakken luiers, van oa huggies en onbekende merken. Maar ook luiers in zakken.
Ik heb deze luiers verpakt in vuilniszakken gekocht, deze zijn met klein foutje, plaatje half erop en niet netjes opgevouwen. Ik kocht maat 6. Deze waren nu van het Duitse merk Bambolina. Ik betaalde 2 euro de kilo. Of te wel ik heb ze vlug even geteld; 270 luiers voor 30 euro.
Dat is echt heel goedkoop. Verder zaten er in de zakken ook nog luiers zonder plakkers of anderszins onbruikbare luiers, deze mag ik de volgende keer gewoon mee terug brengen en worden vergoed.
Vandaag bij mijn kind aangedaan en ze bevallen prima. Het is alleen met aandoen dat je ze in model moet vouwen. Daarom heb ze allemaal gevouwen en weggezet in dozen,1 uurtje werk, maar nu gewoon gemakkeljk te gebruiken.
Hoop jullie hiermee vooruit te hebben geholpen.
gevonden op een besparings site, even googlen of ze ook een site hebben.
Ik heb deze luiers verpakt in vuilniszakken gekocht, deze zijn met klein foutje, plaatje half erop en niet netjes opgevouwen. Ik kocht maat 6. Deze waren nu van het Duitse merk Bambolina. Ik betaalde 2 euro de kilo. Of te wel ik heb ze vlug even geteld; 270 luiers voor 30 euro.
Dat is echt heel goedkoop. Verder zaten er in de zakken ook nog luiers zonder plakkers of anderszins onbruikbare luiers, deze mag ik de volgende keer gewoon mee terug brengen en worden vergoed.
Vandaag bij mijn kind aangedaan en ze bevallen prima. Het is alleen met aandoen dat je ze in model moet vouwen. Daarom heb ze allemaal gevouwen en weggezet in dozen,1 uurtje werk, maar nu gewoon gemakkeljk te gebruiken.
Hoop jullie hiermee vooruit te hebben geholpen.
gevonden op een besparings site, even googlen of ze ook een site hebben.
donderdag 16 februari 2012 om 20:55
donderdag 16 februari 2012 om 20:57
donderdag 16 februari 2012 om 20:59
In Duitsland worden er vanuit een grote luierfabriek door het hele land B-kwaliteit luiers in alle gangbare maten verkocht. Daar staat dan de print verkeerd om op, bijvoorbeeld. Deze worden verkocht vanaf een officieel mobiel verkooppunt, de Windel-Lastkraftwagen, en er bestaat een vast schema op welke adressen ze wanneer staan, 1x/maand. Qua prijs scheelt het ook weer leuk t.o.v. de gewone winkelprijzen.
Je weet helaas niet welke luiers ze de betreffende keer bij zich hebben, het kunnen pampers zijn, maar bijvoorbeeld ook allerlei buitenlandse merken komen voorbij.
Even de prijslijst opgezocht, 50 stuks kosten: Mini 5.00 euro, Midi 5.50 euro, Maxi 5.75 euro, Junior 6.75 euro, XL 8.00 euro.
En ze worden per karton verkocht, wel netjes gevouwen dus, soms zitten ze ook nog wel in plastic verpakt. Hier nog nooit missende kleefstrips gehad.
Mochten er mensen in de grensstreek wonen, dan kan ik jullie het e-mailadres opzoeken waar via meer info te krijgen is over verkooplocaties etc.
Je weet helaas niet welke luiers ze de betreffende keer bij zich hebben, het kunnen pampers zijn, maar bijvoorbeeld ook allerlei buitenlandse merken komen voorbij.
Even de prijslijst opgezocht, 50 stuks kosten: Mini 5.00 euro, Midi 5.50 euro, Maxi 5.75 euro, Junior 6.75 euro, XL 8.00 euro.
En ze worden per karton verkocht, wel netjes gevouwen dus, soms zitten ze ook nog wel in plastic verpakt. Hier nog nooit missende kleefstrips gehad.
Mochten er mensen in de grensstreek wonen, dan kan ik jullie het e-mailadres opzoeken waar via meer info te krijgen is over verkooplocaties etc.
donderdag 16 februari 2012 om 21:06
@ tof
ik woon dicht bij de grens, dus voor mij zou het zich wel lonen denk ik.
@ missy_acy
Met de ogen dicht zie je die plaatjes toch niet
Mij maakt het ook niet uit, als ze maar goed zijn en een goede pasvorm hebben.
Ga vriendinnen met kinderen maar eens op stang jagen om samen te gaan. Hoe meer je koopt, hoe goedkoper !
ik woon dicht bij de grens, dus voor mij zou het zich wel lonen denk ik.
@ missy_acy
Met de ogen dicht zie je die plaatjes toch niet
Mij maakt het ook niet uit, als ze maar goed zijn en een goede pasvorm hebben.
Ga vriendinnen met kinderen maar eens op stang jagen om samen te gaan. Hoe meer je koopt, hoe goedkoper !
donderdag 16 februari 2012 om 21:11
quote:Frysk schreef op 16 februari 2012 @ 21:05:
hmz...dat lijkt mij ook wel wat...is dat ook ergens in het noorden?
neem aan van niet haha!]
Mocht dit aan mij gericht zijn: ja, ze komen ook in het noorden. Als je ze mailt en de naam en postcode (Postleitzahl) van een plaats voor jou net over de grens noemt, sturen ze je een lijst terug met dichtsbijzijnde verkooppunten.
Dit is hem: http://www.mobilerwindelshop.de/
hmz...dat lijkt mij ook wel wat...is dat ook ergens in het noorden?
neem aan van niet haha!]
Mocht dit aan mij gericht zijn: ja, ze komen ook in het noorden. Als je ze mailt en de naam en postcode (Postleitzahl) van een plaats voor jou net over de grens noemt, sturen ze je een lijst terug met dichtsbijzijnde verkooppunten.
Dit is hem: http://www.mobilerwindelshop.de/
donderdag 16 februari 2012 om 21:33
[quote]warmwaterbadeendje schreef op 16 februari 2012 @ 20:52:
. Deze waren nu van het Duitse merk Bambolina. Ik betaalde 2 euro de kilo. Of te wel ik heb ze vlug even geteld; 270 luiers voor 30 euro.
Ik betaal deze week bij de kruidvat voor 180 luiers 19,90. Dus zeg: een tientje per 90 luiers. Da's exact dezelfde prijs en dan hoef ik niets te vouwen, ik hoef er niet voor te rijden etc....
(ik koop luiers altijd alleen in de aanbieding)
. Deze waren nu van het Duitse merk Bambolina. Ik betaalde 2 euro de kilo. Of te wel ik heb ze vlug even geteld; 270 luiers voor 30 euro.
Ik betaal deze week bij de kruidvat voor 180 luiers 19,90. Dus zeg: een tientje per 90 luiers. Da's exact dezelfde prijs en dan hoef ik niets te vouwen, ik hoef er niet voor te rijden etc....
(ik koop luiers altijd alleen in de aanbieding)
donderdag 16 februari 2012 om 21:40
@ sosofie
ik koop normaal gesproken alleen maar pampers, met de bonnetjes van lekker in het leven. Maar die krijg ik opeens niet meer ? Ga contact opnemen met die meneer in Brabant of die ook het merk pampers verkoopt, dan koop ik meteen groot in (lees baby 2 moet nog geboren worden dus alle maatjes zijn nog nodig) en dan loont het zich denk ik wel.
Ikzelf ben trouwens erg ontevreden over de kruidvat luiers
ik koop normaal gesproken alleen maar pampers, met de bonnetjes van lekker in het leven. Maar die krijg ik opeens niet meer ? Ga contact opnemen met die meneer in Brabant of die ook het merk pampers verkoopt, dan koop ik meteen groot in (lees baby 2 moet nog geboren worden dus alle maatjes zijn nog nodig) en dan loont het zich denk ik wel.
Ikzelf ben trouwens erg ontevreden over de kruidvat luiers