Volslank beter in bed
zaterdag 18 februari 2012 om 15:14
Jammer, dat het niet (altijd) een kwestie is van meer eten.
Zo simpel en oppervlakkig is het niet.
Dat is net zoals ik zou zeggen dat jij dik bent doordat je constant eet.
Dat is ook het enige waar je mee bezig bent, want je blijft herhalen over je sexpartners. Mijn beeld van jou?
Denk dat je gewoon een experiment bent voor die mannen en prima om zich erop uit te leven.
Maar goed, ieder zijn levenswijze zullen we maar zeggen.....
Zo simpel en oppervlakkig is het niet.
Dat is net zoals ik zou zeggen dat jij dik bent doordat je constant eet.
Dat is ook het enige waar je mee bezig bent, want je blijft herhalen over je sexpartners. Mijn beeld van jou?
Denk dat je gewoon een experiment bent voor die mannen en prima om zich erop uit te leven.
Maar goed, ieder zijn levenswijze zullen we maar zeggen.....
zaterdag 18 februari 2012 om 15:28
quote:maba44 schreef op 18 februari 2012 @ 15:08:
Als ik volslank was geweest had ik mjn man niet gehad...en volslank is gewoonweg : te dik , te vet....
Ben happy met mijn maatje 36
! en mijn man ook! Weet zeker dat als ik vet:) krijg hij me heel hard de sportschool inschopt en dat kan mijn goedkeuring nog weldragen ook!
Als ik volslank was geweest had ik mjn man niet gehad...en volslank is gewoonweg : te dik , te vet....
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
zaterdag 18 februari 2012 om 15:33
quote:maba44 schreef op 18 februari 2012 @ 15:08:
! en mijn man ook! Weet zeker dat als ik vet:) krijg hij me heel hard de sportschool inschopt en dat kan mijn goedkeuring nog weldragen ook!Geweldig dat jouw man je uitgekozen heeft op je maatje 36 en dat schijnbaar dusdanig belangrijk is dat je anders bij grof vuil kan. Nu maar hopen dat je geen ziekte krijgt waardoor je dikwordende medicijnen moet gaan slikken, anders is het baai Maba.
zaterdag 18 februari 2012 om 15:34
zaterdag 18 februari 2012 om 15:38
quote:Rooss4 schreef op 18 februari 2012 @ 15:33:
[...]
Geweldig dat jouw man je uitgekozen heeft op je maatje 36 en dat schijnbaar dusdanig belangrijk is dat je anders bij grof vuil kan. Nu maar hopen dat je geen ziekte krijgt waardoor je dikwordende medicijnen moet gaan slikken, anders is het baai Maba.Wat betreft die medicijnen ben ik het met je eens, maar voor de rest vind ik het wel erg belangrijk om ongeveer zo te blijven zoals je partner je aantrekkelijk vindt en omgekeerd.
[...]
Geweldig dat jouw man je uitgekozen heeft op je maatje 36 en dat schijnbaar dusdanig belangrijk is dat je anders bij grof vuil kan. Nu maar hopen dat je geen ziekte krijgt waardoor je dikwordende medicijnen moet gaan slikken, anders is het baai Maba.Wat betreft die medicijnen ben ik het met je eens, maar voor de rest vind ik het wel erg belangrijk om ongeveer zo te blijven zoals je partner je aantrekkelijk vindt en omgekeerd.
zaterdag 18 februari 2012 om 15:42
Iris, die van mij is in die tussentijd grijs geworden, zijn haar is dunnend. Hij had een buikje, die ging weer weg en kwam weer terug. Zijn huid wordt slapper, hij krijgt rimpels bij zijn ogen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb 3 mensenkinderen gebaard, ben een keizersnede litteken rijker, heb striae (wat een kutwoord, weet nooit hoe je het schrijft), heb 100 kilo gewogen en toen weer terug naar 75.
Dus.... ik bedoel maar.
Ik heb 3 mensenkinderen gebaard, ben een keizersnede litteken rijker, heb striae (wat een kutwoord, weet nooit hoe je het schrijft), heb 100 kilo gewogen en toen weer terug naar 75.
Dus.... ik bedoel maar.
zaterdag 18 februari 2012 om 15:44
quote:Rooss4 schreef op 18 februari 2012 @ 15:33:
[...]
Geweldig dat jouw man je uitgekozen heeft op je maatje 36 en dat schijnbaar dusdanig belangrijk is dat je anders bij grof vuil kan. Nu maar hopen dat je geen ziekte krijgt waardoor je dikwordende medicijnen moet gaan slikken, anders is het baai Maba.Precies mijn gedachte!
[...]
Geweldig dat jouw man je uitgekozen heeft op je maatje 36 en dat schijnbaar dusdanig belangrijk is dat je anders bij grof vuil kan. Nu maar hopen dat je geen ziekte krijgt waardoor je dikwordende medicijnen moet gaan slikken, anders is het baai Maba.Precies mijn gedachte!
zaterdag 18 februari 2012 om 15:46
zaterdag 18 februari 2012 om 15:48
quote:mali30 schreef op 18 februari 2012 @ 15:46:
"maar voor de rest vind ik het wel erg belangrijk om ongeveer zo te blijven zoals je partner je aantrekkelijk vindt en omgekeerd."
Dat is onmogelijk, zeker als je ouder word en kinderen krijgt.
Daarbij zijn vrouwen hormoonbommen. Bij elke hormoonfase hoort een nieuw lijf. Dat zal niet voor iedereen gelden maar kijk maar naar je moeder. De mijne is prachtig maar haar middel begint te verdwijnen, haar borsten groeien en de huid van haar benen begint echt dun en oud te worden.
Dus... geniet ik nog maar even van roosdeseksgodin
"maar voor de rest vind ik het wel erg belangrijk om ongeveer zo te blijven zoals je partner je aantrekkelijk vindt en omgekeerd."
Dat is onmogelijk, zeker als je ouder word en kinderen krijgt.
Daarbij zijn vrouwen hormoonbommen. Bij elke hormoonfase hoort een nieuw lijf. Dat zal niet voor iedereen gelden maar kijk maar naar je moeder. De mijne is prachtig maar haar middel begint te verdwijnen, haar borsten groeien en de huid van haar benen begint echt dun en oud te worden.
Dus... geniet ik nog maar even van roosdeseksgodin
zaterdag 18 februari 2012 om 15:49
quote:mali30 schreef op 18 februari 2012 @ 15:46:
Dat is onmogelijk, zeker als je ouder word en kinderen krijgt.Ik heb het over ongeveer hè, dus niet opeens erg dik worden of veel erger nog: de boel de boel laten. Dit zie ik te vaak en dat vind ik doodzonde.
Dat is onmogelijk, zeker als je ouder word en kinderen krijgt.Ik heb het over ongeveer hè, dus niet opeens erg dik worden of veel erger nog: de boel de boel laten. Dit zie ik te vaak en dat vind ik doodzonde.
zaterdag 18 februari 2012 om 15:51
quote:Rooss4 schreef op 18 februari 2012 @ 15:48:
[...]
Dus... geniet ik nog maar even van roosdeseksgodin Mijn moeder is altijd tenger geweest, maar nu heeft ze een smal koppie, net als ik dat later zal krijgen, en ze krijgt platte oude vrouwen billen (ik ook? hellup ).
[...]
Dus... geniet ik nog maar even van roosdeseksgodin Mijn moeder is altijd tenger geweest, maar nu heeft ze een smal koppie, net als ik dat later zal krijgen, en ze krijgt platte oude vrouwen billen (ik ook? hellup ).