badeendenhoed !
zaterdag 18 februari 2012 om 18:48
Ben een beetje laat dit jaar, maar wil toch nog iets van carnaval vieren dit jaar. Dus wil ik een badeendenhoed maken.
nu heb ik eendjes, en een hoed. Was aan het denken om ze te lijmen, maar dan kan ik ze erna niet meer gebruiken voor in bad. Iemand misschien een idee dat (redelijk) houdt en waardoor ik de eendjes erna nog kan gebruiken ?
Anders lijm ik ze gewoon vast, en kijk ik wel of ik ze eraf kan knippen later. Of ik bewaar de hoed gewoon voor een komend jaar !
Dankjewel alvast.
nu heb ik eendjes, en een hoed. Was aan het denken om ze te lijmen, maar dan kan ik ze erna niet meer gebruiken voor in bad. Iemand misschien een idee dat (redelijk) houdt en waardoor ik de eendjes erna nog kan gebruiken ?
Anders lijm ik ze gewoon vast, en kijk ik wel of ik ze eraf kan knippen later. Of ik bewaar de hoed gewoon voor een komend jaar !
Dankjewel alvast.
zaterdag 18 februari 2012 om 19:28