Twee liefdes..... deel 2

18-03-2009 21:36 1610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat in het vorige topic (twee liefdes ..... nieuw topic) voor een aantal forummers de laatste reacties niet te lezen waren, maar een nieuwe.neergezet.
Hoi dames,

Ik ben journalist voor het nieuwe vrouwenblad TESS (Hogeschool voor Journalistiek) en zou graag een mooi verhaal willen maken over een vrouw (tussen de 28 en 40 jaar) met een geheime liefde (relatie met baas/ex beste vriendin/leraar/twee mannen). Dit zal een geheel anoniem verhaal worden. Zijn er vrouwen die hieraan mee willen werken? Heel erg bedankt.
Och Gerdien, wat knap dat je hem hebt losgelaten. Ik hoop voor je dat je hem uiteindelijk uit je gedachten kan krijgen, want dit zal ook ellendig zijn.

En ik hoop dat ik het uiteindelijk ook voor elkaar kan krijgen om mijn nr2 los te laten..

Heb jij het destijds tegen iemand verteld? Ik zou wel iemand in vertrouwen willen nemen, maar ik weet niet of ik het kan maken om iemand met zo'n geheim op te zadelen.

Groetjes Patries
Patries, loslaten was vreselijk moeilijk. Maar ik wilde weer leven, en niet voortdurend in gedachten bezig zijn met nr. 2. Jouw verhaal lijkt veel op het mijne. Mijn man weet niets, en zal ook nooit iets te weten komen. Daar ben ik nog steeds blij om. Ik had nooit gedacht zoveel van twee mannen tegelijk te kunnen houden. De geheime relatie heeft me gelukkig maar bij tijden soms zo eenzaam doen voelen. En soms was er de behoefte om dit met iemand te delen, maar ook daar ben ik blij om dat toch niet gedaan te hebben.

Gerdien
Hoi Gerdien.

Hoelang had je een relatie met jouw nr 2? En heeft hij jou óók los kunnen laten? Dat lijkt me namelijk ook niet geheel onbelangrijk. ik ben ook continu bezig met nr2. Als ik een halve dag geen berichtje heb gekregen slaat de paniek al toe.

Ja dat eenzaam voelen, ik ken het, maar óók op de momenten dat ik me gelukkig voel, dan wil ik het kunnen delen en vertellen waar die energieboost vandaan komt.

Als ik aan de zijlijn had gestaan had ik nu klaargestaan met allerlei tips en adviezen, maar nu ik er zelf tot over mijn oren middenin zit is dat tóch moeilijker dan ik dacht. Het gevoel is zo allesoverheersend.

Patries
Hoi Patries, ik heb bijna drie jaar een relatie met nr. 2 gehad.

Loslaten was ook voor hem niet makkelijk, maar we zagen beiden in dat we hier niet gelukkig van werden.

Ik mis hem nog elke dag, maar hoe cliché ook, tijd heelt.
sorry dat ik niet meer reageerde op mijn eerdere oproepje. Ik bedoel met braaf idd dat contact met nrs 2 is verbroken, dan wel met nr 1, en er in ieder geval geen 2 liefdes meer op na worden gehouden.

Helaas kan ik dat van mezelf nog steeds niet zeggen...

DEG, heel erg knap van jullie !!

ben ook benieuwd naar knipoogjes hoe het met jou gaat... nog altijd op dezelfde voet met nr 1 en 2??

lfs P.
Pinky, leuk om weer iets van je te horen en lief dat je even aan me denkt.

Inderdaad nog steeds op dezelfde voet. Ik ben gelukkig, verwachtingen van nr. 2 en mij zijn gelijk en zouden ook niet meer zonder elkaar kunnen.

Schuldgevoelens naar nr. 1.... ja, die zijn er regelmatig, ik denk ook niet dat dat ooit zal overgaan, net zo min als mijn gevoelens voor nr. 2.

Ik hoop dat alles met jou ook goed gaat!

Voor allemaal: big hug!
Het topic bestaat dus nog steeds...

Zo ook mijn twee liefdes. Al 12 jaar nu!

Soms maanden geen contact met nr 2, maar we komen toch altijd weer samen...
12 jaar? Hoe hou jw zoiets vol? Voel je je dan niet verscheurd, mis je niet steeds degene waar je niet bij bent?
quote:dayenne schreef op 19 februari 2012 @ 09:12:

Het topic bestaat dus nog steeds...

Zo ook mijn twee liefdes. Al 12 jaar nu!

Soms maanden geen contact met nr 2, maar we komen toch altijd weer samen...

Fantastisch!

Tijd voor een feestje binnenkort!

Wordt nr. 1 ook uitgenodigd... als speciale gast of zo??
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Ik ben een beetje kapot aan het gaan. Er is heel veel gebeurt de afgelopen weken. Een rollercoaster van emoties. Ik ben 3 weken geleden bij nr2 langs geweest, een geweldige avond gehad, heerlijk samen zijn, kletsen, lachen en ook nog bij het afscheid nemen zalig gezoend en wat gefriemeld.

Hij week een beetje van zijn ethische standpunt af, ik bleef namelijk van mening dat ík degene ben die iets op het spel zet en dat hij daar niet verantwoordelijk voor is. Het is dan mijn probleem.

Afgesproken zo min of meer dat het er een keer van zou komen, het verlangen was zo groot, maar dan 1 keer, heel speciaal en mooi, dus niet díe avond (het was al laat toen we tot die conclusie kwamen, want anders.....;-) )

Maar....... Onze ouders wonen nog steeds in hetzelfde dorp, wel op flinke afstand van elkaar, ik reed wel eens langs het huis van zijn ouders, in de hoop een glimp op te vangen. Maar goed, daar heeft nr2 mij vorig weekend gezien samen met nr1 en de kinderen en voor hem was het vanaf dát moment klaar.

Nog heel veel gesprekken gevoerd via allerlei chatkanalen en als het lukte ook gebeld, maar hij blijft bij zijn mening.

Ik kom nu echt tot het besef hoe diep die gevoelens zitten, ik hou écht van hem. Ik kan hem gewoon niet uit mijn hoofd zetten, ik kan/wil hem niet loslaten.

Ik weet dát ik hem moet loslaten, hem moet verwijderen uit mijn telefoon, want op die manier hadden we het meeste contact. Maar ik kán het niet..... Nog niet.
quote:sylvia_123 schreef op 07 februari 2012 @ 15:34:

Hoi dames,

Ik ben journalist voor het nieuwe vrouwenblad TESS (Hogeschool voor Journalistiek) en zou graag een mooi verhaal willen maken over een vrouw (tussen de 28 en 40 jaar) met een geheime liefde (relatie met baas/ex beste vriendin/leraar/twee mannen). Dit zal een geheel anoniem verhaal worden. Zijn er vrouwen die hieraan mee willen werken? Heel erg bedankt.Ik wil wel meewerken...
Dat jullie je partner een nummertje geven

Erg hartstochtelijk

Nummer 1 en nummer 2 en dan ook nog

Serieus over de liefde praten

Alsof je het besteld bij de chinees

N i e t. T e f i l m e n
Wanneer komen jullie met een

Nummer 3 of 4

Tijd het weekendafhaal menu
quote:clearwater schreef op 28 februari 2012 @ 06:56:

Dat jullie je partner een nummertje geven

Erg hartstochtelijk

Nummer 1 en nummer 2 en dan ook nog

Serieus over de liefde praten

Alsof je het besteld bij de chinees

N i e t. T e f i l m e nDaar ben ik het wel mee eens. Nummeren vind ik ook niets maar ik denk dat het meer een manier is om snel en eenvoudig duidelijk te maken over welke partner het gaat dan om een echte rangorde, of heb ik het mis?
Iedereen zijn mening, iedereen zijn verhaal....................

Na jaren onrust en verdriet, gaat het leven ook bij mij gewoon door.

Het is in een rustiger vaarwater gekomen,

maar hij komt nog steeds veel in m'n gedachten voor.

Er zijn veel redenen te noemen waarom ik hem mis,

ondanks de zware tijd nu,

weet ik inmiddels dat de stilte beter is.

Door schade en schande werden we het ons bewust,.

We 'moesten' loslaten,en weg uit elkaars leven.

Maar ik blijf dankbaar dat de mooie herinneringen en liefde zijn gebleven.
Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie.

http://www.youtube.com/watch?v=EH8Egw0N1y4 (Forget me not) Voor velen van ons van toepassing, omdat je je tweede liefde nooit helemaal uit je hoofd krijgt.
mooi! gaat goed hier... nog altijd... lfs P.
Hey pinky, dubiootje, knipoogje, en alle anderen

Nu, ben inderdaad blij datvik eindelijk gescheiden ben, heerlijk die rust, heerlijk huisje, maarrrrrrrr, geen nr 2 meer, die raakte in een zware depressie omdat ik ging scheiden en hij zelf niet durfde! Kreeg daar wanen bij over mij dat ik wel met een ander zou gaan, dat was zijn grote angst, hij raakte in een psychose en in de crisisopvang en heeft alles aan zijn vrouw verteld, is inmiddels een jaar geleden dat dat begon die achterdocht en half jaar geleden het contact verbroken,

En nu, nu ben ik vrij,

Maar zit nog gevangen in mijn verlangen naar hem.

Maar denk dat mij heel wat bespaard is gebleven.

Na 12 jaar is het dus over,

Weet wel dat ik het wel waard ben om gelukkig te worden en ben niet voor hem gescheiden , maar omdat mijn huwelijk al jarenlang een farce was,

Afijn, hij blijft maar lekker in zijn leugen leven,

Groetjes Anna
Pinky en Anna,

Wat fijn om jullie te lezen. Een grote glimlach om mijn gezicht, omdat we allemaal nog weleens aan elkaar denken.

Ik ben blij voor je Anna en vind het ontzettend knap dat je voor jezelf gekozen hebt. Misschien had je je toekomst graag anders gezien, maar het is gelopen zoals het gelopen is. Als er iemand het verdient om gelukkig te worden dan ben jij het!

Loslaten, het verlangen, vergeten.... ik denk dat we geen van allen onze nr. 2 ooit zullen vergeten, wat er ook gebeurd.

Fijn dat het goed gaat met je Pinky, nog altijd

Ook met mij gaat het goed, nog altijd.

Heel veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet van de mooie!

x Knipoogje
Eigenlijk best wel treurig om te zien dat sommige vrouwen elkaar hier steunen terwijl ze vreemdgaan, terwijl een kerel die naar de hoeren gaat of een one-night stand puur voor de seks heeft, een ultieme klootzak is.... hoe hypocriet...
" It 's hard to forget someone,

who gave you so much to remember! "
Kan ook nog zijn dat je er je eigen sprookje/ideaalwereldje van gemaakt hebt en dat de realiteit heel anders is..

Doordat je het niet helemaal gekregen hebt, zul je altijd blijven fantaseren naar hoe het kon zijn. Weet niet of dat echt liefde is, eigenlijk. Kan wel natuurlijk.
quote:riverman schreef op 05 juni 2012 @ 20:36:

Eigenlijk best wel treurig om te zien dat sommige vrouwen elkaar hier steunen terwijl ze vreemdgaan, terwijl een kerel die naar de hoeren gaat of een one-night stand puur voor de seks heeft, een ultieme klootzak is.... hoe hypocriet...Eens,ik durf haast ook wel te stellen dat de dames hier dit soort fratsen van hun nr 1 (kots) niet accepteren als hij hetzelfde zou doen.!
Nope, dat denk ik ook niet. Dan wordt het opeens een heel ander verhaal. Precies de reden waarom ik het een ander niet wil aandoen, omdat het mij is aangedaan en ik dat gewoon niet zou kunnen. Dan is het gewoon einde relatie, want ik vind dat ik dan stoer genoeg moet zijn om dat te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven