Onzekerheid.

20-02-2012 21:11 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een single mom. De vader van mijn kindje was geen geschikte. Ik ben weggegaan nadat er niet meer te leven viel in een huishouden waarin drank en drugs steeds meer op tafel kwamen. Beloofde mijzelf nooit meer in zo een situatie terrecht te komen met het tere kindje waar ik toen voor te zorgen had.

Vervolgens een nieuwe man tegen het lijf gelopen. Ontzettende lieverd. Na een jaar was de koek op. Relatie tussen ons liep totaal niet meer. Helaas moesten we dit verbreken.

Nu dringt er een nieuwe man aan. En o geen sprake van dat ik deze man binnen nu en 6 maanden en de zekerheid die ik kan hebben in het leven van mijn kind laat. Maar ik ben wel erg gek naar deze man. En wil het misshien wel bekijken op de langere termijn. Het is een jeugdgeliefde en de vonken schoten weer door mijn lijf. De gesprekken, de gevoelens wat heb ik ze gemist.

Maar ik ben onzeker geworden door de stappen die ik doorlopen heb de afgelopen jaren. Heb te vaak gefaald. Ik ben onzeker geworden in eigen kunnen en denken.

Deze man heeft op zijn 16e een scooterongeluk gehad en is arbeidsongeschikt verklaart. Hij rapt en zit in die scene. Hij werkt niet en ik merk dat hij vaak over veel zaken weinig kennis heeft omdat het simpelweg geen noodzaak voor hem is. Alledaagse nieuws, belastingzaken, politiek. Hij red het wel in het leven, maar wat voor mij dagelijkse kost is, hard werken, geldzaken enz is dit voor hem dus niet.

Samen met hem kan ik uren vertoeven en me weer voelen zoals ik dat wil, vrij en relaxed. Maar is dit verstandig. Ik wil het gewoon graag een keer goed doen.
En dat vind jij interessant en leuk?

En man die zo ver van jouw dagelijkse leven afstaat?

Kan hoor, maar ik zou me er met een maand dood aan ergeren...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dat zul jij zelf moeten doen. Weeg het aan elkaar af. Wat is positief, wat is negatief?
Zijn hard werken, financiele onafhankelijkheid, algemene ontwikkeling etc. waarden die jij door wilt geven aan je kind? Zo ja, dan zal deze man daar een belemmering in gaan vormen als je hem toelaat in jouw gezin.

Is ie leuk genoeg voor jullie om die belemmering waard te zijn?

Als ik jou was dan zou ik 'm nog iets langer "weghouden" uit het leven van je kind, iig tot de verliefdheid over is gegaan in houden van.
Zie jij serieus een relatie met zo een type zitten? Ik zou zeggen geniet ervan, raak niet emotioneel betrokken en hou hem ver bij je kind vandaan.
Nou, klinkt 3x niks voor mij zo'n leegloper. Doe mij maar een man die zich wel heeft ontwikkeld in plaats van de hele dag kansloze Gersie uithangen. Begrijp dan ook niet hoe je het fijn en relaxed kunt hebben met deze man.
En wat hebben jullie wel gemeen?
quote:dikkepoezenstaart schreef op 20 februari 2012 @ 21:22:

Nou, klinkt 3x niks voor mij zo'n leegloper. Doe mij maar een man die zich wel heeft ontwikkeld in plaats van de hele dag kansloze Gersie uithangen. Begrijp dan ook niet hoe je het fijn en relaxed kunt hebben met deze man.De watte uithangen???
quote:Summerdance schreef op 20 februari 2012 @ 21:23:

[...]

De watte uithangen???Gers Pardoel weet je wel. Vreselijk die platen van hem.
quote:Summerdance schreef op 20 februari 2012 @ 21:23:

[...]

De watte uithangen???Spring maar achterop bij mij, achterop me fiets.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:dikkepoezenstaart schreef op 20 februari 2012 @ 21:25:

[...]

Gers Pardoel weet je wel. Vreselijk die platen van hem.Zeg dan Rinus
quote:dikkepoezenstaart schreef op 20 februari 2012 @ 21:25:

[...]

Gers Pardoel weet je wel. Vreselijk die platen van hem.

Owwwww....

Ik zat een beetje op het Oh Oh Cherso niveau!

Ik dacht al, wat hebben die er nou mee te maken

Maar de Gerso uithangen, die hou ik erin!

*spring maar achterop bij mij, achterop de fiets*
quote:Summerdance schreef op 20 februari 2012 @ 21:28:

[...]

Owwwww....

Ik zat een beetje op het Oh Oh Cherso niveau!

Ik dacht al, wat hebben die er nou mee te maken

Maar de Gerso uithangen, die hou ik erin!

*spring maar achterop bij mij, achterop de fiets*Ja nou, en stel je dan voor dat zo'n jeuzelkont de hele dag om je heen zit te jeuzelen. Trust me, daar word je niet vrolijk van. Eerder simpel.
Misschien vindt TO dat simplistische wel aantrekkelijk, het leven van een alleenstaande moeder is niet makkelijk. Hopelijk is een tijdelijke bevlieging.
Rappen gaat toch just over de politiek en maatschappij en zo?
Sommige rappers hebben het voornamelijk over hoe zielig ze zijn en over ''spange tangas''.
quote:kadushi schreef op 20 februari 2012 @ 21:35:

Rappen gaat toch just over de politiek en maatschappij en zo?Of over fietsen!
quote:Vl43inder schreef op 20 februari 2012 @ 21:21:

Zijn hard werken, financiele onafhankelijkheid, algemene ontwikkeling etc. waarden die jij door wilt geven aan je kind? Zo ja, dan zal deze man daar een belemmering in gaan vormen als je hem toelaat in jouw gezin.

Is ie leuk genoeg voor jullie om die belemmering waard te zijn?

Als ik jou was dan zou ik 'm nog iets langer "weghouden" uit het leven van je kind, iig tot de verliefdheid over is gegaan in houden van.Ja dit wil ik heel graag doorgeven aan mijn kind.
Dan geef je zelf het antwoord op je vraag
Rap is ontstaan in de Creoolse cultuur, die een machocultuur is, en waarin single moms eerder regel dan uitzondering zijn. En die culturele elementen bevat het nog steeds, of die rapperT nu een na-apende kaaskop is of niet. Ik zou heeeel ver weg blijven van rapcultuur als je je kind graag samen met iemand op wilt voeden.

Daarbij, de kans is groot dat je kind met hem 't voorbeeld krijgt dat het prima is als mannen geen flikker uitvoeren terwijl vrouwen zich afbeulen.
Deze jongen is wel een met zijn hart op de juiste plek en kiest niet zomaar voor een relatie en dat is altijd al zo geweest bij hem. Wat ons echt samen brengt is humor.
En het feit dat het voor de rest maar een klaploper is, doet er niet toe?
Eigenlijk ben jij nu aan het testen wat voor een soort reacties jij krijgt van de mensen om jouw heen,als jij een relatie met hem zou beginnen.

Voor jezelf weet je allang dat je je hart verloren hebt aan deze "man" wij kunnen voor jouw toch niet bepalen of je wel of niet verder moet gaan ?

Maar als je het mij persoonlijk zou vragen ? die"man"zoals je hem omschrijft is voor mij totaal niet aantrekkelijk.
Het lijkt me zo moeilijk om als single mom een nieuwe geschikte partnet te vinden? Hoeveel mannen moet je dan soms gehad hebben voor je de goeie hebt. Want dat weet je toch zeker ook niet van te voren. En de mensen om je heen begrijpen daar meestal niks van. Ik zeg niet wat je moet doen, doe het zowiezo rustig aan.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
quote:sunanda schreef op 20 februari 2012 @ 23:22:

Het lijkt me zo moeilijk om als single mom een nieuwe geschikte partnet te vinden? Hoeveel mannen moet je dan soms gehad hebben voor je de goeie hebt. Want dat weet je toch zeker ook niet van te voren. En de mensen om je heen begrijpen daar meestal niks van. Ik zeg niet wat je moet doen, doe het zowiezo rustig aan.

Valt wel mee hoor.

Als je in een relatie zit en je besluit kinderen op de wereld te zetten samen, dan hoop je te weten dat je je partner goed genoeg kent, maar dan weet je toch ook niet van te voren hoe het in de praktijk gaat zijn?

Het enige verschil als alleenstaande moeder is dat je niet alleen een keuze maakt voor jezelf, maar je ook voor je kind een keuze maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven