Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Glossybox wordt eind deze week verstuurd lees ik net op Facebook.
Alle reacties Link kopieren
De tweede zending ook? Of is dat nog niet bekend?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Volgens mij volgt de tweede zending altijd vrij snel.
Ik hoop het!
Ik heb een mailtje dat de Truly Yours box verzonden is! Ben benieuwd!
Ik heb me net aangemeld voor de beautybox. Krijg je er nog een bevestigingmail van?
quote:frikadelbroodje schreef op 21 februari 2012 @ 13:24:

Ik heb me net aangemeld voor de beautybox. Krijg je er nog een bevestigingmail van?Ja, bij mij kwam het in de spambox terecht.
Er zit niks in mijn spam.. Heb hem een half uurtje geleden besteld. Wanneer ik me inlog, zie ik geen eigen pagina waar je zogenaamd heen kan gaan. Zien jullie die wel?
Weet je van te voren al wat er in de box zit? Of is dat een soort van verrassing? Het lijkt me wel leuk om nieuwe producten te proberen, maar ik zou het zonde vinden als er heel veel dingen in zitten die ik helemaal niet gebruik...
Nee, je weet het niet...

Ik heb de Truly Yours box binnen! Ik zal in m'n volgende post schrijven wat erin zit, dus als je dat niet wilt weten, niet kijken!
Full size:

(Brazilian Fruit, cupuaçu Body Boter, 200 ml)

(Malava nagellak, nr. 164, Rose Dust, 5 ml)

(Make-up studio, cream eyeliner, 2 ml)

Sample size:

(Lancaster, 365 cellular elixir intense, serum, 5 ml)

(Lancaster, sun sport easy on gel, SPF 20, 10 ml, andere verpakking dan het plaatje.)
Nice!!
Da's niet mis, leuk hoor! Ik snap alleen die cream eyeliner nooit, ik zie ze ook vaak op Youtube voorbijkomen en denk dan, gebruik gewoon een gel-eyeliner, veel makkelijker!
Wauw mooi pakket van TY!
Wauw! De inhoud van Truly Yours Box is zeker niet mis.

Ik word ook steeds nieuwsgieriger naar de Glossybox en Beautybox. Hopelijk worden we niet teleurgesteld. Nog eventjes wachten en dan ontvangen we de Glossybox al!
Ja, ben ook benieuwd naar de Glossybox. En naar of het nou stiekem niet gewoon allemaal hetzelfde bedrijf is...

De bodybutter is echt super lekker!

Zag al (op filmpjes op youtube) dat er verschillende kleuren nagellak inzitten.
Ik zoek vast niet op de goede woorden of zo want ik zie op YT alleen de filmpjes van de box van januari?
http://o-o.preferred.ams0 ... key=yta1&cms_redirect=yes
Ik forum mobiel, dus kan geen normaal linkje plakken, maar dit zou er 1 moeten zijn
http://miss-m.nl/truly-yours-de-februari-editie.html

En hier staan foto's.
Dankjewel!

De video kan ik niet openen (computer is er te traag voor) maar heb er inmiddels via google 1 gezien.
Zo, die ziet er goed uit, de Truly Yours box.

En dat terwijl het me op de website totaal niet aansprak.
Nee, ik denk echt dat ze wel door hebben dat ze deze eerste maanden niemand teleur moeten stellen, want dat mensen dan net zo makkelijk naar een van de andere boxen overstappen.
nog een blog erover...
Ik zal wel te oud zijn voor die unboxing-video's. De helft gaat altijd over de doos. Wat kan mij die doos, het strikje, het papiertje en de plakband nou boeien? Ik wil hem toch voor de inhoud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven