Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic - Deel IV

03-10-2011 14:53 3008 berichten
Hier besparen we verder!

Kijk voor meer bespaar tips ook in de oude topics!

Deel I

Deel II

Deel III

En met recepten: het vrekwaardig eten topic!
Alle reacties Link kopieren
@zeester: ik spaar de optimelcodes ook nog altijd, maar ik heb er laatst al een paar van je gehad. Maar voor een volgende ronde houd ik me aanbevolen ;)
Ik ben nooit zo'n fan van pakjes en zakjes. Mijn vriend kan niet zoveel koken dus dan neemt hij zo'n maaltijdpakket.

Maar ik vind ze veeeeeeeeel te zout. En te eentonig. Bijna overal gaat wel paprika in. Vind het veel leuker om met de groente van het seizoen (die dan meteen ook een stuk voordeliger is dan de voorgesneden Italiaanse groente voor de lasagnette van Knorr) iets te maken.
Iemand trouwens enig idee of die tandenborstel en tandpasta op dezelfde bon mag staan en je dat in 1x in kan zenden? Lijkt mij wel toch?

Van de wilkinson actie helaas helemaal niets meer gehoord... al een aantal mails gestuurd ondertussen.
@ Janna en lydiam1 ik heb jullie een code gestuurd.

sunflowers sorry ik had je email adres niet

maar ik heb eind van de week wel weer een code moet je even je emailadres geven

heb nog steeds geen mail van sebamed gehad
Geld terug actie OMO bij Deen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bedankt voor de code zeester!
Bij de oral B actie mag je ook duo verpakkingen kopen!

Ik vind het wel vreemd dat ik mijn iban en bic nrs op moet geven!
quote:zeester65 schreef op 21 februari 2012 @ 10:28:

@ Janna en lydiam1 ik heb jullie een code gestuurd.

sunflowers sorry ik had je email adres niet

maar ik heb eind van de week wel weer een code moet je even je emailadres geven

heb nog steeds geen mail van sebamed gehad

Mijn mail adres is mijn nickname @ hotmail . com

Lipton actie bij Try Now: lipton try now
quote:gewooneenzus schreef op 18 februari 2012 @ 16:30:

Bloempje797, ik heb al een aantal pannekoekenbakker zegeltjes voor je.

Wat is je mailadres?

Hoi Gewooneenzus, mijn mail adres is assadhd@gmail.com

Lief van je, komt op dit moment echt heel goed uit!
quote:zeester65 schreef op 21 februari 2012 @ 10:28:

@ Janna en lydiam1 ik heb jullie een code gestuurd.Dank je wel!!

Het topic is alweer bijna vol!!
Dag mede vrekkers,

ik heb bij kruidvat Oral B tandpasta gekocht en ben nu bezig met de bon in te vullen. Ze vragen ook om een SWIFT/BIC code en een IBAN-nr. Op google heb ik inmiddels de BIC code gevonden, maar is het echt nodig om dit in te vullen? Heb er zelf nog nooit van gehoord namelijk
Je hebt die codes (BIC en IBAN) nodig om geld vanuit het buitenland naar NL over te kunnen maken. Ze staan vaak op je bankafschrift (en je kunt ze vast bij internetbankieren ook wel ergens vinden). Zou kunnen dat Oral B dus vanuit het buitenland geld wil overmaken? Wel een beetje raar...
Misschien dat deze actie ook bij kruidvat in belgie geldt? of dat ze vanuit belgie geld storten? Wel raar maar niet onmogelijk toch?

Ik heb ze ook net gehaald, ook op naam van mn ouders, allemaal duo verpakkingen, dus ik kan even vooruit!
Ik heb een kortingscode van Sooco.nl 'FASHIONVZ12' te gebruiken t/m 1 april 2012. Minimale besteding 49,95
@Layla, jammer dat ze op waren.
Hier een leuk dagje op marktplaats gehad. Ik had er wat dingen opgezet met het idee als het 20 euro oplevert is het goed. WOrdt er op allebei gewoon bijna 3x zoveel geboden. Toch een leuke meevaller.
quote:moonian schreef op 21 februari 2012 @ 12:29:

Dag mede vrekkers,

ik heb bij kruidvat Oral B tandpasta gekocht en ben nu bezig met de bon in te vullen. Ze vragen ook om een SWIFT/BIC code en een IBAN-nr. Op google heb ik inmiddels de BIC code gevonden, maar is het echt nodig om dit in te vullen? Heb er zelf nog nooit van gehoord namelijk Ik heb gebeld om het te vragen en die meneer wist me te vertellen dat het geld vanuit belgie naar NL word overgemaakt. Dus voor de zekerheid willen ze dan je iban en bic nr
[Vrek-modus off]

Veronica heeft een actie: 10 Dove producten voor een 10tje (naast andere goodiebags waar je ook erg hebberig van wordt) en de serie Flaspoint voor 1,99 (en een Muppet-actie voor de fans). Wellicht ook leuk als kado voor iemand (om het nog een beetje topicwaardig te houden).

LINKJE!

[Vrek-modus on]
Bedankt voor de uitleg Janna en Jannemaan (leuk stel met die namen zo)!
Ik kreeg vandaag een e-mail van Bol.com; bij bestelling van een van de "acties" krijg je een cadeaubon t.w.v. minimaal 5 euro. Hoe en wanneer je dan bijvoorbeeld de cadeaubon van 250 euro krijgt, is mij niet duidelijk maar misschien dat een van jullie me dat kan vertellen?

Dit is de actiepagina: Bol.com actiepagina
Volgens mij is dat een soort loting.. ik heb een weekaanbieding besteld, maar volgens mij krijg je de kadobon alleen maar als je de dagaanbieding besteld.. Maar heel duidelijk vond ik het ook niet, er staan wel actievoorwaarden onder.
hier ook een goed dagje wat markplaatst betreft

had er 2 rietenstoelen opgezet voor 15 euro bied iemand 30 euro. oke prima zijn al opgehaald

gisteren een computerkast, bureau en printer er opgezet, de eerste 2 zijn net opgehaald de printer morgen. wat een ruimte heb ik nu boven en het geld gaat mooi in een potje voor de zomervakantie

ik ga nu naar ikea denk dat de ruimte boven snel weer gevuld is
Ha, Bank of Scotland laat zijn addertje in het gras toeslaan.

Had er een rekening geopend voor 3,1% rente en met 25 euro cadeau. Nu is de peildatum voor de minimale inleg van 2500,- (15-02) verstreken en verlagen ze de rente naar 2,95%!

Dus zodra die 25 euri er opstaan sluis ik de boel weer over.
@zeester.

fijn dat het lekker opschiet. Mijn boeken lopen niet zo hard. Misschien toch op bol.com zetten, maar ja daar is de opbrengst weer minder en zoveel vraag ik al niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven