Viva Vrekkentopic - Deel IV
dinsdag 21 februari 2012 om 09:26
Ik ben nooit zo'n fan van pakjes en zakjes. Mijn vriend kan niet zoveel koken dus dan neemt hij zo'n maaltijdpakket.
Maar ik vind ze veeeeeeeeel te zout. En te eentonig. Bijna overal gaat wel paprika in. Vind het veel leuker om met de groente van het seizoen (die dan meteen ook een stuk voordeliger is dan de voorgesneden Italiaanse groente voor de lasagnette van Knorr) iets te maken.
Maar ik vind ze veeeeeeeeel te zout. En te eentonig. Bijna overal gaat wel paprika in. Vind het veel leuker om met de groente van het seizoen (die dan meteen ook een stuk voordeliger is dan de voorgesneden Italiaanse groente voor de lasagnette van Knorr) iets te maken.
dinsdag 21 februari 2012 om 10:11
dinsdag 21 februari 2012 om 11:45
quote:zeester65 schreef op 21 februari 2012 @ 10:28:
@ Janna en lydiam1 ik heb jullie een code gestuurd.
sunflowers sorry ik had je email adres niet
maar ik heb eind van de week wel weer een code moet je even je emailadres geven
heb nog steeds geen mail van sebamed gehad
Mijn mail adres is mijn nickname @ hotmail . com
Lipton actie bij Try Now: lipton try now
@ Janna en lydiam1 ik heb jullie een code gestuurd.
sunflowers sorry ik had je email adres niet
maar ik heb eind van de week wel weer een code moet je even je emailadres geven
heb nog steeds geen mail van sebamed gehad
Mijn mail adres is mijn nickname @ hotmail . com
Lipton actie bij Try Now: lipton try now
dinsdag 21 februari 2012 om 11:58
quote:gewooneenzus schreef op 18 februari 2012 @ 16:30:
Bloempje797, ik heb al een aantal pannekoekenbakker zegeltjes voor je.
Wat is je mailadres?
Hoi Gewooneenzus, mijn mail adres is assadhd@gmail.com
Lief van je, komt op dit moment echt heel goed uit!
Bloempje797, ik heb al een aantal pannekoekenbakker zegeltjes voor je.
Wat is je mailadres?
Hoi Gewooneenzus, mijn mail adres is assadhd@gmail.com
Lief van je, komt op dit moment echt heel goed uit!
dinsdag 21 februari 2012 om 12:29
dinsdag 21 februari 2012 om 12:34
dinsdag 21 februari 2012 om 13:53
dinsdag 21 februari 2012 om 15:41
quote:moonian schreef op 21 februari 2012 @ 12:29:
Dag mede vrekkers,
ik heb bij kruidvat Oral B tandpasta gekocht en ben nu bezig met de bon in te vullen. Ze vragen ook om een SWIFT/BIC code en een IBAN-nr. Op google heb ik inmiddels de BIC code gevonden, maar is het echt nodig om dit in te vullen? Heb er zelf nog nooit van gehoord namelijk Ik heb gebeld om het te vragen en die meneer wist me te vertellen dat het geld vanuit belgie naar NL word overgemaakt. Dus voor de zekerheid willen ze dan je iban en bic nr
Dag mede vrekkers,
ik heb bij kruidvat Oral B tandpasta gekocht en ben nu bezig met de bon in te vullen. Ze vragen ook om een SWIFT/BIC code en een IBAN-nr. Op google heb ik inmiddels de BIC code gevonden, maar is het echt nodig om dit in te vullen? Heb er zelf nog nooit van gehoord namelijk Ik heb gebeld om het te vragen en die meneer wist me te vertellen dat het geld vanuit belgie naar NL word overgemaakt. Dus voor de zekerheid willen ze dan je iban en bic nr
dinsdag 21 februari 2012 om 15:58
[Vrek-modus off]
Veronica heeft een actie: 10 Dove producten voor een 10tje (naast andere goodiebags waar je ook erg hebberig van wordt) en de serie Flaspoint voor 1,99 (en een Muppet-actie voor de fans). Wellicht ook leuk als kado voor iemand (om het nog een beetje topicwaardig te houden).
LINKJE!
[Vrek-modus on]
Veronica heeft een actie: 10 Dove producten voor een 10tje (naast andere goodiebags waar je ook erg hebberig van wordt) en de serie Flaspoint voor 1,99 (en een Muppet-actie voor de fans). Wellicht ook leuk als kado voor iemand (om het nog een beetje topicwaardig te houden).
LINKJE!
[Vrek-modus on]
dinsdag 21 februari 2012 om 16:36
Ik kreeg vandaag een e-mail van Bol.com; bij bestelling van een van de "acties" krijg je een cadeaubon t.w.v. minimaal 5 euro. Hoe en wanneer je dan bijvoorbeeld de cadeaubon van 250 euro krijgt, is mij niet duidelijk maar misschien dat een van jullie me dat kan vertellen?
Dit is de actiepagina: Bol.com actiepagina
Dit is de actiepagina: Bol.com actiepagina
dinsdag 21 februari 2012 om 16:57
hier ook een goed dagje wat markplaatst betreft
had er 2 rietenstoelen opgezet voor 15 euro bied iemand 30 euro. oke prima zijn al opgehaald
gisteren een computerkast, bureau en printer er opgezet, de eerste 2 zijn net opgehaald de printer morgen. wat een ruimte heb ik nu boven en het geld gaat mooi in een potje voor de zomervakantie
ik ga nu naar ikea denk dat de ruimte boven snel weer gevuld is
had er 2 rietenstoelen opgezet voor 15 euro bied iemand 30 euro. oke prima zijn al opgehaald
gisteren een computerkast, bureau en printer er opgezet, de eerste 2 zijn net opgehaald de printer morgen. wat een ruimte heb ik nu boven en het geld gaat mooi in een potje voor de zomervakantie
ik ga nu naar ikea denk dat de ruimte boven snel weer gevuld is
dinsdag 21 februari 2012 om 17:05