Minnaar deel 15
vrijdag 9 december 2011 om 10:32
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

dinsdag 21 februari 2012 om 21:44
quote:stewardess schreef op 09 december 2011 @ 10:32:
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Als je langer intiem bent met iemand krijg je dr toch gevoelens voor.
Misschien niet iedereen.
Maar ik zou dat wel krijgen, anders was het al geen minnaar.
Maar goed, ik ga niet vreemd, dus heb allang geen ervaring meer met dergelijke dingen.
Ik heb het over een minnaar als je geen relatie hebt, dus.. misschien begrijp ik je wel verkeerd.
Als je langer intiem bent met iemand krijg je dr toch gevoelens voor.
Misschien niet iedereen.
Maar ik zou dat wel krijgen, anders was het al geen minnaar.
Maar goed, ik ga niet vreemd, dus heb allang geen ervaring meer met dergelijke dingen.
Ik heb het over een minnaar als je geen relatie hebt, dus.. misschien begrijp ik je wel verkeerd.

dinsdag 21 februari 2012 om 21:47

dinsdag 21 februari 2012 om 21:53
HVJ, je klinkt wel heel zakelijk nu hoor. Iedereen heeft altijd verwachtingen van iedereen. Zonder verwachtingen geen relatie. Dat hoeven geen verwachtingen te zijn in de zin van trouwen maar hee, jij verwacht ook een berichtje terug als je wat stuurt!
En ja, onvoldane verwachtingen zorgen voor teleurstellingen daarom is het goed om ze onder de loep te nemen maar helemaal geen? Dat bestaat niet.
En ja, onvoldane verwachtingen zorgen voor teleurstellingen daarom is het goed om ze onder de loep te nemen maar helemaal geen? Dat bestaat niet.

dinsdag 21 februari 2012 om 22:01

dinsdag 21 februari 2012 om 22:13
dinsdag 21 februari 2012 om 22:22
Het is inderdaad niet makkelijk. Als ik mijn vorige berichtje terug lees staat het misschien een beetje vreemd. Ik denk dat ik onbewust vind dat ik het echt nog een kans moet geven maar meer voor mijn kinderen dan voor nr1 en mezelf. Ik wil achteraf niet het idee hebben dat ik kansen of mogelijkheden heb laten liggen. Daarom is het ook goed dat er nu (bijna) geen contact is met nr2. Dat geeft rust en uiteindelijk hoop ik alle twijfels in te ruilen voor de juiste keuze. Wat dat ook wordt.

dinsdag 21 februari 2012 om 22:34
Bij elkaar blijven voor de kinderen werkt niet inderdaad. Maar doen alsof je iets een kans heeft terwijl je alleen lang genoeg wilt wachten tot je fatsoenlijk weg kunt is ook niet effectief. Als je iets een kans wilt geven doe dat dan ook. Maar dat halfslachtige. Daar heeft niemand wat aan. Nr 1 niet, jij niet, kinderen niet en nr 2 niet.
Klinkt harder dan ik het bedoel, ik snap je gevoel. Maar constructief is het niet wat je doet.
Klinkt harder dan ik het bedoel, ik snap je gevoel. Maar constructief is het niet wat je doet.