Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
.
quote:nerd_ schreef op 21 februari 2012 @ 23:24:

Kan ik ook nog uit je leven?

Weet niet wat je morgen nog tegenkomt, hè?Er passen wel meer curiositeiten dan 1 in mijn leven hoor, dus blijf vooral zitten waar je zit, hier, Lazy Boy erbij, beentjes omhoog, etc.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
quote:nerd_ schreef op 21 februari 2012 @ 23:29:

Als er een rijtje op je telraam vol is, ban je iemand weer uit je leven?

Ik weet niet waar je dat wegbannen steeds vandaan haalt hoor, kan ik niet zo plaatsen.

Ik wórd daarentegen wel geband, soms.
.
Als je telraampje vol is, is ie vol en dan is het tijd om te gaan. Maar als jouw telraampje vol is, iemand anders het leven uit trappen, is niet zo netjes. Daar hebben we God voor
.
Ik bedoel jouw niet als jouw, maar in het algemeen. Jouw als in het tegengestelde van "iemand anders". Lees maar even terug.

Hoe kom je er bij dat bij mij alles klopt? Da's een retorische vraag trouwens.
.
.
quote:nerd_ schreef op 21 februari 2012 @ 23:50:

Ik zie wel dat bij jou alles logisch in elkaar zit, VC."Alles" ?
.
Ik zet het net in de berging, zo gaat dat he, met carnavalskleding, zie leg je niet weg, die zét je weg, je wil niet weten hoe dat kan, bleeeh.

Of wil je het wel weten? (die is ook retorisch)

Ik ga nu slapen hoor, heb effe wat in te halen. Morgen kom ik hier weer intelligent en logisch doen trust nerd!
.
Wat is een SOG avond?
quote:pinacolada schreef op 21 februari 2012 @ 22:51:

[...]

Mag ik deze zin als motto van je lenen Nerd...met bronvermelding?Haha ik had precies dezelfde gedachte eerder deze avond! Grappig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Van mij mag ut Enn...ik vind jouw motto trouwens 1 van de meest hilarische alhier
SOG: Studie Ontwijkend Gedrag.

WOG: Werk Ontwijkend Gedrag.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik zal vandaag niet in de positie zijn om te posten

(Lijkt me wel zo netjes om even te melden).
Niet aan het werk vandaag Martin? Zodat je niet kunt posten in de baas zijn tijd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:martin81 schreef op 22 februari 2012 @ 08:14:

(Lijkt me wel zo netjes om even te melden).Daar zit dan ook helemaal niemand op te wachten.
quote:martin81 schreef op 22 februari 2012 @ 08:14:

(Lijkt me wel zo netjes om even te melden).

Zoals je de afgelopen dagen hebt gezien is je aanwezigheid niet echt nodig voor de voortgang van dit melige topic. Al helpt het wel.

Gelukkig hebben we nerd en Uchick nog, die houden je eer wel hoog
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 08:20:

Niet aan het werk vandaag Martin? Zodat je niet kunt posten in de baas zijn tijd.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 22 februari 2012 @ 08:21:

[...]

Zoals je de afgelopen dagen hebt gezien is je aanwezigheid niet echt nodig voor de voortgang van dit melige topic. Al helpt het wel.

Gelukkig hebben we nerd en Uchick nog, die houden je eer wel hoog
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:pinacolada schreef op 22 februari 2012 @ 00:13:

Van mij mag ut Enn...ik vind jouw motto trouwens 1 van de meest hilarische alhier Moet `was` alleen niet `wat` zijn?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:missverrektekoekwaus schreef op 22 februari 2012 @ 08:21:

[...]

Gelukkig hebben we nerd en Uchick nog, die houden je eer wel hoog Hoog? Hoog? Laag toch juist?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven