Forummer van de maand
maandag 20 februari 2012 om 15:00
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".
Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.
Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:
1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).
2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.
Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:
1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).
2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
woensdag 22 februari 2012 om 13:16
quote:missverrektekoekwaus schreef op 22 februari 2012 @ 13:15:
[...]
Maar ik heb steeds gelachen om zijn probleem met het remspoor, dus ik denk dat hij me nu niet wil helpen.
Ik met mijn stomme kop ook..
Al met al zit ik er wel mooi mee.Doe het anoniem
[...]
Maar ik heb steeds gelachen om zijn probleem met het remspoor, dus ik denk dat hij me nu niet wil helpen.
Ik met mijn stomme kop ook..
Al met al zit ik er wel mooi mee.Doe het anoniem
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 22 februari 2012 om 13:16
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 februari 2012 @ 13:08:
[...]
Het kan erger. Ik heb kant-en-klare poffertjes!
Getver hoe krijg je ze weg.
Ik heb net nog een melkbroodje (brioche dinges) achter mijn kiezen. Gelukkig heb ik er nu niet meer want daar kan ik me echt ziek aan eten. (en ze zijn het lekkerst met chocolademelk)
[...]
Het kan erger. Ik heb kant-en-klare poffertjes!
Getver hoe krijg je ze weg.
Ik heb net nog een melkbroodje (brioche dinges) achter mijn kiezen. Gelukkig heb ik er nu niet meer want daar kan ik me echt ziek aan eten. (en ze zijn het lekkerst met chocolademelk)
woensdag 22 februari 2012 om 13:18
Voor iemand die mee wil denken, het zijn deze.
Nappy Trainingsluiers (grotere versie)
Nappy trainingsluiers bevatten een enorm absorberend vermogen.
De diamand vormige patronen zorgen ervoor dat de vloeistof goed verdeeld wordt.
De plastic bodem is waterproof en de gesealde rand zorgt ervoor dat de luier niet gaat doorlekken.
Leg de luier op een plaats waar uw pup vaak haar plasje laat gaan.
Verkrijgbaar in de volgende afmetingen:
60x60cm - verpakt per 7 stuks
Nappy Trainingsluiers (grotere versie)
Nappy trainingsluiers bevatten een enorm absorberend vermogen.
De diamand vormige patronen zorgen ervoor dat de vloeistof goed verdeeld wordt.
De plastic bodem is waterproof en de gesealde rand zorgt ervoor dat de luier niet gaat doorlekken.
Leg de luier op een plaats waar uw pup vaak haar plasje laat gaan.
Verkrijgbaar in de volgende afmetingen:
60x60cm - verpakt per 7 stuks
woensdag 22 februari 2012 om 13:18
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 13:17:
Nee joh, die Burke Stichting bedoel ik. Ze hebben een contactformulier, misschien kan je daar vragen wat je met die luier aanmoet en of Martin zich misschien even kan melden op zijn project.Oh ja dom van me
Nee joh, die Burke Stichting bedoel ik. Ze hebben een contactformulier, misschien kan je daar vragen wat je met die luier aanmoet en of Martin zich misschien even kan melden op zijn project.Oh ja dom van me
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 22 februari 2012 om 13:20
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 13:17:
Nee joh, die Burke Stichting bedoel ik. Ze hebben een contactformulier, misschien kan je daar vragen wat je met die luier aanmoet en of Martin zich misschien even kan melden op zijn project.
Je kunt wel zien dat jij HBO- of zelfs WO- hebt genoten..
Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht
Nee joh, die Burke Stichting bedoel ik. Ze hebben een contactformulier, misschien kan je daar vragen wat je met die luier aanmoet en of Martin zich misschien even kan melden op zijn project.
Je kunt wel zien dat jij HBO- of zelfs WO- hebt genoten..
Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht
woensdag 22 februari 2012 om 13:25
Nog even een plaatje van de luier. Om een andere hond, ik wil de praivussie van die van mijn natuurlijk nie schende he.
[img] http://www.dogfysion.nl/i ... s/small/snuggeasehond.jpg [/img]
Waarom doen mijn plaatjes het niet
[img] http://www.dogfysion.nl/i ... s/small/snuggeasehond.jpg [/img]
Waarom doen mijn plaatjes het niet
woensdag 22 februari 2012 om 13:26
quote:missverrektekoekwaus schreef op 22 februari 2012 @ 13:24:
[...]
Het gaat om denkniveau toch, niet om werkelijk gevolgde opleiding?
Nee nee, dat heb je verkeerd begrepen. Je telt pas mee als je academisch geschoold bent. En we willen al helemaal niet horen dat intelligentie los staat van opleidingsniveau!
Ga jij eens de mond uitwassen met zeep, zeg kom nou,
[...]
Het gaat om denkniveau toch, niet om werkelijk gevolgde opleiding?
Nee nee, dat heb je verkeerd begrepen. Je telt pas mee als je academisch geschoold bent. En we willen al helemaal niet horen dat intelligentie los staat van opleidingsniveau!
Ga jij eens de mond uitwassen met zeep, zeg kom nou,
woensdag 22 februari 2012 om 13:26
quote:missverrektekoekwaus schreef op 22 februari 2012 @ 13:22:
Misschien had ik mijn baby dat restje jhoma-salade niet meer moeten geven gisteravond.. Na een bakje ships was dat toch teveel voor het maagje denk ik.Je hebt het toch wel door de staafmixer gehaald hoop ik.
Misschien had ik mijn baby dat restje jhoma-salade niet meer moeten geven gisteravond.. Na een bakje ships was dat toch teveel voor het maagje denk ik.Je hebt het toch wel door de staafmixer gehaald hoop ik.
woensdag 22 februari 2012 om 13:27
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 13:26:
[...]
Ja dat is helemaal waar. En om de balans tussen IQ en EQ, natuurlijk. Of moet ik zeggen naturellement? Dat klinkt geschoolder.
Waar!
Dan weet jij naturellement natuurlijk ook wel hoe het komt dat ik geen plaatjes kan plakken?
Au secours!
[...]
Ja dat is helemaal waar. En om de balans tussen IQ en EQ, natuurlijk. Of moet ik zeggen naturellement? Dat klinkt geschoolder.
Waar!
Dan weet jij naturellement natuurlijk ook wel hoe het komt dat ik geen plaatjes kan plakken?
Au secours!
woensdag 22 februari 2012 om 13:27
quote:jeane_avril schreef op 22 februari 2012 @ 13:26:
[...]
Ga jij eens de mond uitwassen met zeep, zeg kom nou,Ja, wat is het nouhou!?!
[...]
Ga jij eens de mond uitwassen met zeep, zeg kom nou,Ja, wat is het nouhou!?!
woensdag 22 februari 2012 om 13:29
woensdag 22 februari 2012 om 13:29