Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 14:52:

Ik ga voor de vergadering. Hij zit al de hele dag zwoegend en zwetend met z'n matties om de tafel, ons te observeren. Wij zijn hardleers, daar zijn ze het over eens. Maar er moet toch een manier zijn om ons dusdanig te indoctrineren dat we dezelfde denkbeelden krijgen?

Ik denk dat het zeker nog wel tot 20.00 uur vanavond duurt.Ja wij zijn niet te doorgronden. Bovendien voelen wij ons niet geintimideerd door het IQ van Martin. Hoewel hij natuurlijk gehoopt had op een harem aanbidsters, die met knipperende wimpers tegen Martin hem zouden opkijken en bij hem thuis zouden komen om de heerlijkste maaltijden te bereiden zodat hij niet meer elke avond langs te traiteur hoeft.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 14:54:

[...]

Hij is stiekem aan het meelezen.

Zijn onderwerpen haalt hij van Wiki

Conservatisme

Kijk genoeg linkjes om op te klikken zodat er weer een onderwerp der ergenis geboren kan worden.Inderdaad . Nou ja 1 ding heeft Martin wel voor elkaar gekregen. Er word over hem geluld zelfs als hij al een paar uur niet post.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Over hem ja, niet met hem
Dat zei ik eerder al: een ding moet ik Martin nageven, ik zal hem niet zo snel vergeten. Hij past in mijn rijtje bijzondere forummers.

quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 15:33:

Dat zei ik eerder al: een ding moet ik Martin nageven, ik zal hem niet zo snel vergeten. Hij past in mijn rijtje bijzondere forummers.

Hij vat het vast positief op
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 15:33:

Over hem ja, niet met hem Hahahaha je hebt helemaal gelijk
Mocht iemand nog geinteresseerd zijn in een helder stuk over de ware bedoelingen van de Edmund Burke-stichting. Op deze link staat een heldere uitleg onder de kop;

Wilders, Edmund Burke Stichting en Sharia.

http://wltrrr.wordpress.c ... urke-stichting-en-sharia/

Dit is een stukje eruit:

De Edmund Burke Stiching lijkt nu vooral een politiek instrument, kadertraining voor Wildersadepten en een propagandamachine voor zijn politieke beweging. Veel kopstukken zoals Ellian vervallen in dagelijkse tirades tegen links, de multiculturele samenleving en de onafhankelijke media, in hun strijd voor een centraal geleide staat met Wilders als leitfigur die strijdt voor het stichten (men noemt het behoud of herstel) van een monoculturele nationale staat, waarin iedere burger zich moet aanpassen aan een willekeurig stelsel van normen en waarden. Daarom zien zij een immigrant nooit als volwaardig lid van de Nederlandse samenleving, want naar hun idee is de nationale identiteit slechts voorbehouden aan hen die zich aan hen willen aanpassen, niet zij die in vrijheid in een diverse en liberale samenleving willen samenleven.

Ik ga maar eens even een broodje filet-americain smeren. Is zuiverder dan al deze crap.
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 15:36:

[...]

Hij vat het vast positief op Ik gun hem die lol, ik weet beter.
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 15:36:

[...]

Hij vat het vast positief op Ja *bof jij even Giulietta*
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 15:38:

[...]

Ja *bof jij even Giulietta* Ach, gisteren negeerde hij het ook. Het zal vandaag niet veel anders zijn. Sterker nog, ik denk niet dat hij ooit op een bericht van mij heeft gereageerd. Ik sta vast onder zijn negeerknop.
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 19:26:

[...]

Martin als je zo tegen vrije spelling bent, waarom corrigeer je dan toch die spelfout in je motto niet?

Verder heb ik een lemper met muntthee genuttigd. Niet dat ik ook maar de minste hoop heb dat ik iemand zou kunnen overtuigen van mijn reinheid, noch van mijn intellect.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 15:39:

[...]

Ach, gisteren negeerde hij het ook. Het zal vandaag niet veel anders zijn. Sterker nog, ik denk niet dat hij ooit op een bericht van mij heeft gereageerd. Ik sta vast onder zijn negeerknop.

Ik ook

Ik probeer het vaak maar helaas.
quote:lolapaloeza schreef op 22 februari 2012 @ 15:48:

[...]

lemperLekker! Vroeger at ik die ook vaak, nu helemaal niet meer. Stom eigenlijk.
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 15:49:

[...]

Ik ook

Ik probeer het vaak maar helaas.Misschien is het juist wel een goed teken dat we juist door hem genegeerd worden.
Eind april 2005 schreef Bart Jan Spruyt in een interne beleidsnotitie dat de Edmund Burke Stichting zich moet voorbereiden op het moment dat «de ultieme provocatie of een crisis het systeem doet imploderen en on-gekende politieke ruimte schept». Op dat uur U zou de Burke Stichting dan als enig geloofwaardig alternatief «klaar» moeten staan.

Bron De Groene Amsterdammer.

Tja...
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 15:51:

[...]

Misschien is het juist wel een goed teken dat we juist door hem genegeerd worden.Hij kan niet tegen ons MBOers intellect op
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 15:54:

Eind april 2005 schreef Bart Jan Spruyt in een interne beleidsnotitie dat de Edmund Burke Stichting zich moet voorbereiden op het moment dat «de ultieme provocatie of een crisis het systeem doet imploderen en on-gekende politieke ruimte schept». Op dat uur U zou de Burke Stichting dan als enig geloofwaardig alternatief «klaar» moeten staan.

Bron De Groene Amsterdammer.

Tja...Het is nu 2012... Hoe lang zou dit nog gaan duren?
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 15:55:

[...]

Hij kan niet tegen ons MBOers intellect op Dat zal het zijn.
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 15:56:

[...]

Het is nu 2012... Hoe lang zou dit nog gaan duren? Het einde der wereld is dit jaar December dus ze hebben nog even
O ja, nog een maand of tien. Dan is het zo ver.
Eigenlijk is het dus zoiets als "wat de Burke niet kent dat vreet ie niet" ?

Even in Jip en Janneke taal voor types zoals ik.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:lolapaloeza schreef op 22 februari 2012 @ 15:59:

Eigenlijk is het dus zoiets als "wat de Burke niet kent dat vreet ie niet" ?

Even in Jip en Janneke taal voor types zoals ik.

Prachtige samenvatting.

Slotje!
De Burke Stichting heeft een actief programma voor studenten en aio's, met conferenties, zomerscholen, en master classes, in een poging een conservatieve "elite" te vormen die over tien jaar toonaangevend kan zijn op alle onderdelen van het maatschappelijk debat.

En die elite wordt dus deels geronseld op het viva-forum door de bijna voorzitter Martin. En Uchick, Iris69, Marsepeintje e.a. maken kans op Martins onvoorwaardelijke steun!

Ik kan niet wachten
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 15:56:

[...]

Het is nu 2012... Hoe lang zou dit nog gaan duren? Ze hebben de tijd tot 2020 zei Martje..
quote:missverrektekoekwaus schreef op 22 februari 2012 @ 16:01:

De Burke Stichting heeft een actief programma voor studenten en aio's, met conferenties, zomerscholen, en master classes, in een poging een conservatieve "elite" te vormen die over tien jaar toonaangevend kan zijn op alle onderdelen van het maatschappelijk debat.

En die elite wordt dus deels geronseld op het viva-forum door de bijna voorzitter Martin. En Uchick, Iris69, Marsepeintje e.a. maken kans op Martins onvoorwaardelijke steun!

Ik kan niet wachten

Ik hoop dat ze wel allemaal academisch zijn opgeleid.

"De zomerschool is het jaarlijkse hoogtepunt van het studentenprogramma van de Edmund Burke Stichting, en bestaat uit een intensief programma van seminars, lezingen en discussies voor getalenteerde, enthousiaste jongeren met belangstelling en affiniteit voor het conservatisme. Deelname staat open voor studenten, promovendi en werkende jongeren met een academische vooropleiding."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven