Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!
woensdag 22 februari 2012 om 21:40
quote:leentjedb schreef op 22 februari 2012 @ 21:38:
Ik zie een rode draad door die afleveringen lopen. Eenzaamheid. Die kinderen hebben of geen ouders thuis na school of ze zitten achter de computer zoals die van 2 afleveringen geleden. Zit je daar moederziel alleen met kasten vol meuk om op te eten.
En dikke moeders..
Behalve die van vorige week, die was slank!
Echt mensen, deze moeder is te dom om te ademen!
Ik zie een rode draad door die afleveringen lopen. Eenzaamheid. Die kinderen hebben of geen ouders thuis na school of ze zitten achter de computer zoals die van 2 afleveringen geleden. Zit je daar moederziel alleen met kasten vol meuk om op te eten.
En dikke moeders..
Behalve die van vorige week, die was slank!
Echt mensen, deze moeder is te dom om te ademen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:leentjedb schreef op 22 februari 2012 @ 21:38:
Ik zie een rode draad door die afleveringen lopen. Eenzaamheid. Die kinderen hebben of geen ouders thuis na school of ze zitten achter de computer zoals die van 2 afleveringen geleden. Zit je daar moederziel alleen met kasten vol meuk om op te eten.veel wel ja, heb je gelijk in
Eten is echt een troost
Ik zie een rode draad door die afleveringen lopen. Eenzaamheid. Die kinderen hebben of geen ouders thuis na school of ze zitten achter de computer zoals die van 2 afleveringen geleden. Zit je daar moederziel alleen met kasten vol meuk om op te eten.veel wel ja, heb je gelijk in
Eten is echt een troost
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:pop1980 schreef op 22 februari 2012 @ 21:39:
Waarom ziet moeder niet in dat haar kind haar gewoontes overneemt? Ze zegt alleen maar: 'Ze lijkt op mij'.
MENS, DOE ER DAN WAT AAN!! JE WILT JE KIND TOCH NIET HETZELFDE AANDOEN???
Mèn wat word ik agressief van zulke mensen!!!!Je mag slaan en schoppen.
Waarom ziet moeder niet in dat haar kind haar gewoontes overneemt? Ze zegt alleen maar: 'Ze lijkt op mij'.
MENS, DOE ER DAN WAT AAN!! JE WILT JE KIND TOCH NIET HETZELFDE AANDOEN???
Mèn wat word ik agressief van zulke mensen!!!!Je mag slaan en schoppen.
woensdag 22 februari 2012 om 21:41
woensdag 22 februari 2012 om 21:42
quote:Tickel schreef op 22 februari 2012 @ 21:40:
[...]
Ik kon een plak ontbijtkoek pakken, en dat was het.
ik ook. en ik mocht wel dropjes, maar dan 2. Of 1. en niet een halve pot. Idem met koekjes.
Ik vond en vind achteraf dan wel weer dat mijn moeder (zelf ook heel stevig) ons dwong om bordjes leeg te eten terwijl ik echt vol zat. Ergens denk ik dat ik daar een poosje mijn 'grens' van vol zitten ben kwijtgeraakt. Gelukkig heb ik die wel weer teruggevonden.
Mind you, mijn moeder maakte griesmeelpap als toetje.
[...]
Ik kon een plak ontbijtkoek pakken, en dat was het.
ik ook. en ik mocht wel dropjes, maar dan 2. Of 1. en niet een halve pot. Idem met koekjes.
Ik vond en vind achteraf dan wel weer dat mijn moeder (zelf ook heel stevig) ons dwong om bordjes leeg te eten terwijl ik echt vol zat. Ergens denk ik dat ik daar een poosje mijn 'grens' van vol zitten ben kwijtgeraakt. Gelukkig heb ik die wel weer teruggevonden.
Mind you, mijn moeder maakte griesmeelpap als toetje.
woensdag 22 februari 2012 om 21:42
woensdag 22 februari 2012 om 21:45
Ik sta ook elke keer werkelijk paf als ik zie wat daar voor zoetigheid in huis gehaald wordt
Wat daar voor een week in de kast ligt aten wij thuis nog niet in een maand...
Moet wel zeggen, dat kan ik nu ook niet meer
Sommige dingen MOETEN op als ik ze heb:
Roze koeken
Repen chocolade
Zak chips
Bakje Cashew noten
En precies daarom haal ik altijd alleen maar iets lekkers in het weekend
Wat daar voor een week in de kast ligt aten wij thuis nog niet in een maand...
Moet wel zeggen, dat kan ik nu ook niet meer
Sommige dingen MOETEN op als ik ze heb:
Roze koeken
Repen chocolade
Zak chips
Bakje Cashew noten
En precies daarom haal ik altijd alleen maar iets lekkers in het weekend
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!