Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 21:38:

[...]

Ha! Volgens ons Martin zeg je dat niet als je van zijn statuur bent!

Tokkie!Tockie? Expliceert u nader.
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 21:43:

[...]

Tockie? Expliceert u nader.Tockie
Ik kijk graag naar Criminal Minds op woensdagavond. Daar komt vooraf of op het einde van een aflevering altijd een citaat van een psycholoog of filosoof uit de oudheid langs.

Vanavond was dat o.a. een qoute van Erich Fromm. Ik moest ook meteen aan Martin denken: "Als ik ben wat ik heb en ik verlies alles wat ik heb, wie ben ik dan?"

Martin bestaat enkel uit wollige woorden, dat is alles wat hij hier heeft op dit forum. Als hij die dure woorden verliest, wie is dan uiteindelijk Martin?
quote:Hasse88 schreef op 22 februari 2012 @ 21:43:

[...]

Whehehehe... Ik prefereer natuurlijk de drop-versie van de zuurtjes. Zuurtjes zijn zó pleps.. Drop is natuurlijk een hogere smaaksensatie, dat snap je!

(en ik heb zó het idee dat ik je in het eggie ken... zegt De Gevel je iets?)Nee, tenminste niet dat ik De Gevel frequenteer of zo. Eigenlijk ga ik hier nooit stappen. Maar dat sluit de mogelijkheid dat wij elkaar wel eens ontmoet hebben natuurlijk niet uit .
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 21:47:

[...]

Nee, tenminste niet dat ik De Gevel frequenteer of zo. Eigenlijk ga ik hier nooit stappen. Maar dat sluit de mogelijkheid dat wij elkaar wel eens ontmoet hebben natuurlijk niet uit .Jammer dat de vriendjesfunctie hier niet werkt... Ik bránd van nieuwsgierigheid...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 22 februari 2012 @ 21:43:

[...]

Whehehehe... Ik prefereer natuurlijk de drop-versie van de zuurtjes. Zuurtjes zijn zó pleps.. Drop is natuurlijk een hogere smaaksensatie, dat snap je!

(en ik heb zó het idee dat ik je in het eggie ken... zegt De Gevel je iets?)De wijnballen zijn ook lekker.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 21:52:

[...]

De wijnballen zijn ook lekker.Kijk, nu praten we ergens over: boules du vin, een exquise delicatesse.
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 21:52:

[...]

De wijnballen zijn ook lekker.Wijnballen zijn vooral geschikt om de 'lullo's' de mond te snoeren... Echter, écht smaakgenot krijgt men natuurlijk van het consumeren van linksgedraaide, handgemaakte bonbóns! Van de traiteur natuurlijk, voor iets minder gaat deze hoog-intelligente, smaakvolle dame niet...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 21:54:

[...]

Kijk, nu praten we ergens over: boules du vin, een exquise delicatesse.De franse versie van Napoleon heeft de boules du vin zelfs nog chiquer genoemd namelijk: Boulees acidulées fourrees à la framboise. Kijk daar kun je mee aankomen op een feestje.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Hasse88 schreef op 22 februari 2012 @ 21:55:

[...]

Wijnballen zijn vooral geschikt om de 'lullo's' de mond te snoeren... Echter, écht smaakgenot krijgt men natuurlijk van het consumeren van linksgedraaide, handgemaakte bonbóns! Van de traiteur natuurlijk, voor iets minder gaat deze hoog-intelligente, smaakvolle dame niet...
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 21:59:

[...]

De franse versie van Napoleon heeft de boules du vin zelfs nog chiquer genoemd namelijk: Boulees acidulées fourrees à la framboise. Kijk daar kun je mee aankomen op een feestje.
Nou dames, we schrijven niet echt hard hier. Op deze manier voldoen wij onbedoeld aan zijn wens. Ik heb nog een zinnige bijdrage proberen te leveren, maar het valt gewoon niet mee op dit uur. Heb geen inspiratie.
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 22:00:

[...]

Zég! Een beetje decorum is wel gepast in dit topic, jongedame! Vind u niet dat u zich zo wat erg in de kijker plaatst? Neemt een linksgedraaide, handgemaakte bonbón met exquise Jamaicaanse rum tot u, zodat u wederom, en geheel gepast, een bijzonder intelligent en keurig antwoord kunt geven! Zo, wij hebben gesproken!
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 22:05:

[...]

Ik zat mij net te bedenken dat mijn post over wijnballen een beetje een Martin post is(kijk mij eens veel weten) wie met pek omgaat
Molly, ik moest weg van Madam Soupe aux légumes sans é deux.
quote:Hasse88 schreef op 22 februari 2012 @ 22:09:

[...]

Zég! Een beetje decorum is wel gepast in dit topic, jongedame! Vind u niet dat u zich zo wat erg in de kijker plaatst? Neemt een linksgedraaide, handgemaakte bonbón met exquise Jamaicaanse rum tot u, zodat u wederom, en geheel gepast, een bijzonder intelligent en keurig antwoord kunt geven! Zo, wij hebben gesproken!Ik moet alleen maar harder lachen Excusez moi.
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 22:11:

Molly, ik moest weg van Madam Soupe aux légumes sans é.Schát, wát weet Madame Soupe aux légumes sans é nu van uw waardevolle bijdrages aan dit exquise topique? Ik zou zeggen: schrijft u liever nog wat mee, uw bijdrages worden hogelijk gewaardeerd door ons (als in koninklijk meervoud natuurlijk..)
quote:Hasse88 schreef op 22 februari 2012 @ 22:09:

[...]

Zég! Een beetje decorum is wel gepast in dit topic, jongedame! Vind u niet dat u zich zo wat erg in de kijker plaatst? Neemt een linksgedraaide, handgemaakte bonbón met exquise Jamaicaanse rum tot u, zodat u wederom, en geheel gepast, een bijzonder intelligent en keurig antwoord kunt geven! Zo, wij hebben gesproken!Doe het dan wel in goed Nederlands hè: 'vindT u niet dat....' Straks komt Martin en reageert alleen op deze ene fout en niet meer op de inhoud. Dat kunnen wij ons niet veroorloven.
quote:Hasse88 schreef op 22 februari 2012 @ 22:12:

[...]

Schát, wát weet Madame Soupe aux légumes sans é nu van uw waardevolle bijdrages aan dit exquise topique? Ik zou zeggen: schrijft u liever nog wat mee, uw bijdrages worden hogelijk gewaardeerd door ons (als in koninklijk meervoud natuurlijk..)

Merci bien, ma chère dame.

Zou u een gevulde peppadew willen nuttigen met mij? Niet van de traiteur hoor maar van de lidèllè
Dames ik ga mijzelf ten ruste leggen. Ik vond het gezellig tot morgen maar weer
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 22:11:

Molly, ik moest weg van Madam Soupe aux légumes sans é deux.Ja, maar had zij er wat over te zeggen dan? Volgens mij gingen de vragen via mij. Als jij er namelijk niet meer bij bent, loopt alles in de soupé, met of zonder e. En je weet: de soupé met e wordt nooit zo heet gegeten als zij wordt opgediend.
Bonne nuit Charlótté
Bonne nuit mademoiselle Charlotte huit pleural!
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 22:17:

[...]

Ja, maar had zij er wat over te zeggen dan? Volgens mij gingen de vragen via mij. Als jij er namelijk niet meer bij bent, loopt alles in de soupé, met of zonder e. En je weet: de soupé met e wordt nooit zo heet gegeten als zij wordt opgediend.

Oh Scamp, doe die qoute van mij even opnieuw, wil je. Ik heb een giga-fout gemaakt en dat gaat niet gebeuren op dit topic! (ik schreef ZEI ipv ZIJ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven