Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
quote:emaille schreef op 22 februari 2012 @ 18:32:

Ik zal wel te oud zijn voor die unboxing-video's. De helft gaat altijd over de doos. Wat kan mij die doos, het strikje, het papiertje en de plakband nou boeien? Ik wil hem toch voor de inhoud.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik vind die filmpjes ook vreselijk... er gaat ook zo veel tijd in de 'uhms' en 'hoiiiiii's' en weet ik het allemaal haha.

Probeer je een review te vinden, moet je en filmpje van 5 minuten afwachten terwijl het naar mijn mening vaak in 1 minuut ook wel kan.
Ja, erg he... en het gaat echt amper om de producten. Dat ene meisje weet amper tot niet wat het is bij een paar dingen...

Nu is het wachten op de Glossy Box...
Glossybox heeft op Twitter beloofd dat het echt een hele mooie box gaat worden. Ben benieuwd!
Het gaat natuurlijk niet om de doos zelf, maar dat het een mooie doos is draagt natuurlijk wel bij aan het totaalplaatje.

Ik vind ze i.i.g. handig om spulletjes in op te bergen, ideaal!
Oh jee... hebben al die dozen een bewaar-factor? Ik heb daar ZO'N zwak voor... doosjes, tasjes, alles wat maar een beetje leuk oogt!
De doosjes hebben een hele hoge bewaarfactor! Haha!
quote:valerie__ schreef op 23 februari 2012 @ 11:09:

Oh jee... hebben al die dozen een bewaar-factor? Ik heb daar ZO'N zwak voor... doosjes, tasjes, alles wat maar een beetje leuk oogt!Ja, stevig en een leuke kleur.
oei oei oei... dat zal mijn vriend leuk vinden!! :D
Ja leuk hoor, zo'n mooie doos, maar idd: te leuk om weg te gooien. Maar wat moet ik ermee?? Zag ooit een filmpje op FB van Glossybox van een meisje dat er een ladenkast van had gemaakt. Wel erg veel werk, TE veel voor een uiteindelijk onstabiel ladenkastje.

Dus tot nu toe hou ik ze, en vergaren ze flink wat stof.
Ik heb gisteren voor het eerst de cherry douchegel uit de januari Glossybox gebruikt, maar die is wel erg lekker!
In de douche is ie idd lekker, in bad doet ie helemaal niks!
Ik hoop dat er deze keer een geurtje in zit. En dan niet zo'n lullig monstertje die je ook bij de Douglas krijgt, maar gewoon een klein flesje.

Ze zijn aan het inpakken
quote:emaille schreef op 23 februari 2012 @ 11:39:

In de douche is ie idd lekker, in bad doet ie helemaal niks!Ik heb geen bad, dus dat zou ik niet weten haha! Wel jammer :(
Jaaaa een inpakfoto, haha! Er zit schot in de zaak :D
Leuke foto's op Facebook.
aargh ik zit nu al te twijfelen nog een abo erbij te nemen haha! Maar ik doe het niet!!
Dan zal de box zeker aanstaande zaterdag geleverd worden,ik ben echt benieuwd wat er deze maand allemaal in zit.
De eerste worden morgen bezorgd!

Edit: de Glossybox
Ben helemaal verbaasd, kreeg net een mailtje dat mijn glossybox ook verstuurd is. Ben ook heel benieuwd!

(jammer dat selektvracht hier altijd pas 's avonds komt of rond half 6)
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:jas schreef op 23 februari 2012 @ 17:47:

Ben helemaal verbaasd, kreeg net een mailtje dat mijn glossybox ook verstuurd is. Ben ook heel benieuwd!

(jammer dat selektvracht hier altijd pas 's avonds komt of rond half 6)Na jouw bericht ben ik gelijk gaan kijken op mijn email en ik heb ook bericht spannend hoor
Ja, hier ook een mailtje (staat wel in dat je em binnen 5 dagen kan ontvangen)
Oh ja, selectvracht! Die komt hier wel al eerder, volgens mij...
Jaaa zaterdag is hij er!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven