Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
Happy New topic!!

En omdat ik al vreselijk mosterd ben:

Ik was het topic al kwijt.. Hahaha, weer even de notificaties instellen voor deze.

Heb vanochtend bij de Kruidvat een duo verpakking tandpasta en een duo verpakking tandenborstels gekocht voor de geld-terug-actie. Even nog de codes van mijn bank opzoeken.

Gister kreeg ik bij Yunomi opeens geen nomi's voor het plaatsen van een recept, toch jammer :S Maar heb dit kwartaal al 455 nomi's dus kom er wel.
Bij kruidvat net een duopak tandenborstels gehaald, maar de Kruidvat medewerker zei dat het duopak tandpasta waar 'voordeelpak' op staat, als promotie gezien wordt en dus niet vergoed wordt (zie voorwaarden). Ik durfde het risico niet te nemen, dus heb maar een enkele tube gekocht, wel een dure die ik anders zeker niet zou kopen.
quote:beertje87 schreef op 23 februari 2012 @ 13:29:

Bij kruidvat net een duopak tandenborstels gehaald, maar de Kruidvat medewerker zei dat het duopak tandpasta waar 'voordeelpak' op staat, als promotie gezien wordt en dus niet vergoed wordt (zie voorwaarden). Ik durfde het risico niet te nemen, dus heb maar een enkele tube gekocht, wel een dure die ik anders zeker niet zou kopen.

Mmm, dat is fraai dan.. tegen mij zei hij dat duo-pakken wel mogen, en zo staat het ook op de bon die erbij zit. Er staat alleen "niet geldig in combinatie met andere Oral-b promoties."

Ik kan trouwens die IBAN code niet kwijt op die coupon, veel te weinig ruimte.. Heb het ook maar achterop de bon geschreven :S Nu maar hopen dat het goedkomt is 5,99 van de tandenborstels en 5,79 van de tandpasta, toch bij mekaar 11,78 ¤
Volgens de voorwaarden van oral-b mag je toch een duopak kopen? Op alle duopakken staat voordeelpak, op een grote verpakking van iets van de appie staat toch ook "voordeelverpakking"... Dat is toch geen aanbieding, alleen dat het per tube goedkoper is, maar het is wel een stadaard verpakking. Geloof niet dat er duoverpakkingen zijn zonder die vermelding erop.....
Dubbel
En ik heb heeeeeeeeeel klein geschreven voor IBAN code, en er twee regels van gemaakt.... haha!
*
Dat is helemaal niet verkeerd! Ik houd niet zoveel over, daar is mijn budget te strak voor, haha!
Volgens mij zijn er inderdaad geen andere soorten duoverpakkingen tandpasta, maar voor dat geld durfde ik het niet te wagen. Ik had bonnetjes bij zo'n proeftubetje, daar stond niets over IBAN enz, dus ik heb dat er ook niet opgeschreven.
k Heb vandaag 12,50 uitbetaald gekregen van Moneymiljonair!!
Ik heb een bon liggen van naturelle masndverband. Als je er 1 koopt krijg je bij het kruidvat of trekpleister de 2de gratis. Kan ik er iemand blij mee maken?
Hé, fijn dat we weer verder gaan!! Súper, zoveel vriendinnen, die elkaar proberen te helpen om de geld-wolf te bestrijden, haha.Ook ik heb een bonnetje van de proef-tube Oral. Maar die moet niet naar Belgie, maar naar Rotterdam.
O, ik zie net, er staan wel 2 verschillende nummers als adres, eindigend op 30 en 31
Happy new topic!

Half vrekwaardig: reuze veel trek in zoet (toetjes, broodjes) dus ik heb bij de Lidl voor 4 euro aan spul gehaald (suikerbrood, rijstepap, kwark, vanilleyoghurt en twee roomtoetjes met slagroom). Voor de hele week zoete drang.

Vond het eerst zonde maar toen dacht ik, ik koop ook weleens een McFlurry en dan krijg je voor 2,25 zo'n zielig bakkie ijs. Dus het kan wel vond ik :-)
Ik vind het ook wel kunnen hoor Willemeen, 4 euro is nog te overzien, zeker voor wat je ervoor hebt ;)
Vind ik ook weinig!

Wij hebben deze week 3x vrienden die komen eten, dus dat is ook niet zo heel vrekwaardig. Zeker niet als er een wijntje bij gedronken wordt Maar ach...
Ach, daarvoor vrek je volgende week weer toch? ;) (en heb je vorige week gevrekt, haha)

Ik heb net mijn reis voor komende zomer geboekt, dus ik weet ook weer waar ik het voor doe, al wordt het ook wel een beetje noodzaak om te vrekken voor mij....
Ach een keertje een uitschieter moet kunnen, en 4 euro valt nog mee toch..
Wow, ik dacht dat ik het verkeerde topic had aangeklikt!

Geen vrekwaardige tips, behalve dat bij Zooplus met de code winterverkoop 20% van de prijs gaat. Het is helaas niet geldig voor eten of grind, maar als iemand nog een nieuwe kattenbak oid nodig heeft.
Je kan een proefverpakking M&Ms regelen als je m&m nederland liked op FB
quote:lydiam1 schreef op 23 februari 2012 @ 17:19:

Ach, daarvoor vrek je volgende week weer toch? Ja, zo gaat het hier wel echt. Geld uitgeven gaat ook prima hier. Maar dan langs de andere kant wel goed kijken of ik niet teveel betaal. En standaard sommige dingen alleen kopen als ze in de reclame zijn (wasmiddel, deo enz) werkt ook prima.
Hai Vrekken!

Ik heb vorige week bij Etos een nieuw parfummetje gekocht. l' Oxygene van Lanvin. Van 80,- voor 15,-. Dat vond ik wel de moeite waard voor 75 ml eau de parfum. Wel op de gok, want ze hadden geen tester en het zat in de cellofaan. Maar als ik het echt niet lekker vond mocht ik het ook nog terugbrengen van de verkoopster.

Hoeft niet want ik vind het zaaaaalig en kreeg er vandaag ook een compliment over bij de kapper.

Deze week eens kijken of de actie nog steeds geldt en dan misschien 1 of 2 flesjes inslaan als cadeautje.
quote:netteklerenstress schreef op 23 februari 2012 @ 17:26:

Je kan een proefverpakking M&Ms regelen als je m&m nederland liked op FBIk vind geen M&M Nederland?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven