Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Ze zijn nog wel te krijgen hoor, pompoenen. Als je ze bij je eigen supermarkt niet vindt dan kun je even bij andere supermarkten kijken of morgen op de zaterdagmarkt ergens. En ik weet dat ze ze nog bij de natuurvoedingswinkels van Odin hebben. Heb gisteravond een bestelling gedaan zag zowel de oranje als de groene pompoenen voorbij komen.
Ja ik kom niet zo vaak meer in supermarkten. maar ik dacht dat het nu wel een beetje over was. Ik zou als ik jou was een supermarkt opbellen dat je evt. niet voor niets erheen gaat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Thanks.

En boodschappen doen moet ik toch. Alleen pas ik mijn lijstje aan aan het recept met pompen.

Ik heb er ook nog één zien liggen begin van de week. Alleen lag die zielig in zijn eentje en ik dacht, als het nou net de laatste is van het seizoen, in de laatste winkel.... etc

Maar idd eerst ff de pompoen scoren en dan pas de rest van de boodschappen.
leentje en MV, nee nog geen haren geverfd. Schoonzus zou het evt. vanavond of morgen doen, maar het lijkt erop dat ik weer later vertrek dan gepland. Dus zal het wel morgen worden, of niet. Ook goed.

Straks eerst maar even mijn moeder bellen, die is ook nog jarig vandaag en denkt nog steeds dat ik morgen kom. Helaas is morgen geen optie, dan zou ik rond 6.30 m'n bed uit moeten en dat is al helemaal geen optie.

Stressfactor ligt er hoog nu, daarom baal ik ook van niet online kunnen daar. Maar goed, het is niet anders en ik blijf het wel bijzonder vinden dat ze al meer dan 50 jaar samen zijn.

Dan maar even reis-tegenzin. Ik heb volgens mij op Utrecht CS wel tijd om een broodje of patatje of zo te halen, als ik al ergens zin in zou hebben.
Oh ja, geen pompoentips, nog nooit wat mee gemaakt, zelfs nog nooit gegeten. En geitenkaas eet ik sowieso niet.
Gefeliciteerd Thee met je moeder. Ook apart dat het zo samenvalt.

Ik weet niet hoe lang je moet wachten bij Utrecht maar er zijn daar zoveel lekkere tentjes naast elkaar om wat te kopen.

Van Oosters tot wraps, belegde stokbroodjes enz. Mmmm het ruikt daar altijd zo lekker, daar krijg je vanzelf trek van.

Maar je moeder zal ook wel lekkere hapjes in huis hebben gehaald.

Balen he van het internet. Heeft een van schoonzus ofzo geen internet op mobiel dat je even af en toe erop kan?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh Thee, ga lekker patat eten bij Bram Ladage op Centraal.

De lekkerste patat die ik in NL op heb! Mjam...

Veel plezier hoor en maak je niet zo druk. Komt allemaal goed.
Zie, wel toch 0 eetlust MV, alleen maar stress. Als ik al een broodje of patatje haal eet ik het waarschijnlijk toch maar max voor de helft op.

Verjaardag wordt niet gevierd omdat zondag ook het feestje is.

Geen internet op mobiel. Zie wel of ik er bij hen even opga. Haar verven hoeft eigenlijk voor mij ook niet meer, zeker niet vanavond omdat ik vertrek (best lange reis) steeds uitstel.

Vooral bezig met geld/regelinen treffen. Krijg nog wel geld van andere partijen maar zolang dat er niet op staat kan ik er niets mee. Heb eergister wel snel cash gepind zodat ik t/m 6 maart boodschappen kan doen.

Zou willen dat het al maandagavond was en ik hier weer lekker gewoon rustig thuis ben, zonder prikkels van buitenaf.
Helene, ik ga voor de patat van Smullers (is ook nog dichter bij de perrons). Behalve als het druk is, dan is de patat (voor mij) te zacht gebakken.

Die in Leiden is eigenlijk altijd goed. Bij overstap Arnhem kom ik niet in de buurt van kiosken en zo, dan is overstap volgens mij aan andere kant station.
Ik ga even kattenvoer halen. Zo geen zin en ben zo moe na maar 3 uur slapen maar het moet. Tot laterz.
Moet er wel bij zeggen dat ik die van Bram nog nooit op heb, dus misschien is die wel lekkerder. Misschien een idee voor maandag voor de terugreis, dan ben ik minder aan tijd gebonden.
Sorry voor m'n geklaag, gaat ff niet lekker hier.
quote:thee schreef op 24 februari 2012 @ 15:58:

Moet er wel bij zeggen dat ik die van Bram nog nooit op heb, dus misschien is die wel lekkerder. Misschien een idee voor maandag voor de terugreis, dan ben ik minder aan tijd gebonden.Doen! Is vers gesneden patat, ik maak er graag een omweg voor.
Thee, ik mis soms niet specifiek internet, maar vooral het schrijven.

En dan helpt het ook om met pen en papier wat dingen op te schrijven.

Je kunt zelfs in je hoofd houden dat je iets schrijft dat je later nog hier plaatst.

Weet niet of je daar wat aan hebt, misschien mis jij juist het lezen
quote:thee schreef op 24 februari 2012 @ 15:58:

Sorry voor m'n geklaag, gaat ff niet lekker hier.

Het klinkt ook naar, vooral als je er zelf zo weinig invloed op hebt.

En klagen mag altijd!
Ik snap je wel hoor Thee. Ik weet niet exact hoe en wat maar ik zou het ook hebben. Stress van alles. Wat je zegt al die drukke prikkels. Niet rustig in je eigen bed weer kunnen slapen. Niet als ontspanning even lezen op internet of forummen. En dan zijn 3 dagen best druk met al die visite en dingetjes.

En die rot treinreis. Misschien valt alles weer mee als je er eenmaal bent.
Wat een ka-uu-tee topic dat topic over Friso. Was begonnen met lezen van de laatste pagina. Ben maar weer vertrokken na een pissige reactie. Zonde van mijn energie...

Edit: Topic is niet ka-uu-tee, sommige mensen die daar schrijven wel.
@Thee: Is station Arnhem nog steeds zo'n bouwput? De laatste keer dat ik er was wel. En las later dat er geen aannemer te vinden was die de bouw van het station af wou maken.

Op Utrecht CS hebben ze ook lekkere sushi. Dat wil zeggen, toen ik er nog weleens kwam wel.

Lijkt me niet fijn, stress om geld. Hopelijk komen die mensen/instanties waar je nog geld van krijgt snel over de brug.

En wij willen natuurlijk wel een uitgebreid verslag van alle festiviteiten dit weekend. Dus een beetje aantekeningen maken is misschien helemaal niet zo gek.
Leentje, denk dat al heel veel 'aardige' mensen dat topic uit voorzorg mijden.

Vorige week al, toen het nieuws net bekend was, kreeg het zo'n vervelende draai. Over zijn eigen schuld en iedere keer weer die vraag waarom Pietje op de Hoek niet een topic krijgt.
Arnhem CS is bijna klaar! If I may say.

Ik ben onderhand ook een beetje klaar met dat topic.
Haha, geen aannemer meer, dat wist ik niet.

Weet wel dat ze idd jaaaaaaa-ren geleden al bezig waren. Ik kom er ongeveer één keer per jaar en iedere keer denk ik: Zijn ze nou nóg bezig?

Net of de tijd daar stilstaat.
Thee lust geen sushi. Heb een keer een heerlijk kookboek van haar gehad Sushi dus ik zei, ik maak het een keer voor je maar daar doe je haar geen plezier mee
Naast pizza zou ik sushi ook wel elke dag kunnen eten, bij wijze van
Ik snap het gewoon niet. Natuurlijk zijn er honderden mensen die dagelijks hele erge dingen overkomt of dood gaan. Maar van deze man weten we het toevallig om wie hij is en door de media. Hoe kun je als normaal empathisch mens met zelf ook een gezin en kinderen (en zelfs zonder dat) nou NIET een beetje meevoelen met zo'n familie?

Deze man heeft een moeder, een vrouw en 2 kinderen die van hem houden en die hem nooit meer gaan terugkrijgen zoals hij was.

Anyway, ik houd er maar over op. Ga steeds harder op het toetsenbord rammen en oudste vraagt me net of ik er doorheen wil tikken.

Bovendien moet ik zo gaan koken. Nog even naar het "wat eten we vandaag, telegramstijl" topic en dan aan de slag.

Voor iedereen voor straks smakelijk eten!
Nu houdt Martin zijn mond, komt Willem even een duit in het zakje doen. Al net zo'n uilskuiken.

Smakelijk eten Leen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven