Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
quote:Moonlight82 schreef op 24 nfebruari 2012 @ 17:00:

Weet wel dat ze idd jaaaaaaa-ren geleden al bezig waren. Ik kom er ongeveer één keer per jaar en iedere keer denk ik: Zijn ze nou nóg bezig?

Net of de tijd daar stilstaat.Wel lekker vertrouwd dat alles nog hetzelfde is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Leentje, eet smakelijk!

Ik heb 'ineens' zin in patat, straks maar even man bellen of hij wat meeneemt. Hoef ik ook niet te koken vandaag.
Eet smakelijk Leentje. Denk er ook zo over.

En we hebben helaas niet zulke leuke mannen hier op het forum.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
t Is nooit goed. Laatst was er een jongetje vermist en dat was een drukbezocht topic over, toen kwam er ook commentaar dat het nergens op sloeg 'want je kent hem en de familie helemaal niet'.

Nu is het commentaar dat er alleen meegeleefd wordt als iemand beroemd is.

Ik vraag me ook af hoe Beatrix hieronder blijft. Die vrouw is ijzersterk maar een mens heeft een breekpunt. Als ze na haar ouders en man nu ook haar zoon verliest dan is het mogelijk dat ze niet blijft werken, eventueel. Lijkt mij.

Eet smakelijk
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 februari 2012 @ 17:06:

[...]

Wel lekker vertrouwd dat alles nog hetzelfde is.

Nou

Ik zat te denken of het al zo was toen ik nog in die regio woonde. Dat noem ik wel eens spottend 'mijn vorige leven'. Maar dat weet ik niet meer precies.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 februari 2012 @ 17:07:

Eet smakelijk Leentje. Denk er ook zo over.

En we hebben helaas niet zulke leuke mannen hier op het forum.

De leuke zijn allemaal vertrokken volgens mij.

Rider, Xander, die ex-angel wiens naam ik even vergeten ben.
Een ex-angel-man? Nooit geweten

Rider vind ik jammer idd.
Ja dat zijn de leuke mannen, ken er nog een paar. Maar die op seks te vinden zijn en actueel en verder lopen te stoken die hoeven van mij niet zo. Maar zeg dat er een paar, zeg 6 leuk zijn, dat is toch weinig op zoveel forummers.
quote:Moonlight82 schreef op 24 februari 2012 @ 17:12:

Een ex-angel-man? Nooit geweten

Hoe heette hij nou ook alweer. Myleen, help eens.
Ik weet het wel maar de meeste mensen hier niet, die info geven staat op een directe ban. Wil je de naam wel mailen.
Soms heb ik ook niet door dat een forummer een man is. Ik ga er toch automatisch van uit dat iemand vrouw is.

Heb je mijn mailadres nog Myleen?
Ja Moon, zal even in het bbq mapje kijken, moment.
Nou ja zeg, is mijn mapje bij hotmail BBQ weg. Wil je mij even mailen Moon? Dat gaat sneller, dan zoek ik morgen het mapje weer op, die heb ik dan niet goed opgeslagen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 februari 2012 @ 17:52:

Ik weet het wel maar de meeste mensen hier niet, die info geven staat op een directe ban. Wil je de naam wel mailen.

Heeft hij een perma dan? Dat wist ik niet.

Laat maar dan, zo belangrijk is het ook niet.

Heleen, sorry zag nu pas dat je een kok hebt! Vandaag heb ik er 1 ontvangen van passie maar als ik niet erg brutaal ben zou ik die van jou ook graag willen voor mijn schoonmoeder. Vind je dat goed? Wat lief dat jullie zo betrokken zijn met mij!

Het friso topic heb ik vanaf het begin vermeden soms weet je al te voorspellen hoe topics gaan lopen.

Thee, wat rot dat je niet lekker in je vel zit momenteel.
IBI! Je bent terug. Gelukkig maar.

Hoe gaat het?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 februari 2012 @ 18:04:

Heleen, sorry zag nu pas dat je een kok hebt! Vandaag heb ik er 1 ontvangen van passie maar als ik niet erg brutaal ben zou ik die van jou ook graag willen voor mijn schoonmoeder. Vind je dat goed? Wat lief dat jullie zo betrokken zijn met mij!

Jij krijgt hem van me. Ik zal het even laten weten als ik het pakje klaar heb en op de post doe.

Hoe gaat het met je?
Heleen, je hebt mail. Nou perma weet ik niet exact want hij heeft toen een topic geopend waar ze niet blij mee zijn. Maar je mag geen namen noemen welke forummers de angels waren. Raar maar waar, er waren een paar die niet openlijk waren weet je nog.
Dank je Myleen, het lag op het puntje van mijn tong. Zo irritant is dat soms.

Die blog weet ik nog ja. Best schokkend.
En nog 2 topics zijn er geweest door hun.

Moon, ik heb nog geen mail van je, heb je de mijne nog wel?
Wat lief dank je wel heleen!

Tja, hoe gaat het. Had ik jullie al verteld dat mijn oma in het ziekenhuis ligt? Ze is zondag opgenomen met een longontsteking en dinsdag kregen we te horen dat ze er een bacterie bij had die haar dood zou betekenen als de antibiotica niet aan zou slaan. Gelukkig lijkt die aan te slaan. ben vanmorgen geweest en ben zo geschrokken. Ze is bijna 89 dus aardig op leeftijd maar ik zag haar vandaag voor het eerst als een oude vrouw. Ik herkende haar eerst niet terwijl ik haar een paar weken geleden nog gezien heb.

Het zijn in het ziekenhuis, zien van een katheter, bijhouden van vochtlijst, haar zo verzwakt zien enz. het deed me zo aan Patrick denken alsof ik terug geworpen werd in de tijd. In stilte en opvallend zo af en toe een traantje weggepinkt.

Eerste dagen dagbehandeling waren best pittig. Morgen ga ik even naar huis, blijf er een paar uur en ga voor mezelf koken.
Het lijkt wel niet op te houden Ieb. Wat zielig voor je oma. Denk je dat het goed komt?

Kan me voorstellen dat het ziekenhuis nare associaties bij je hebben, niet meer dan logisch.

Ben je nog bij je oom en tante?
Ik heb m naar je MV-mail gestuurd.

Of had ik die andere moeten doen?
Pfff Ieb dat lijkt me inderdaad heel heftig.

Is het de moeder van je moeder?

Ik hoop dat je het fijn vind ik je huis morgen.
IBI, wat krijg je toch veel op je bordje, meid.

Kunnen wij misschien nog iets voor je betekenen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven