Nog wakker ! ?
vrijdag 24 februari 2012 om 17:06
quote:Moonlight82 schreef op 24 nfebruari 2012 @ 17:00:
Weet wel dat ze idd jaaaaaaa-ren geleden al bezig waren. Ik kom er ongeveer één keer per jaar en iedere keer denk ik: Zijn ze nou nóg bezig?
Net of de tijd daar stilstaat.Wel lekker vertrouwd dat alles nog hetzelfde is.
Weet wel dat ze idd jaaaaaaa-ren geleden al bezig waren. Ik kom er ongeveer één keer per jaar en iedere keer denk ik: Zijn ze nou nóg bezig?
Net of de tijd daar stilstaat.Wel lekker vertrouwd dat alles nog hetzelfde is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 24 februari 2012 om 17:08
t Is nooit goed. Laatst was er een jongetje vermist en dat was een drukbezocht topic over, toen kwam er ook commentaar dat het nergens op sloeg 'want je kent hem en de familie helemaal niet'.
Nu is het commentaar dat er alleen meegeleefd wordt als iemand beroemd is.
Ik vraag me ook af hoe Beatrix hieronder blijft. Die vrouw is ijzersterk maar een mens heeft een breekpunt. Als ze na haar ouders en man nu ook haar zoon verliest dan is het mogelijk dat ze niet blijft werken, eventueel. Lijkt mij.
Eet smakelijk
Nu is het commentaar dat er alleen meegeleefd wordt als iemand beroemd is.
Ik vraag me ook af hoe Beatrix hieronder blijft. Die vrouw is ijzersterk maar een mens heeft een breekpunt. Als ze na haar ouders en man nu ook haar zoon verliest dan is het mogelijk dat ze niet blijft werken, eventueel. Lijkt mij.
Eet smakelijk
vrijdag 24 februari 2012 om 17:10
vrijdag 24 februari 2012 om 17:11
vrijdag 24 februari 2012 om 17:41
Ja dat zijn de leuke mannen, ken er nog een paar. Maar die op seks te vinden zijn en actueel en verder lopen te stoken die hoeven van mij niet zo. Maar zeg dat er een paar, zeg 6 leuk zijn, dat is toch weinig op zoveel forummers.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 24 februari 2012 om 17:59
vrijdag 24 februari 2012 om 18:04
Heleen, sorry zag nu pas dat je een kok hebt! Vandaag heb ik er 1 ontvangen van passie maar als ik niet erg brutaal ben zou ik die van jou ook graag willen voor mijn schoonmoeder. Vind je dat goed? Wat lief dat jullie zo betrokken zijn met mij!
Het friso topic heb ik vanaf het begin vermeden soms weet je al te voorspellen hoe topics gaan lopen.
Thee, wat rot dat je niet lekker in je vel zit momenteel.
vrijdag 24 februari 2012 om 18:08
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 februari 2012 @ 18:04:
Heleen, sorry zag nu pas dat je een kok hebt! Vandaag heb ik er 1 ontvangen van passie maar als ik niet erg brutaal ben zou ik die van jou ook graag willen voor mijn schoonmoeder. Vind je dat goed? Wat lief dat jullie zo betrokken zijn met mij!
Jij krijgt hem van me. Ik zal het even laten weten als ik het pakje klaar heb en op de post doe.
Hoe gaat het met je?
Jij krijgt hem van me. Ik zal het even laten weten als ik het pakje klaar heb en op de post doe.
Hoe gaat het met je?
vrijdag 24 februari 2012 om 18:09
Heleen, je hebt mail. Nou perma weet ik niet exact want hij heeft toen een topic geopend waar ze niet blij mee zijn. Maar je mag geen namen noemen welke forummers de angels waren. Raar maar waar, er waren een paar die niet openlijk waren weet je nog.
vrijdag 24 februari 2012 om 18:29
Wat lief dank je wel heleen!
Tja, hoe gaat het. Had ik jullie al verteld dat mijn oma in het ziekenhuis ligt? Ze is zondag opgenomen met een longontsteking en dinsdag kregen we te horen dat ze er een bacterie bij had die haar dood zou betekenen als de antibiotica niet aan zou slaan. Gelukkig lijkt die aan te slaan. ben vanmorgen geweest en ben zo geschrokken. Ze is bijna 89 dus aardig op leeftijd maar ik zag haar vandaag voor het eerst als een oude vrouw. Ik herkende haar eerst niet terwijl ik haar een paar weken geleden nog gezien heb.
Het zijn in het ziekenhuis, zien van een katheter, bijhouden van vochtlijst, haar zo verzwakt zien enz. het deed me zo aan Patrick denken alsof ik terug geworpen werd in de tijd. In stilte en opvallend zo af en toe een traantje weggepinkt.
Eerste dagen dagbehandeling waren best pittig. Morgen ga ik even naar huis, blijf er een paar uur en ga voor mezelf koken.
Tja, hoe gaat het. Had ik jullie al verteld dat mijn oma in het ziekenhuis ligt? Ze is zondag opgenomen met een longontsteking en dinsdag kregen we te horen dat ze er een bacterie bij had die haar dood zou betekenen als de antibiotica niet aan zou slaan. Gelukkig lijkt die aan te slaan. ben vanmorgen geweest en ben zo geschrokken. Ze is bijna 89 dus aardig op leeftijd maar ik zag haar vandaag voor het eerst als een oude vrouw. Ik herkende haar eerst niet terwijl ik haar een paar weken geleden nog gezien heb.
Het zijn in het ziekenhuis, zien van een katheter, bijhouden van vochtlijst, haar zo verzwakt zien enz. het deed me zo aan Patrick denken alsof ik terug geworpen werd in de tijd. In stilte en opvallend zo af en toe een traantje weggepinkt.
Eerste dagen dagbehandeling waren best pittig. Morgen ga ik even naar huis, blijf er een paar uur en ga voor mezelf koken.
vrijdag 24 februari 2012 om 18:34