Tja, en dat was het dan.... deel 2
dinsdag 31 januari 2012 om 14:51
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.
"Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone...".
Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
"Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone...".
Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
zaterdag 25 februari 2012 om 18:40
quote:pumukele schreef op 25 februari 2012 @ 18:30:
[...]
dat is fijn om te horen maar ben zuinig op jezelf okee??
ik geloof dat ik het allemaal niet kan, het lukt me gewonn niet.
Het lukt je wel, k ben er ook nog...wij zijn er ook nog...
had ik maar n vliegmachin, vloog ik naar het zuiden om je een knuffel te geven...
eerst mn zoon aan tel. gehad, daarna mn pa...nu ik ook weer janken. ff mezelf schoppen..
enne problemo, wel lekker gegeten?
[...]
dat is fijn om te horen maar ben zuinig op jezelf okee??
ik geloof dat ik het allemaal niet kan, het lukt me gewonn niet.
Het lukt je wel, k ben er ook nog...wij zijn er ook nog...
had ik maar n vliegmachin, vloog ik naar het zuiden om je een knuffel te geven...
eerst mn zoon aan tel. gehad, daarna mn pa...nu ik ook weer janken. ff mezelf schoppen..
enne problemo, wel lekker gegeten?
zaterdag 25 februari 2012 om 18:55
ja mijn eigengemaakte kippensoep... oh heerlijk. Mijn IT is nu aan het stappen met zijn vriendjes die in eigenlijk in de leeftijd zijn dat ze bijna kinderen van hem kunnen zijn.. Is denk wel een probleem van hem. Zijn vriendengroepen verschuiven telkens. Hij wil denk het gevoelblijven houden dat ie jong is.
Ik zit nu in de modus van of ik kom er met hem supersterk uit en we kunnen de wereld aan, of ik blijf alleen met de kids en dan kom ik er ook sterk uit.
Ik hoop dat ik ooit weer een arm om me heen heb van een leuke warme kerel... Mijn eigen kerel is ook al niet echt meer alleen mijn kerel... besef ik mijn nu bah ik ook alweer janken.. Jank wat af..
Heb je kids nightnurse?
Ik zit nu in de modus van of ik kom er met hem supersterk uit en we kunnen de wereld aan, of ik blijf alleen met de kids en dan kom ik er ook sterk uit.
Ik hoop dat ik ooit weer een arm om me heen heb van een leuke warme kerel... Mijn eigen kerel is ook al niet echt meer alleen mijn kerel... besef ik mijn nu bah ik ook alweer janken.. Jank wat af..
Heb je kids nightnurse?
zaterdag 25 februari 2012 om 19:15
zo,er is weer wat afgebabbeld zeg,ben je even weg:))
was even bij een goede vriendin en even lekker gekletst.
vanavond ga ik naar vrienden en OP DE FIETS..want ,,,ik lust ook wel een borrel hahah
en hey,nederland is niet zo groot hoor....een lekker stapdagje/avondje zou wel welkom zijn ,kunnen we gewoon niet iets organiseren??
ergens in het midden van het land ofzo?
@problemo,je bent zo goed bezig,ga even nu niet van je gevoel uit maar van je gezonde verstand,toe,,,denk heel goed na!
@Pum,hoe gaat het nu?de dag een beetje doorgekomen?
meissie weer terug?
hoe zou het met kunstje zijn gegaan?
en nightnurse,gaat het een beetje?
ik mis degene waarme dit forum is begonnen,allalone.....hoe zou het met haar gaan?
was even bij een goede vriendin en even lekker gekletst.
vanavond ga ik naar vrienden en OP DE FIETS..want ,,,ik lust ook wel een borrel hahah
en hey,nederland is niet zo groot hoor....een lekker stapdagje/avondje zou wel welkom zijn ,kunnen we gewoon niet iets organiseren??
ergens in het midden van het land ofzo?
@problemo,je bent zo goed bezig,ga even nu niet van je gevoel uit maar van je gezonde verstand,toe,,,denk heel goed na!
@Pum,hoe gaat het nu?de dag een beetje doorgekomen?
meissie weer terug?
hoe zou het met kunstje zijn gegaan?
en nightnurse,gaat het een beetje?
ik mis degene waarme dit forum is begonnen,allalone.....hoe zou het met haar gaan?
zonder tegenslag is er geen overwinning
zaterdag 25 februari 2012 om 19:19
dank je pum.. ben het ook wel nodig. Hij gaat het vertellen met mij erbij. en daarna gaan we samen met de kids kijken op nieuwe plek... hoop dat het goed gaat.. vind het klote maar ja kan nu niet terug.. moet doorgaan.. als ik denk aan al wat mij is aangedaan wil ik dat ook, maar ik houdt van hem. Altijd al gedaan..
zaterdag 25 februari 2012 om 19:29
@pum: k wil niet huilen! genoeg gejankt..Ken je dat gevoel, hij ist niet waard om om te huilen...
@habit: hey...lekker he, ff wat anders aan je hoofd dan dat gewouwel over badass mannen... en nee nederland is niet zo groot, in 4 uur ben je van boven naar beneden...
@problemo: dat wordt morgen een pittig dagje. ook voor jou: je bent niet alleen...
haha... vliegmachin...kheb wel een bagagedrager...lol
@habit: hey...lekker he, ff wat anders aan je hoofd dan dat gewouwel over badass mannen... en nee nederland is niet zo groot, in 4 uur ben je van boven naar beneden...
@problemo: dat wordt morgen een pittig dagje. ook voor jou: je bent niet alleen...
haha... vliegmachin...kheb wel een bagagedrager...lol
zaterdag 25 februari 2012 om 19:35
he Pum,je meisje is 11 toch?dan kun je toch in de ochtenden wanneer zij naar school is ,iets gaan ondernemen?als je echt wilt,lukt dat je wel.en ,hoe vervelend het ook klinkt, wanneer je alleen komt te staan ,zul je toch wel moeten om te gaan werken?
en je wilt toch ook weer onder de mensen komen,al is het maar in de huishouding,ik doe dat er ook bij en het verdient echt lekker hoor.
je kant toch niet de rest van je leven op een stoel blijven zitten schat:)
en was je niet bezig met je eigen bedrijfje?hoe gaat het daarmee dan?
vind het echt jammer dat je een beetje in een "uithoek"woont,anders had ik je echt opgezocht,dat meen ik.
en je wilt toch ook weer onder de mensen komen,al is het maar in de huishouding,ik doe dat er ook bij en het verdient echt lekker hoor.
je kant toch niet de rest van je leven op een stoel blijven zitten schat:)
en was je niet bezig met je eigen bedrijfje?hoe gaat het daarmee dan?
vind het echt jammer dat je een beetje in een "uithoek"woont,anders had ik je echt opgezocht,dat meen ik.
zonder tegenslag is er geen overwinning
zaterdag 25 februari 2012 om 19:43
pum woont echt in n uithoek... k heb er nog steeds niet als vriend staan bij mn profiel..
habithere en problemo wel....
HET ziet mij niet huilen, dat gun ik m niet.
HET zegt:ik blijf wel n paar dagen weg, kom nog wel wat spullen halen, maar vindt je dit verstandig?
Pum, ja, zoek n baantje, maakt niet uit wat.al is t voor 3u per dag! van stilzitten wordt n mens niet beter... werken haalt je ook uit je sociaal isolement!
habithere en problemo wel....
HET ziet mij niet huilen, dat gun ik m niet.
HET zegt:ik blijf wel n paar dagen weg, kom nog wel wat spullen halen, maar vindt je dit verstandig?
Pum, ja, zoek n baantje, maakt niet uit wat.al is t voor 3u per dag! van stilzitten wordt n mens niet beter... werken haalt je ook uit je sociaal isolement!
zaterdag 25 februari 2012 om 19:51
quote:pumukele schreef op 25 februari 2012 @ 19:47:
[...]
nee niet verstandig!! spullen klaarzetten in een vuilniszak in de garage, schuur whatever!!
ben je gek, k ga toch niet zijn werk ook nog eens doen, laat m zelf maar pakken!
@pum...dat is dan lastig, dat je nog niet weer aan t werk kan/mag vanwege je schildklieraandoening. Moeders van vriendinne van je dochter? spreek je die wel eens?
[...]
nee niet verstandig!! spullen klaarzetten in een vuilniszak in de garage, schuur whatever!!
ben je gek, k ga toch niet zijn werk ook nog eens doen, laat m zelf maar pakken!
@pum...dat is dan lastig, dat je nog niet weer aan t werk kan/mag vanwege je schildklieraandoening. Moeders van vriendinne van je dochter? spreek je die wel eens?
zaterdag 25 februari 2012 om 20:00
quote:pumukele schreef op 25 februari 2012 @ 19:55:
[...]
Eerlijk?? nee niet echt!! wat ik zeg heb me nogal teruggetrokken. maar vakantie meisie bijna om, dus breng ik verandering in.
geloof ga verhuizen naar jullie kant op. is toch niks wat me hier houd. en een echte zuiderling ben ik toch niet hahaVrienden komen niet vanzelf he, je moet er wel wat moeite voor doen, zegt het muurbloempje
[...]
Eerlijk?? nee niet echt!! wat ik zeg heb me nogal teruggetrokken. maar vakantie meisie bijna om, dus breng ik verandering in.
geloof ga verhuizen naar jullie kant op. is toch niks wat me hier houd. en een echte zuiderling ben ik toch niet hahaVrienden komen niet vanzelf he, je moet er wel wat moeite voor doen, zegt het muurbloempje