Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

02-04-2011 21:48 811 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, als het zo moest bleef ik thuis..

Kijkt er iemand?
Truste Perel, tot trash!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vond het maar een troosteloos geval, dat motel. Maar... Slechts 39 euro per nacht, zag ik net.
quote:giuliettacapuletti schreef op 25 februari 2012 @ 22:34:

Ik vond het maar een troosteloos geval, dat motel. Maar... Slechts 39 euro per nacht, zag ik net. Dat is geen geld voor een peeskamer toch?
Ik ben er vandoor, tot trash!
quote:Tickel schreef op 25 februari 2012 @ 22:26:

Leentje, hoort die creme brulee zo veel te zijn? Ik zie in restaurants altijd van die lullig bakjes met een heel klein laagje.

Veelvraat Leentje hier zegt: hoe meer hoe beter!

Mijn moeder maakt altijd een grote ronde schaal, niet van die kleine schaaltjes. Dat is meer iets voor leuk presenteren in een restaurant. Zo'n grote aansnijden en dan nog leuk serveren is een stuk lastiger.
Nee, koopje!
Wel leuk om bij dat stel in Griekenland die kinderen opeens vier jaar ouder te zien.

Het zag er allemaal heerlijk uit daar, maar ik vraag me wel af hoe het er in de winter is.
Dat stel wat in dat motelletje/buurthuis zich te pleuris werkt snap ik echt niet. Ga je daarvoor nou naar Frankrijk? Ze hebben wel heel veel lol samen. Leuk om te zien.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Mooie villa daar in Griekenland.

Wat sneu voor het stel in Frankrijk. Eerst al zoveel pech in NL. Dan in FR belazerd worden door het eerste stel van dat hotel.

En vervolgens een wegrestaurant kopen waar je van de vroege ochtend tot laat in de avond moet werken voor 30 euro, 15 euro pp. Ik zou daar diep triest van worden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
oh wat heerlijk dat hier een forum topic over is..ik kijk dit programma al-tijd...echt mn favorite.

ik vond dat motel van dat echtpaar in Frankrijk er ook wat triest uit zien..niet echt 'de franse droom'..had niet echt allure voor mn gevoel..zou er geen voldoening van krijgen
Heeft er iemand nog gekeken gisteravond? Het leek wel wat te worden, maar jammer dat we geen gasten gezien hebben en of het naakt zonnen/zwemmen is doorgegaan. De oudste zoon kwam mij niet heel zelfstandig over....
Ik heb gisteren gekeken maar werd vooral afgeleid door dat verschrikkelijke haar boven dat ouwe hoofd en die ontzettend lelijke plaknagels.
En die 'r' van die kerel... Erg irritante lui, vond ik.
Is er een update op de site van Ik Vertrek? Ik forum mobiel en kom er niet op. Ben benieuwd of ze de kosten er een beetje uitkrijgen. Onverstandig: het geld ging met bakken de deur uit terwijl ze geen idee hadden of het geheel ging lopen.
(Uitzending 3 maart 2012)

De huisjes zijn nu helemaal af en de tuinaanleg is ook klaar. Het is wel erg mooi geworden. De laatste vergunningen zijn verstrekt en de overheid heeft gelukkig alles goedgekeurd. De eerste gasten hebben wij nu ook in de nieuwe huisjes zitten en de laatste weken hebben wij gelukkig al veel gasten in de bestaande appartementen gehad. Dit geeft ons financieel weer een beetje lucht, want zoals altijd ga je toch wel fors over je budget heen. De laatste rekeningen voor de afwerking en finishing touch vielen absoluut niet mee, zodat wij blij zijn dat we nu al een redelijke omzet draaien.

Wij zijn best wel trots dat we in precies een jaar dit hebben neergezet en aan de reacties van klanten te horen is het een schot in de roos. Erg leuk is het dat wij met name in het weekend veel boekingen hebben van Curaçaoënaars, die 2 of 3 dagen komen relaxen. De mond op mond reclame doet hier goed zijn werk.

De buurvrouw uit het gele huis zit de hele dag met een verrekijker te loeren of ze iemand bloot ziet lopen, want wij hebben met de overheid afgesproken, dat de gasten uitsluitend bij het zwembad en de zonneterrassen bloot kunnen vertoeven, aangezien deze geheel afgesloten zijn. Het is wel heel jammer dat iemand zo gefrustreerd reageert. Gelukkig krijgt ze niemand hierin mee en reageren de andere buurtbewoners erg positief. De afstand is ook zodanig (180 meter), dat je met het blote oog absoluut niet kan waarnemen of iemand bloot is of een zwembroek draagt.

Hélène is hard aan het werk om onze hulp in de schoonmaak te instrueren en om een zekere regelmaat in de dagelijkse werkzaamheden te vinden. Sam is heel hard aan het werk (7 dagen per week) in de horeca en Max moet er op school hard aan trekken.

Eind deze maand is onze boot klaar en gaan we hopelijk zo snel mogelijk van start met de vaartochten. Voor ons allemaal hard werken, maar het geeft wel voldoening en het is erg leuk om te zien dat het toch lukt om weer iets op poten te zetten en de positieve reacties te horen van mensen die hier komen.

Zonnige groeten van ons allemaal!
Heb de uitzending nog niet gezien, heb het opgenomen maar dit staat er op de Ik vertrek site.
Thx Hgjb.

Helene is de huishoudelijk hulp aan het instrueren......mmm weet niet wat ik van deze zin moet denken. Klinkt zo hooghartig.
quote:hgjb schreef op 04 maart 2012 @ 11:30:

(Uitzending 3 maart 2012)

De huisjes zijn nu helemaal af en de tuinaanleg is ook klaar. Het is wel erg mooi geworden. De laatste vergunningen zijn verstrekt en de overheid heeft gelukkig alles goedgekeurd. De eerste gasten hebben wij nu ook in de nieuwe huisjes zitten en de laatste weken hebben wij gelukkig al veel gasten in de bestaande appartementen gehad. Dit geeft ons financieel weer een beetje lucht, want zoals altijd ga je toch wel fors over je budget heen. De laatste rekeningen voor de afwerking en finishing touch vielen absoluut niet mee, zodat wij blij zijn dat we nu al een redelijke omzet draaien.

Wij zijn best wel trots dat we in precies een jaar dit hebben neergezet en aan de reacties van klanten te horen is het een schot in de roos. Erg leuk is het dat wij met name in het weekend veel boekingen hebben van Curaçaoënaars, die 2 of 3 dagen komen relaxen. De mond op mond reclame doet hier goed zijn werk.

De buurvrouw uit het gele huis zit de hele dag met een verrekijker te loeren of ze iemand bloot ziet lopen, want wij hebben met de overheid afgesproken, dat de gasten uitsluitend bij het zwembad en de zonneterrassen bloot kunnen vertoeven, aangezien deze geheel afgesloten zijn. Het is wel heel jammer dat iemand zo gefrustreerd reageert. Gelukkig krijgt ze niemand hierin mee en reageren de andere buurtbewoners erg positief. De afstand is ook zodanig (180 meter), dat je met het blote oog absoluut niet kan waarnemen of iemand bloot is of een zwembroek draagt.

Hélène is hard aan het werk om onze hulp in de schoonmaak te instrueren en om een zekere regelmaat in de dagelijkse werkzaamheden te vinden. Sam is heel hard aan het werk (7 dagen per week) in de horeca en Max moet er op school hard aan trekken.

Eind deze maand is onze boot klaar en gaan we hopelijk zo snel mogelijk van start met de vaartochten. Voor ons allemaal hard werken, maar het geeft wel voldoening en het is erg leuk om te zien dat het toch lukt om weer iets op poten te zetten en de positieve reacties te horen van mensen die hier komen.

Zonnige groeten van ons allemaal!

He bah, nog zoenen ook? Ik zou liever mond tot mond reclame hebben.

Dat haar leidde wel af. Beetje onverzorgd. Jammer dat ze de huisjes af niet goed lieten zien. Het leek wat klein voor die grote meubels. De eettafel voor het bankstel, zit ook niet gezellig.

Zielig voor dat hondje Pepper trouwens.

Ze zitten daar wel mooi. Of het nou zo fijn is dat je gasten op jouw terras zitten en in jouw zwembad dat weet ik niet. Heb je zelf niet echt veel privacy meer. Als je zoveel grond hebt had ik voor die huisjes denk ik een apart zwembad laten bouwen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:louisavuitton schreef op 04 maart 2012 @ 11:34:

Thx Hgjb.

Helene is de huishoudelijk hulp aan het instrueren......mmm weet niet wat ik van deze zin moet denken. Klinkt zo hooghartig.

Ik vond er sowieso niet zo vlot, tennissen wel ja, maar of ze echt een baan heeft gehad betwijfel ik.

En wat Malu zegt, die vreselijke nepdrads, en blauwe Gruella nagels, brrrrr.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 maart 2012 @ 11:56:

[...]

He bah, nog zoenen ook? Ik zou liever mond tot mond reclame hebben.

Dat haar leidde wel af. Beetje onverzorgd. Jammer dat ze de huisjes af niet goed lieten zien. Het leek wat klein voor die grote meubels. De eettafel voor het bankstel, zit ook niet gezellig.

Zielig voor dat hondje Pepper trouwens.

Ze zitten daar wel mooi. Of het nou zo fijn is dat je gasten op jouw terras zitten en in jouw zwembad dat weet ik niet. Heb je zelf niet echt veel privacy meer. Als je zoveel grond hebt had ik voor die huisjes denk ik een apart zwembad laten bouwen.

Volgens mij kregen de huisjes een eigen zwembad, MV, althans zo bleek uit de bouwtekeningen.

Ach, kan ons 't ook schelen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:malu3 schreef op 04 maart 2012 @ 11:13:

Ik heb gisteren gekeken maar werd vooral afgeleid door dat verschrikkelijke haar boven dat ouwe hoofd en die ontzettend lelijke plaknagels.Eens, net de uitzending bekeken, wat ziet die vrouw er al oud uit en dan die mega grote tattoo op de website. Zou mij niet trekken. Maar verder wel een leuk gezin vind ik, leuke zonen en een heel mooi plekje. Groot voordeel is dan de taal, in ieder geval geen gestuntel in een vreemde taal. Ik vind het wel een positieve uitzending. Vraag mij alleen of of dat bloot zwemmen zal werken, denk dat je daardoor ook mensen tegenhoudt om daar te boeken.
Trouwens wel een ontzettend gezeur hoor, van die buurvrouw.

Zoals ze zelf ook al schrijven, zie je van zo'n afstand helemaal niets. In ieder geval geen intieme delen.
Inderdaad, als je met een verrekijker moet gaan kijken....
quote:Lotte35 schreef op 06 maart 2012 @ 11:42:

Trouwens wel een ontzettend gezeur hoor, van die buurvrouw.

Zoals ze zelf ook al schrijven, zie je van zo'n afstand helemaal niets. In ieder geval geen intieme delen.Aha, vandaar de verrekijker.
Alleen de buurvrouw had er problemen mee,en je zag niks je gaat de hele dag toch niet met een verrekijker staan te kijken. Denk toch dat ze meer publiek trekken als de kleding aangehouden wordt,je kunt hier ook mensen mee tegenhouden om er naar toe te gaan. Ook al zwem je zelf niet naakt dan nog hoef ik een ander niet naakt te zien.Maar misschien hebben ze wel een marktonderzoek gedaan vantevoren,of er een groot publiek voor is.

Mooie locatie overigens,prachtig huis aangenaam klimaat,en je hoeft niet er niet apart een taal voor te studeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven