Nog wakker ! ?
maandag 27 februari 2012 om 03:34
maandag 27 februari 2012 om 03:37
maandag 27 februari 2012 om 03:47
Ja zie mijn link, dertig graden misschien in april;
http://www.telegraaf.nl/b ... in_april_mogelijk___.html
Nou heb ik helaas alleen geen NS treinkaartje.
Heb je een leuk huisje kunnen vinden?
http://www.telegraaf.nl/b ... in_april_mogelijk___.html
Nou heb ik helaas alleen geen NS treinkaartje.
Heb je een leuk huisje kunnen vinden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 27 februari 2012 om 04:41
Nee ben nog wakker. Ga wel zo kijken of ik iets op herhaling gemist kan zien.
Heb net mijn laatste bolletje met kaas gegeten. En heb nog trek/honger. Zou het nu echt even niet weten.
Morgenochtend alvast avondeten maken is mijn plan.
Heb net mijn laatste bolletje met kaas gegeten. En heb nog trek/honger. Zou het nu echt even niet weten.
Morgenochtend alvast avondeten maken is mijn plan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 27 februari 2012 om 11:50
quote:leentjedb schreef op 27 februari 2012 @ 00:31:
[...]
Lees deze post nu pas. Dat is ook knap kl*te. Heb de ballen verstand van bekkeninstabiliteit. Weet je of het ooit weer over gaat? Of blijf je er je leven lang last van houden?Geen idee dus. Ik hoop van wel natuurlijk, want ik zou graag weer productief zijn. Een paar uurtjes werken, al is het lastig tegenwoordig zonder afgeronde studie.
[...]
Lees deze post nu pas. Dat is ook knap kl*te. Heb de ballen verstand van bekkeninstabiliteit. Weet je of het ooit weer over gaat? Of blijf je er je leven lang last van houden?Geen idee dus. Ik hoop van wel natuurlijk, want ik zou graag weer productief zijn. Een paar uurtjes werken, al is het lastig tegenwoordig zonder afgeronde studie.
maandag 27 februari 2012 om 16:26
maandag 27 februari 2012 om 18:14
maandag 27 februari 2012 om 18:42
Uiteraard sta je er dan bij Moon als je dat leuk lijkt.Heb nog geen foto's maar als ik die krijg kan ik die ook sturen, op 1 ervan staat iig mijn nieuwe jurkje met de armband die ik van Passie kreeg.
Ook leuk om mijn nieuwe schoonzus en 'neefje' (haar zoontje) te ontmoeten. Ze zijn 2 jaar samen maar ik ben al die tijd niet 'land broer' geweest vanwege geen (vakantie)geld.
Broer en aanhang vliegen morgenmiddag terug.
Ben trouwens wel blij dat ik weer internet heb.
Ook leuk om mijn nieuwe schoonzus en 'neefje' (haar zoontje) te ontmoeten. Ze zijn 2 jaar samen maar ik ben al die tijd niet 'land broer' geweest vanwege geen (vakantie)geld.
Broer en aanhang vliegen morgenmiddag terug.
Ben trouwens wel blij dat ik weer internet heb.