Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
ben hier inderdaad lang niet geweest.. althans niet intensief.. zo nu en dan val ik wel eens een topic binnen, maar blijf nooit lang.. er wordt meestal niet zo heel positief gereageerd..

wanneer krijg ik eindelijk die lekkere hapjes van je eens te proeven?..
luna: .. ik zit naar de Oscars te kijken.. en jij? waarom kun/wil je niet slapen?
He Lunastar.

Boogje, ik kan mij nog herinneren dat ik samen met mevrouw van de goede spaghetti waren uitgenodigd voor een bbq bij jou hahaha.

De hapjes om mee te nemen waren al verzonnen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik was vanavond per ongeluk in slaap gevallen en nu ben ik dus klaar wakker. En jij Lunastar?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Spaghetti mevrouw heb ik ook al lang niet meer gezien.. .. maar dan moet ik die BBQ maar eens afstoffen dan..
Dochter ligt te spelen in de box en ik zit er als een zombie naast.

Lekker tijdstip he.
wil ze niet meer slapen? .. hoe oud is ze?
Ja zie mijn link, dertig graden misschien in april;

http://www.telegraaf.nl/b ... in_april_mogelijk___.html

Nou heb ik helaas alleen geen NS treinkaartje.

Heb je een leuk huisje kunnen vinden?
6 maand Boogster.

Hebben?
quote:LunaSter schreef op 27 februari 2012 @ 03:49:

6 maand Boogster.

Hebben?Graag, Luna.. Hoewel ik het leuker zou vinden als we het samen konden doen..
mv: nee, nog geen leuk huisje kunnen vinden.. dus helaas ook nog geen tuin voor de BBQ..
Ah dat is jammer zeg. Dus ook nog geen leuke kat kunnen nemen waar je naar keek.

Nou we houden de bbq gewoon nog te goed .
Goh.. Oscar voor Christopher Plummer.. 82 jaar oud.. beste mannelijke bijrol..
..
iedereen is inmiddels gaan slapen?
Nee ben nog wakker. Ga wel zo kijken of ik iets op herhaling gemist kan zien.

Heb net mijn laatste bolletje met kaas gegeten. En heb nog trek/honger. Zou het nu echt even niet weten.

Morgenochtend alvast avondeten maken is mijn plan.
Mogguh.

MV je hebt de nick nog laten staan. 3.47 uur
Moge. Dank je Moon, verwijderd.
quote:leentjedb schreef op 27 februari 2012 @ 00:31:

[...]

Lees deze post nu pas. Dat is ook knap kl*te. Heb de ballen verstand van bekkeninstabiliteit. Weet je of het ooit weer over gaat? Of blijf je er je leven lang last van houden?Geen idee dus. Ik hoop van wel natuurlijk, want ik zou graag weer productief zijn. Een paar uurtjes werken, al is het lastig tegenwoordig zonder afgeronde studie.
Oh, goedemorgen allemaal!

Was weinig bij te lezen gelukkig. Beetje geneuzel over kaas en boterhamworst ofzo...
Geneuzel? Hastikke diepgaande gesprekken .

Nou Thee, kom er maar in met je update van je weekend. Ben benieuwd hoe het geweest is.
Inderdaad rot, die bekkeninstabiliteit. Iemand die ik ken had er ook veel last van, zij kon haar kind ook moeilijk optillen. Als klein baby'tje wel maar zodra kind iets groter werd gaf dat wel problemen.

Weet eigenlijk niet hoe het nu gaat, heb r al tijd niet gesproken.
YES MV, ik ben sinds halfuurtje weer thuis. Heb hier alleen bijgelezen vanaf afgelopen nacht uur of 2. Rest is me teveel.

Feest(je) gister was erg leuk en lekker!! Wat een goed buffet.

Wellicht later meer maar weet nog niet op topic of per mail.
Leuk je te lezen Thee.

Ik ben ook erg benieuwd dus als je besluit het per mail te doen, voeg mij dan ook maar even toe als je wilt
Uiteraard sta je er dan bij Moon als je dat leuk lijkt.Heb nog geen foto's maar als ik die krijg kan ik die ook sturen, op 1 ervan staat iig mijn nieuwe jurkje met de armband die ik van Passie kreeg.

Ook leuk om mijn nieuwe schoonzus en 'neefje' (haar zoontje) te ontmoeten. Ze zijn 2 jaar samen maar ik ben al die tijd niet 'land broer' geweest vanwege geen (vakantie)geld.

Broer en aanhang vliegen morgenmiddag terug.

Ben trouwens wel blij dat ik weer internet heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven