Lekker jong blaadje
vrijdag 24 februari 2012 om 13:03
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.
Ik keur vreemdgaan af.
Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?
Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Ik keur vreemdgaan af.
Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?
Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
maandag 27 februari 2012 om 00:42
quote:isabellajosephine schreef op 26 februari 2012 @ 22:14:
[...]
HALLO?! Waar is het uitgebreide verslag? Hier doen we het niet voor hoor!
Maar ik begrijp dus dat je niet hebt geneuqt gisteren.
Nope. Maar het was wel net een sprookje hoor. In een volle kroeg was de enige lege barkruk die naast een uitzonderlijk fraaie juffrouw van 26 met de allermooiste blonde krullenbos die ik ooit gezien heb.
Ik heb geen enkele van de hier beschreven technieken gebruikt. We hebben wat zitten kletsen, ik heb geen drankje voor haar gekocht en veel rondgekeken en toch bleef ze tegen me praten ( ow w8, de Iris-techniek). Met een paar kernachtige observaties heb ik haar indirekt gecomplimenteerd met haar intelligentie (mooie vrouwen horen graag dat ze slim zijn). Ik heb haar zo goed als geen vragen gesteld.
Later ging ze naar het dans- gedeelte, waar ik me na ruim een half uur ook liet zien. Toen ben ik echt gaan sjanzen, ze reageerde er wel op maar hield de boot af.
Gewoon lekker onschuldig en leuk.
Hier heb je niets aan hè
[...]
HALLO?! Waar is het uitgebreide verslag? Hier doen we het niet voor hoor!
Maar ik begrijp dus dat je niet hebt geneuqt gisteren.
Nope. Maar het was wel net een sprookje hoor. In een volle kroeg was de enige lege barkruk die naast een uitzonderlijk fraaie juffrouw van 26 met de allermooiste blonde krullenbos die ik ooit gezien heb.
Ik heb geen enkele van de hier beschreven technieken gebruikt. We hebben wat zitten kletsen, ik heb geen drankje voor haar gekocht en veel rondgekeken en toch bleef ze tegen me praten ( ow w8, de Iris-techniek). Met een paar kernachtige observaties heb ik haar indirekt gecomplimenteerd met haar intelligentie (mooie vrouwen horen graag dat ze slim zijn). Ik heb haar zo goed als geen vragen gesteld.
Later ging ze naar het dans- gedeelte, waar ik me na ruim een half uur ook liet zien. Toen ben ik echt gaan sjanzen, ze reageerde er wel op maar hield de boot af.
Gewoon lekker onschuldig en leuk.
Hier heb je niets aan hè
maandag 27 februari 2012 om 02:17
quote:amand1969 schreef op 27 februari 2012 @ 00:42:
[...]
Hier heb je niets aan hè
Isabella says no
Maar de volgende kroegavond verwachten we natuurlijk weer een update. Misschien kunnen we ondertussen wat leuke ideeën plaatsen voor attributen?
Ik trap af.
[img]http://13551.static.securearea.eu/Globa ... 131765.jpg[/img]
Let's make the magic happen tonight!
[...]
Hier heb je niets aan hè
Isabella says no
Maar de volgende kroegavond verwachten we natuurlijk weer een update. Misschien kunnen we ondertussen wat leuke ideeën plaatsen voor attributen?
Ik trap af.
maandag 27 februari 2012 om 10:13
quote:isabellajosephine schreef op 27 februari 2012 @ 02:17:
[...]
Isabella says no
Ik trap af.
Een toverstaf heb ik zelf al
Dit misschien: http://bin.ilsemedia.nl/m/m1cypemwd5qb.jpg
[...]
Isabella says no
Ik trap af.
Een toverstaf heb ik zelf al
Dit misschien: http://bin.ilsemedia.nl/m/m1cypemwd5qb.jpg
maandag 27 februari 2012 om 12:30
quote:_lupine_ schreef op 27 februari 2012 @ 12:26:
Vergeef me mijn vooroordelen over dorpen, maar is het niet zo dat jouw missie daardoor een beetje bemoeilijkt wordt?
Over het algemeen voelen mensen zich in steden toch wat vrijer om dit soort dingen te doen omdat daar minder sociale controle is.Bingo. U gaat door voor de koelkast.
Vergeef me mijn vooroordelen over dorpen, maar is het niet zo dat jouw missie daardoor een beetje bemoeilijkt wordt?
Over het algemeen voelen mensen zich in steden toch wat vrijer om dit soort dingen te doen omdat daar minder sociale controle is.Bingo. U gaat door voor de koelkast.
maandag 27 februari 2012 om 12:45
quote:_lupine_ schreef op 27 februari 2012 @ 12:37:
[...]
En U gaat de volgende keer stappen in de Grote Stad.
Lijkt me een strak plan. Op die manier kan ik de aanwezigheid van die twee bloedjes van kinderen ook makkelijker wegmoffelen.
Nadeel is wel dat ik dan al heel snel moet gaan verklaren waarom ik in een stationwagon rij. Als ik al niet vergeten ben de kinderzitjes eruit te halen.
Lastig allemaal hoor. En een drankje tegen de zenuwen kan dan ook weer niet. Ik zou op de fiets kunnen. 10 km. Of met de trein, maar dan moet ik alweer zo vroeg weg.
Potverdikkie zeg. Het gaat allemaal niet vanzelf, dat binnenhalen van zo'n bloempje!
[...]
En U gaat de volgende keer stappen in de Grote Stad.
Lijkt me een strak plan. Op die manier kan ik de aanwezigheid van die twee bloedjes van kinderen ook makkelijker wegmoffelen.
Nadeel is wel dat ik dan al heel snel moet gaan verklaren waarom ik in een stationwagon rij. Als ik al niet vergeten ben de kinderzitjes eruit te halen.
Lastig allemaal hoor. En een drankje tegen de zenuwen kan dan ook weer niet. Ik zou op de fiets kunnen. 10 km. Of met de trein, maar dan moet ik alweer zo vroeg weg.
Potverdikkie zeg. Het gaat allemaal niet vanzelf, dat binnenhalen van zo'n bloempje!
maandag 27 februari 2012 om 13:19