Roompot Resort
maandag 27 februari 2012 om 12:15
maandag 27 februari 2012 om 12:27
quote:pimpelmeesje67 schreef op 27 februari 2012 @ 12:21:
Ik nog met Kerst. Niet te vergelijken met CP. Gedateerde huisjes. Facaliteiten een stuk minder.
Maar aangezien je er ook zo ongeveer de helft voor betaalt...Ik heb met beide parken goede én slechte ervaringen. Heb op CP een keer in een heel spartaans ingericht(lees: banken met houten leuningen en slechts één (lelijk) schilderijtje aan de muur) en vies huisje gezeten en in Roompot in een mooi en luxe huisje. En andersom ook.
Ik nog met Kerst. Niet te vergelijken met CP. Gedateerde huisjes. Facaliteiten een stuk minder.
Maar aangezien je er ook zo ongeveer de helft voor betaalt...Ik heb met beide parken goede én slechte ervaringen. Heb op CP een keer in een heel spartaans ingericht(lees: banken met houten leuningen en slechts één (lelijk) schilderijtje aan de muur) en vies huisje gezeten en in Roompot in een mooi en luxe huisje. En andersom ook.
maandag 27 februari 2012 om 12:32
wij hebben meerdere malen in weerterbergen gezeten. dan is maastricht en belgie niet zo ver weg om leuke dingen te dingen. Lekker haartvuurtje in je huisje heerlijk.
ook zijn wij wel eens in bad bentheim gezeten. Daar hadden we een luxe huisje: jacuzzi en sauna.
mijn moeder en tante zijn al wel eens in hambachtal geweest. maandag gaan we daar weer naar toe.
Kortom wij vinden roompot prima en hoeven al de luxe niet (waarvan ik vind dat het niet veel meer voorsteld dan bijjv. roompot)
kies gewoon een park waar je graag naar toe zou willen en bekijk even de recenssies die mensen hebben geschreven
ook zijn wij wel eens in bad bentheim gezeten. Daar hadden we een luxe huisje: jacuzzi en sauna.
mijn moeder en tante zijn al wel eens in hambachtal geweest. maandag gaan we daar weer naar toe.
Kortom wij vinden roompot prima en hoeven al de luxe niet (waarvan ik vind dat het niet veel meer voorsteld dan bijjv. roompot)
kies gewoon een park waar je graag naar toe zou willen en bekijk even de recenssies die mensen hebben geschreven
maandag 27 februari 2012 om 13:23
Net gekeken op zoover naar het park van Weerterbergen. Ik ben daar in de jaren '80 regelmatig geweest en het zwembad en de huisjes (niet die met puntdak) zijn nog precies hetzelfde! De stapelbedden, tegels op de vloer en de hoekbanken!!!
Maar ik zou niet persé daar willen verblijven zo'n 30 jaar later.
Toen was het park overigens van centerparcs volgens mij.
Maar ik zou niet persé daar willen verblijven zo'n 30 jaar later.
Toen was het park overigens van centerparcs volgens mij.
maandag 27 februari 2012 om 13:28
Ik heb wel eens in een Roompothuisje gezeten op Texel en dat was uitstekend. Een heel luxueus en compleet ingericht huisje van twee verdiepingen met open haard en sauna - echt van alle gemakken voorzien. De huisjes stonden wel dicht bij elkaar maar dat is denk ik op al dat soort parken (ik kom verder nooit in vakantieparken). Er was ook een fijn zwembadcomplex bij.
maandag 27 februari 2012 om 15:25
Bad Bentheim in Duitsland, net over de grens bij Hengelo/Almelo is mooi! Dat park is net nieuw.
Bij gaan binnenkort naar Rabbit Hill van Landal Green Parcs. Geen idee of het mooi is, zijn er nog nooit eerder geweest. Ik was op zoek naar een aanbieding en dit was op dat moment het goedkoopst voor ons.
Bij gaan binnenkort naar Rabbit Hill van Landal Green Parcs. Geen idee of het mooi is, zijn er nog nooit eerder geweest. Ik was op zoek naar een aanbieding en dit was op dat moment het goedkoopst voor ons.