Roompot Resort

27-02-2012 12:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello, mijn man, 2 kids en ik willen vandaag een paar dagen naar een leuk park, CP is erg duur en te ver weg.

Wie is wel eens naar een Roompot Resort geweest? Is het daar leuk of viel het tegen?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Roompot is over het algemeen echt prima. Maar het hangt wel af van het park waar je heen wil?

Kijk even op Zoover.nl en typ daar de naam van het park in. Dan krijg je een hele lijst reviews en rapportcijfers.
Ik nog met Kerst. Niet te vergelijken met CP. Gedateerde huisjes. Facaliteiten een stuk minder.

Maar aangezien je er ook zo ongeveer de helft voor betaalt...
Niet goed gelezen, maar je wilt vandaag weg??
Roompot is leuk. Wij zijn bij Beach Resort geweest. Bij Center Parcs hebben ze een overdekt Market Dome. Met dit weer is dat fijner.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 27 februari 2012 @ 12:21:

Ik nog met Kerst. Niet te vergelijken met CP. Gedateerde huisjes. Facaliteiten een stuk minder.

Maar aangezien je er ook zo ongeveer de helft voor betaalt...Ik heb met beide parken goede én slechte ervaringen. Heb op CP een keer in een heel spartaans ingericht(lees: banken met houten leuningen en slechts één (lelijk) schilderijtje aan de muur) en vies huisje gezeten en in Roompot in een mooi en luxe huisje. En andersom ook.
wij hebben meerdere malen in weerterbergen gezeten. dan is maastricht en belgie niet zo ver weg om leuke dingen te dingen. Lekker haartvuurtje in je huisje heerlijk.

ook zijn wij wel eens in bad bentheim gezeten. Daar hadden we een luxe huisje: jacuzzi en sauna.

mijn moeder en tante zijn al wel eens in hambachtal geweest. maandag gaan we daar weer naar toe.

Kortom wij vinden roompot prima en hoeven al de luxe niet (waarvan ik vind dat het niet veel meer voorsteld dan bijjv. roompot)

kies gewoon een park waar je graag naar toe zou willen en bekijk even de recenssies die mensen hebben geschreven ;)
Net gekeken op zoover naar het park van Weerterbergen. Ik ben daar in de jaren '80 regelmatig geweest en het zwembad en de huisjes (niet die met puntdak) zijn nog precies hetzelfde! De stapelbedden, tegels op de vloer en de hoekbanken!!!

Maar ik zou niet persé daar willen verblijven zo'n 30 jaar later.

Toen was het park overigens van centerparcs volgens mij.
Roompot Domburg. Was mooi.
Ik heb wel eens in een Roompothuisje gezeten op Texel en dat was uitstekend. Een heel luxueus en compleet ingericht huisje van twee verdiepingen met open haard en sauna - echt van alle gemakken voorzien. De huisjes stonden wel dicht bij elkaar maar dat is denk ik op al dat soort parken (ik kom verder nooit in vakantieparken). Er was ook een fijn zwembadcomplex bij.
Ja kustpark texel, heerlijk! Echt aan te raden
Even offtopic, maar wie noemt zijn bedrijf in vredesnaam Roompot?
Roompot Lunsbergen in Drenthe, heerlijk genoten!
Roompot parken verschillen echt ontzettend. Weerterbergen is bijvoorbeeld redelijk oud , maar Katjeskelder is weer erg mooi. Kortom, kijk naar het park en niet naar de overkoepelende organisatie!
quote:majeba schreef op 27 februari 2012 @ 14:04:

Roompot Lunsbergen in Drenthe, heerlijk genoten!Klopt echt een aanrader.
Bad Bentheim in Duitsland, net over de grens bij Hengelo/Almelo is mooi! Dat park is net nieuw.

Bij gaan binnenkort naar Rabbit Hill van Landal Green Parcs. Geen idee of het mooi is, zijn er nog nooit eerder geweest. Ik was op zoek naar een aanbieding en dit was op dat moment het goedkoopst voor ons.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven