Nog wakker ! ?
maandag 27 februari 2012 om 16:26
maandag 27 februari 2012 om 18:14
maandag 27 februari 2012 om 18:42
Uiteraard sta je er dan bij Moon als je dat leuk lijkt.Heb nog geen foto's maar als ik die krijg kan ik die ook sturen, op 1 ervan staat iig mijn nieuwe jurkje met de armband die ik van Passie kreeg.
Ook leuk om mijn nieuwe schoonzus en 'neefje' (haar zoontje) te ontmoeten. Ze zijn 2 jaar samen maar ik ben al die tijd niet 'land broer' geweest vanwege geen (vakantie)geld.
Broer en aanhang vliegen morgenmiddag terug.
Ben trouwens wel blij dat ik weer internet heb.
Ook leuk om mijn nieuwe schoonzus en 'neefje' (haar zoontje) te ontmoeten. Ze zijn 2 jaar samen maar ik ben al die tijd niet 'land broer' geweest vanwege geen (vakantie)geld.
Broer en aanhang vliegen morgenmiddag terug.
Ben trouwens wel blij dat ik weer internet heb.
maandag 27 februari 2012 om 22:23
Heb je al augurkensap geprobeerd?
Nee geintje, heb je beschuiten in huis? Dat met kaas. Lekker droog kuch kuch.
Kaas met mosterd of bbqsaus of salsasaus.
Heb je nog een sateetje in de vriezer? Met een geroosterd broodje.
Geroosterd broodje met een plakje kaas erop en verder niets vind ik ook altijd lekker, moet die lekker warm zijn.
Nee geintje, heb je beschuiten in huis? Dat met kaas. Lekker droog kuch kuch.
Kaas met mosterd of bbqsaus of salsasaus.
Heb je nog een sateetje in de vriezer? Met een geroosterd broodje.
Geroosterd broodje met een plakje kaas erop en verder niets vind ik ook altijd lekker, moet die lekker warm zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 27 februari 2012 om 22:23
quote:thee schreef op 27 februari 2012 @ 19:17:
Ik heb sommige van jullie gemaild. Kon zo geen adres vinden van Mocy en Bron. Als jullie het willen lezen kan MV het misschien doorsturen
Bron, hoe gaat het met Jonas?
Met Jonas gaat goed.. is alleen boos dat hij nog niet naar buiten mag.. gaat heul zielig voor de deur liggen miauwen.. Heb compromis gesloten met hem hij mag naar boven op de overloop..
Ik heb je mailtje ontvangen Thee.. klinkt goed allemaal!!
Ik heb sommige van jullie gemaild. Kon zo geen adres vinden van Mocy en Bron. Als jullie het willen lezen kan MV het misschien doorsturen
Bron, hoe gaat het met Jonas?
Met Jonas gaat goed.. is alleen boos dat hij nog niet naar buiten mag.. gaat heul zielig voor de deur liggen miauwen.. Heb compromis gesloten met hem hij mag naar boven op de overloop..
Ik heb je mailtje ontvangen Thee.. klinkt goed allemaal!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...