Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Oh, goedemorgen allemaal!

Was weinig bij te lezen gelukkig. Beetje geneuzel over kaas en boterhamworst ofzo...
Geneuzel? Hastikke diepgaande gesprekken .

Nou Thee, kom er maar in met je update van je weekend. Ben benieuwd hoe het geweest is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Inderdaad rot, die bekkeninstabiliteit. Iemand die ik ken had er ook veel last van, zij kon haar kind ook moeilijk optillen. Als klein baby'tje wel maar zodra kind iets groter werd gaf dat wel problemen.

Weet eigenlijk niet hoe het nu gaat, heb r al tijd niet gesproken.
YES MV, ik ben sinds halfuurtje weer thuis. Heb hier alleen bijgelezen vanaf afgelopen nacht uur of 2. Rest is me teveel.

Feest(je) gister was erg leuk en lekker!! Wat een goed buffet.

Wellicht later meer maar weet nog niet op topic of per mail.
Leuk je te lezen Thee.

Ik ben ook erg benieuwd dus als je besluit het per mail te doen, voeg mij dan ook maar even toe als je wilt
Uiteraard sta je er dan bij Moon als je dat leuk lijkt.Heb nog geen foto's maar als ik die krijg kan ik die ook sturen, op 1 ervan staat iig mijn nieuwe jurkje met de armband die ik van Passie kreeg.

Ook leuk om mijn nieuwe schoonzus en 'neefje' (haar zoontje) te ontmoeten. Ze zijn 2 jaar samen maar ik ben al die tijd niet 'land broer' geweest vanwege geen (vakantie)geld.

Broer en aanhang vliegen morgenmiddag terug.

Ben trouwens wel blij dat ik weer internet heb.
Oh klinkt leuk. Was de treinreis toch nog meegevallen? En je haar nog gelukt?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb sommige van jullie gemaild. Kon zo geen adres vinden van Mocy en Bron. Als jullie het willen lezen kan MV het misschien doorsturen

Bron, hoe gaat het met Jonas?
Yes MV, treinreis was ok. Alleen terug net geen aansluiting in Utrecht maar dat wist ik. Dus ff rustig patatje gehaald.

Straks nog kopje soep van moeder's bruine bonensoep, de mijne was inmiddels op.

Het was Echt leuk!
Thee, ik stuur het door.
Thee had je die andere patat genomen van dat zaakje van Heleen?

(Bron en Moos, jullie hebben mail)
Thnx voor het doorsturen MV!

Nee, toch weer patatje 'gewoon' bij Smullers gehaald, die andere was nu voor overstaptijd ook te ver, denk ik.
Ook lekker. Ik wil overmorgen zelf van aardappels patatjes maken.
Mijn mailbox blijft hangen op één of andere manier. Sorry als ik niet reageer, overmacht
Thee, het klinkt helemaal goed! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.

Nu heb ik ook zin in een grote bak friet met mayo... Vroeger haalde ik dat ook wel eens op het station na een lange werkdag. Zo lekker.
stop eens met al dat praten over patat. Kwijl
Ja, he IBI?

Ben nu een broodje aan het maken, maar heb niks ongezonds in huis. Doe er maar kaas en zilveruitjes op denk ik.
hier ook geen ongezonds in huis maar goed ook want dan was het op geweest. Gaan volgens mij een serie kijken zo dus ben later weer terug denk ik
Ha thee is weer in de lucht. Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt en bedankt voor de update! Gezellig om te lezen.
Gezellig dat je er weer bent thee en bedankt voor je mail. Goed om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad.
Blegh. Heb net uit wanhoop een pistoletje met kaas en zilveruitjes geprobeerd en nu heb ik last van maagzuur.

Iemand nog tips voor lekkere snacks? Dit smaakte nergens naar.
Waaaaaaaaaaaar is MV?

Ligt eraan wat je in huis hebt Helene. Ik kan wel van alles roepen maar dan moet het wel ergens in de kast liggen.

Maagzuur is vervelend.
Heb je al augurkensap geprobeerd?

Nee geintje, heb je beschuiten in huis? Dat met kaas. Lekker droog kuch kuch.

Kaas met mosterd of bbqsaus of salsasaus.

Heb je nog een sateetje in de vriezer? Met een geroosterd broodje.

Geroosterd broodje met een plakje kaas erop en verder niets vind ik ook altijd lekker, moet die lekker warm zijn.
quote:thee schreef op 27 februari 2012 @ 19:17:

Ik heb sommige van jullie gemaild. Kon zo geen adres vinden van Mocy en Bron. Als jullie het willen lezen kan MV het misschien doorsturen

Bron, hoe gaat het met Jonas?

Met Jonas gaat goed.. is alleen boos dat hij nog niet naar buiten mag.. gaat heul zielig voor de deur liggen miauwen.. Heb compromis gesloten met hem hij mag naar boven op de overloop..

Ik heb je mailtje ontvangen Thee.. klinkt goed allemaal!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Krentebol met kaas is ook lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven