Goedkoop naar bed

28-02-2012 09:04 31 berichten
Mijn vriend en ik willen dit jaar een nieuw bed & matrassen bij Ikea aanschaffen. Het heeft geen haast, ik wil best wachten tot er een goed aanbieding voorbij komt.

Momenteel geeft Ikea aan family members tien procent korting op matrassen. Dat is natuurlijk mooi, maar het stond mij bij dat ik vorig jaar een betere actie heb gezien.

En meestal komen hun acties jaarlijks terug. Mijn vraag is dus: heb jij vorig jaar bij een actie bedden/matrassen met korting bij Ikea gekocht en in welke maand was dat?
Ik vermoed dat je niemand voor je matrassen kunt vinden. En die bedden doen het ook niet super op marktplaats.

Maareh: dus niemand die weet wanneer Ikea zijn acties heeft?
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij de Oosterburen bij Ikea of een ander wooncentrum. Daar krijg je kwaliteit, Hier in NL dumpen ze de B/C kwaliteit.
Hoe kom je daar nou weer bij Lucky?
Wij hadden voorheen een matras van een echte beddenwinkel. Wat een waardeloos ding was dat. Zo'n binnenveringsmatras en elke keer als je je omdraaide hoorde je 'ploink' in je oren. Nu hebben we de duurste latexmatrassen van Ikea (nog altijd goedkoper dan die binnenvering van beddenwinkel) en die liggen echt heerlijk. We waren inclusief het bed en de nachtkastjes 900 euro kwijt, waarvan ca 700 voor de matrassen.
..
quote:Snyggin schreef op 28 februari 2012 @ 10:24:

Hoe kom je daar nou weer bij Lucky?

Wij shoppen vaak In DLD en het viel/valt ons op dat de kwaliteit van de meeste produkten beter is .

Vergelijk zelf en oordeel zelf.
Is de klantenservice bellen of mailen een optie?

Wij hebben een boxspring (huismerk) van een beddenspeciaalzaak en wat slaapt dat bed fijn! Geen spijt dat we er iets meer aan hebben uitgegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven