Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

quote:roosje4 schreef op 28 februari 2012 @ 15:03:

Is die Dove Sample van Yunomi de moeite waard of is het een klein dingetje. Ik grijp iedere keer mis, maar als het miniding is ga ik er geen moeite meer voor doen. Een klein flesje in een hele grote envelop.
Alle reacties Link kopieren
spaarlampen kopen wij bij de action

zijn goed en goedkoop
Doen die spaarlampen van de Action het ook ongeveer zo lang als. bv die van de Hema/AH/etc?
quote:pinks schreef op 28 februari 2012 @ 15:35:

Ik heb net weer twee onderzoekjes in zitten vullen, een van euroclix en een van moneymiljonair. Ik vroeg me af: zijn jullie eerlijk met die onderzoekjes?

Eerst was ik eerlijk, maar dan kwam ik steeds niet door die voorselectievragen. Nu vul ik dus gewoon dat in waardoor ik denk dat ik in aanmerking kom voor het onderzoek. Dus ja hoor, natuurlijk heb ik een bestelwagen Kom maar op met die parels

ligt eraan, meestal wel eerlijk. maar bij de van MM niet altijd. Ik vul dan in "nee, ik wil niet beparen" anders krijg je weer allerlei info over energiebedrijven etc.

Bij voorselectievragen soms wel wenselijke antwoorden: koopt u wel eens product xyz? nou ja, heel soms, dus ja.

Verder natuurlijk veel 'geen interesse' 'nee, ik heb geen hobbies', 'zielige diertjes, tja het is niet anders'.
afgelopen weekend mijn gewonnen cadeaubon (munten en postzegelzaak) ingeleverd voor een aanvulling op mijn verzameling. Verzameling is dus uitgebreid, terwijl ik daar zelf niet zo snel zo'n bedrag voor neer zou tellen. Helemaal blij.
hier geen spaarlampen. woonkamer zijn spotjes, verder nog een hele collectie ouderwetse lampen die eerst opgemaakt worden.

kwam er dit weekend achter dat mijn keukenkraan lekt. Lijkt niet aan het ringtje te liggen. Nu dus maatbeker onder de kraan gezet en gelekt water gebruik ik voor mijn plantjes.
Dank dames over de info van het Dove-flesje. Ik laat het maar even zo:-)
De Dove sample kreeg ik vandaag thuis gestuurd. Het is volgens mij een flesje van 50 ml, vind het wel handig voor vakantie.

Gister kon je Dove conditioner aanvragen maar toen liep de site telkens vast bij mij, en vandaag kan ik de actie niet meer vinden. Jammer.
Hoera, gisteren ben ik even omgereisd voor de OMO bij de Deen en het geld staat vandaag al op mijn rekening!!! Topservice!

Daarentegen dacht ik iets verkocht te hebben op MP, maar nu 3 dagen later heb ik nog steeds geen betaling ontvangen.... (heb het nog niet opgestuurd)
quote:Flinterke schreef op 27 februari 2012 @ 09:21:

Gisteren trouwens ook naar de zomerjassen gekeken, maar tjee 40 euro voor een zomerjas is niets! Maar even denken hoe we dat gaan doen wat dat betaal ik echt niet voor een zomerjas.

Tweedehands?

Niet zo vrekkerig was daarna nog even het eetcafe in gaan, gezellig was het wel!

Dat heb ik ook: uit eten gaan is niet vrekwaardig, maar je hebt wel echt een gezellige avond... Af en toe moet het kunnen vooral na de weken ervoor goed gevrekt te hebben, toch?
Over uit eten gaan: vanaf 5 maart is het weer restaurantweek, dan kun je goedkoper uit eten (¤27,50 voor 3 gangen) bij goede restaurants. Zie 't topic op de Eten pijler.
Krijg je voor een recept plaatsen nog maar 10 nomi`s?

Wij gaan in de restaurantweek naar een restaurant met 1 ster op een uurtje rijden, zijn we al 2x eerder geweest, echt super!
Leuk, Flashy! Kom je in het andere topic even vertellen hoe het was?! (En ev. welk restaurant het is?)
Ja zal daar wel weer komen :-)
Vandaag goed gevrekt bij Kruidvat. 2+2 gratis van Dove, dus even douchegel ingeslagen. Zwitsal was 3+1 gratis en met mijn voordeelkaart kreeg ik 30% korting op ademvrij serie van Zwitsal, dus ik heb 3 artikelen uit deze lijn gekocht en nog een fles wascreme. In totaal kreeg ik 25% korting op alle Zwitsal + nog eens 30% korting op die artikelen van de ademvrij serie. Met een peuter die snotverkouden is komt dat goed uit.
Die tip van de restaurantweek is een goede. Man en ik gaam 2 nachten naar Texel en zo kunnen we iig de eerste avond leuk eten. Hoeven we ook niet meer na te denken over waar we gaan eten, en een raar bedrag is het ook niet.

Ik moet wel zeggen dat het mij meer moeite kostte om iets te boeken dan voorheen. Het geld wil er niet zo makkelijk meer uit zeg maar......
quote:Blondie5 schreef op 28 februari 2012 @ 15:45:

Doen die spaarlampen van de Action het ook ongeveer zo lang als. bv die van de Hema/AH/etc?geen idee ik koop ze altijd bij de action
Let er wel op dat je met alle drankjes/water/koffie/thee alsnog duur uit kan zijn hé, Flinterke. Dus of incalculeren of een beetje opletten

Misschien dat iemand op 't topic op eten een leuk restaurant dat meedoet op Texel kent? Of heb je al iets gevonden? Je kunt het beste wel even reserveren (zie de link in dat andere topic).
je moet als je het geld er voor heb je zelf wel af en toe verwennen vind ik. uit eten heerlijk

ik kom net bij de SHS vandaan had wel een kortingsbon van 12.50 maar ik heb genoten
quote:Janna_ schreef op 28 februari 2012 @ 18:28:

Let er wel op dat je met alle drankjes/water/koffie/thee alsnog duur uit kan zijn hé, Flinterke. Dus of incalculeren of een beetje opletten

Misschien dat iemand op 't topic op eten een leuk restaurant dat meedoet op Texel kent? Of heb je al iets gevonden? Je kunt het beste wel even reserveren (zie de link in dat andere topic).Ik heb al 1 restaurant gevonden, de andere viel na hun gewone menukaart af. Ik weet dat je er om moet denken met het drinken. Ze moeten toch ergens hun geld vandaan halen, gelukkig drinkt man geen wijn, ik kan met 1 glas wel even toe reserveren doe ik.
* speciaal bericht voor Molly74 *

Molly, ik heb van jou een code van de vriendenloterij gekregen. Ik wilde je even laten weten dat de film vandaag op mijn deurmat lag! Nogmaals super bedankt voor het delen van je prijs!
Bij AH was een product per ongeluk twee keer aangeslagen bij de kassa. Toch maar goed dat ik de bon direct check, zodat ik nu direct die teveel betaalde 1.89 weer terug kon krijgen.

Ook ik heb het geld voor de Ariel Tabs terug. En ook het geld van mijn boekverkoop via Bol.com staat op mijn rekening. Helemaal blij!:-)
Zwaartekracht is niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen op elkaar vallen (Albert Einstein)
quote:zeester65 schreef op 28 februari 2012 @ 18:29:

je moet als je het geld er voor heb je zelf wel af en toe verwennen vind ik. uit eten heerlijk Ja, vind ik ook hoor.
Via gratiz.nl kun je een gratis tube (20ml) aanvragen voor stramme spieren en gewrichten:

Klik

Er zijn maar 1000 samples beschikbaar.

Ik wilde er een bestellen maar ach, ik ben nog lang niet stram. Dus ik laat het maar voor iemand die het harder nodig heeft dan ik. :-)
Via de rabobank kun je voor 20 euro met vier personen naar de sprookjesboomfilm. Kijk wel even of je bioscoop onder de deelnemende bioscopen valt. Die van mij dus niet.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven