Heb een NEE-sticker op de deur. Hou niet zo van folders. Bij mijn ouders kijk ik altijd in de Jumbo-folder, voor de recepten. Vind de xenos en hema folders wel altijd leuk om in te bladeren.
Waar koop jij meestal je schoenen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Applaus voor de Dexter Dames! Heb alles gezien, zit nu met smacht op 7 te wachten (8 wordt definitief de laatste...) Intussen weer opnieuw begonnen en zijn nu bij 3.
Dan krijg ik graag een knuffel van mijn vriend. Of ik bel even met mijn zus. Ze luistert naar me en geeft me vaak tips of helpt me relativeren. Fijn, zo'n zus
Welke eigenschap hou je graag geheim voor anderen? (ik lik aan mn wattenstaafjes voor ik mn oren schoonmaak... )
[quote]Julia2 schreef op 26 februari 2012 @ 22:22:
Applaus voor de Dexter Dames! Heb alles gezien, zit nu met smacht op 7 te wachten (8 wordt definitief de laatste...) Intussen weer opnieuw begonnen en zijn nu bij 3.
Wanneer werd je voor het eerst ongesteld en hoe heb je dat ervaren?
I am surrounded by morons
Anoniem_55368
dinsdag 28 februari 2012 om 12:31
Leeuwin. Ik zal het eens overwegen, als het weer wat warmer weer is!
De allereerste keer was tijdens de vakantie en duurde een paar weken (de vakantie, maar ook de ongesteldheid). Dat vond ik niks. Gelukkig bleef het daarna nog een paar jaar weg.
Beschrijf je allerleukste vakantie eens.
Anoniem_143579
dinsdag 28 februari 2012 om 12:36
De eerste keer met man door Europa slingeren in een brak autootje, van mooie tentoonstelling naar lekker eten naar naakt zwemmen in zee.
Wanneer heb je voor het laatst moeten huilen bij een live-uitvoering van muziek?
Anoniem_55368
dinsdag 28 februari 2012 om 12:57
Voor het laatst? Voor het eerst! Die keer moet nog komen. Ik vrees dat ik een koele kikker ben, wat muziek betreft.
Ik moest laatst huilen bij All You Need Is Love. 3 stokoude zussen werden herenigd en toen heb ik wel even een traantje weggepinkt. Ik ben eigenlijk best wel een beetje een huilie
Ben je een ondernemend type?
I am surrounded by morons
Anoniem_65740
dinsdag 28 februari 2012 om 19:35
Ja best wel, soms iets te omdat ik er wel eens van baal dat ik al mijn avonden en weekenden vol plan maar ik geniet er wel van :d
Als je naar een andere stad zou moeten verhuizen, waar zou dat dan zijn?
Dan zou ik naar het buitenland willen en dan een land met een Engels sprekende bevolking. Dus elke middelgrote stad in Engeland, Amerika, Australië of Nieuw-Zeeland zou prima zijn.
Waar ga jij nooit meer naar toe op vakantie?
Anoniem_65740
dinsdag 28 februari 2012 om 19:44
Tunesie
Wat heb je je vriend (of je ex) voor z'n laatste verjaardag gegeven?