Borsten
dinsdag 28 februari 2012 om 01:25
Mijn man heeft daar af en toe een handje van: knijpen in/strelen van/graaien naar/aanraken van mijn borsten als ik daar totaal niet mee bezig ben en dat dat op dat moment door mij totaal niet als opwindend of gewenst wordt beschouwd omdat ik dan bijv. net loop te stofzuigen, in de keuken een zuurskoolstamppot sta klaar te maken of de badkamer een grote beurt geef, om maar eens wat te noemen.
Ik vind de handen van mjn man op mijn tieten beslist niet vervelend, integendeel, maar niet op elk moment van de dag.
Herkenbaar...?
Ik vind de handen van mjn man op mijn tieten beslist niet vervelend, integendeel, maar niet op elk moment van de dag.
Herkenbaar...?
anoniem_110896 wijzigde dit bericht op 28-02-2012 01:29
Reden: Letter vergeten
Reden: Letter vergeten
% gewijzigd
dinsdag 28 februari 2012 om 17:07
Jaa, heel herkenbaar! Mijn man doet het ook. De ene keer vind ik het strontvervelend... De andere keer doe ik het ook net zo vaak bij hen... Hangt een beetje van mijn bui af. Als ik het niet meer leuk vind, zeg ik het en stopt hij (voor even...).
Is in ieder geval een teken dat hij mijn rondingen graag voelt
Niet dat ik dat anders niet wist, maar toch...
Is in ieder geval een teken dat hij mijn rondingen graag voelt
dinsdag 28 februari 2012 om 17:14
En dat is het Theepoes.
Het hangt van mijn bui af.
En dat is dus niet altijd eerlijk, want eigenlijk verwacht ik gewoon van hem dat hij gedachten kan lezen.
Als hij op een verkeerd moment ineens mijn borsten grijpt, dan kan ik daar ook oprecht chagarijnig van worden.
Maar serieus, hij kan toch ook wel voelen wat voor stemming er hangt?
Mijn billen trouwens, mag hij altijd aan zitten. ik heb alleen problemen met gegraai naar mijn borsten.
Het hangt van mijn bui af.
En dat is dus niet altijd eerlijk, want eigenlijk verwacht ik gewoon van hem dat hij gedachten kan lezen.
Als hij op een verkeerd moment ineens mijn borsten grijpt, dan kan ik daar ook oprecht chagarijnig van worden.
Maar serieus, hij kan toch ook wel voelen wat voor stemming er hangt?
Mijn billen trouwens, mag hij altijd aan zitten. ik heb alleen problemen met gegraai naar mijn borsten.
dinsdag 28 februari 2012 om 17:23
quote:flip123456789 schreef op 28 februari 2012 @ 17:04:als onze dochters erbij zijn en dan ook nog roept: "Mama heeft een lekkere kont." Goed voorbeeld voor de kinderen.
Ja nee, stel je voor dat kinderen het idee krijgen dat ouders elkaar lekker vinden. En dat je op een speelse manier een beetje aan elkaar kunt zitten. Je moet er toch niet aan denken
Elke verwijzing naar erotiek tussen ouders hoort in de slaapkamer thuis . Deur op slot, ketting d'r voor, ophaalbrug omhoog.
Ja nee, stel je voor dat kinderen het idee krijgen dat ouders elkaar lekker vinden. En dat je op een speelse manier een beetje aan elkaar kunt zitten. Je moet er toch niet aan denken
Elke verwijzing naar erotiek tussen ouders hoort in de slaapkamer thuis . Deur op slot, ketting d'r voor, ophaalbrug omhoog.
dinsdag 28 februari 2012 om 17:57
heb ik nu een nieuw woord bedacht?
Ja als ik in de stemming ben prima. (zoals ik het lees) Vanuit het niets aan mijn borsten zitten is voor mij niet een manier om me gewild te voelen. Begin even bij de schouders ofzo.
Ja als ik in de stemming ben prima. (zoals ik het lees) Vanuit het niets aan mijn borsten zitten is voor mij niet een manier om me gewild te voelen. Begin even bij de schouders ofzo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 28 februari 2012 om 21:35
Sja uiteindelijk heeft iedereen andere grenzen en een ander referentiekader mbt hun eigen lichaam. Zal met bepaalde opvoeding of levensgebeurtenissen te maken hebben. Dat kunnen we wel veroordelen in elkaar, maar het gaat om je eigen gevoel. "Is mijn vriend (ab)normaal, of is mijn reactie (ab)normaal" is dus voor iedereen anders. Als TO zich hier niet fijn bij voelt, en vriend dit wel leuk vind om te doen, zal er toch een compromis moeten komen, die iig nooit de grenzen van de een mag overschrijden. Dus TO wees duidelijk naar je vriend. Hij is een graaier, zoals veel mannen en vrouwen hier ook graaiers of dankbare ontvangers zijn, en daar is niks mis mee, zoals er ook niks mis is met jouw grenzen daarin. Dus geef aan dat je je hier echt echt niet prettig bij voelt en leg uit waarom, en geef aan dat je zijn gegraai ook echt niet veroordeelt maar dat het gewoon jouw ding niet is...
woensdag 29 februari 2012 om 00:08
[quote]Anthonius schreef op 28 februari 2012 @ 10:36:
[...]
Waar staat in de OP dat hij dit continu doet?
Dus jouw man mag alleen op gezette tijden aan je zitten?
Hebben jullie dan ook een soort codewoord dat hij weet dat het mag?
Of alleen een tijdschema zo van tussen 19:00 en 03:00 mag het?
Nee, natuurllijk doet hij dat niet constant of de hele dag door. En al helemaal niet als er anderen bij zijn. (In dat geval zou ik hem waarschijnlijk een oplawaai verkopen van hier tot Tokio...bij wijze van spreken dan).
Waar het mij om gaat is dat - en anderen hebben dat hier ook al gezegd - dat ik het niet plezierig vind om lichamelijk aangeraakt te worden als ik daar niet voor in de stemming ben of als ik met heel andere dingen bezig ben. En dan maakt het mij niet uit of dat dan mijn borsten zijn of mijn billen (en nee, ook niet mijn rug!). Dan wil ik met rust gelaten worden v.w.b. lichamelijke aanrakingen. Aardappels schillen, de was sorteren of de vaatwasser vullen bijvoorbeeld, zijn nou niet bepaald momenten waarbij ik op intieme aanrakingen zit te wachten.
Natuurlijk vind ik het heerlijk om aangeraakt te worden, gestreeld te worden, geknuffeld, gezoend. Maar niet als je hoofd of je gedachten daar op dat moment niet naar staan. Wat dan duw ik zijn hand(en) resoluut weg. Dat is wat ik met deze OP heb proberen te zeggen.
[...]
Waar staat in de OP dat hij dit continu doet?
Dus jouw man mag alleen op gezette tijden aan je zitten?
Hebben jullie dan ook een soort codewoord dat hij weet dat het mag?
Of alleen een tijdschema zo van tussen 19:00 en 03:00 mag het?
Nee, natuurllijk doet hij dat niet constant of de hele dag door. En al helemaal niet als er anderen bij zijn. (In dat geval zou ik hem waarschijnlijk een oplawaai verkopen van hier tot Tokio...bij wijze van spreken dan).
Waar het mij om gaat is dat - en anderen hebben dat hier ook al gezegd - dat ik het niet plezierig vind om lichamelijk aangeraakt te worden als ik daar niet voor in de stemming ben of als ik met heel andere dingen bezig ben. En dan maakt het mij niet uit of dat dan mijn borsten zijn of mijn billen (en nee, ook niet mijn rug!). Dan wil ik met rust gelaten worden v.w.b. lichamelijke aanrakingen. Aardappels schillen, de was sorteren of de vaatwasser vullen bijvoorbeeld, zijn nou niet bepaald momenten waarbij ik op intieme aanrakingen zit te wachten.
Natuurlijk vind ik het heerlijk om aangeraakt te worden, gestreeld te worden, geknuffeld, gezoend. Maar niet als je hoofd of je gedachten daar op dat moment niet naar staan. Wat dan duw ik zijn hand(en) resoluut weg. Dat is wat ik met deze OP heb proberen te zeggen.
woensdag 29 februari 2012 om 10:50
Enn zegt: "heb ik nu een nieuw woord bedacht?
Ja Enn, dat heb je zeker! Een geuzennaam wat mij betreft, grijpvee, geweldig !
Enne..in openbaar grijpveeerig zijn is niet altijd handig inderdaad, bij mijn schoonmoeder thuis of zo vind ik dan wel wat genant. Maar die moet er dan ook wel weer om lachen, het is ook een teken dat er nog chemie tussen partners is, toch?
(Of ze herkent het van schoonpapa bedenk ik nu ineens. Verdomd, die doet het ook weleens waar wij bij zijn. Tjonge wat een ranzige familie eigenlijk...)
Ja Enn, dat heb je zeker! Een geuzennaam wat mij betreft, grijpvee, geweldig !
Enne..in openbaar grijpveeerig zijn is niet altijd handig inderdaad, bij mijn schoonmoeder thuis of zo vind ik dan wel wat genant. Maar die moet er dan ook wel weer om lachen, het is ook een teken dat er nog chemie tussen partners is, toch?
(Of ze herkent het van schoonpapa bedenk ik nu ineens. Verdomd, die doet het ook weleens waar wij bij zijn. Tjonge wat een ranzige familie eigenlijk...)
woensdag 29 februari 2012 om 18:32
Ik voel zelf ook geen enkele behoefte mijn man plots vanuit het niet in het kruis te grijpen.
Ghe, ik denk niet dat hij het zou waarderen. Schrikken en dubbel klappen om pijn te voorkomen doet hij denk ik wel. ook al doe ik dat natuurlijk niet, maar dat kan hij niet weten.
Sta je daar rustig worteltjes te schrappen.......
Zal het toch eens uitproberen en gelijk zeggen dat hij het als een compliment kan zien.
Ghe, ik denk niet dat hij het zou waarderen. Schrikken en dubbel klappen om pijn te voorkomen doet hij denk ik wel. ook al doe ik dat natuurlijk niet, maar dat kan hij niet weten.
Sta je daar rustig worteltjes te schrappen.......
Zal het toch eens uitproberen en gelijk zeggen dat hij het als een compliment kan zien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 1 maart 2012 om 13:00
Ik zou er niet aan moeten denken, niet meer aan haar borsten te mogen zitten, o.k. als we onder andere mensen zijn doe ik dit natuurlijk niet maar thuis wanneer ik er zin in heb, zij vind dit ook doodnormaal, en geeft mij ook vaak een plagend knijpje in mijn penis of billen.
lang leve de aantrekkelijkheid
lang leve de aantrekkelijkheid
donderdag 1 maart 2012 om 13:20
Hij zit de hele dag aan me, aan heel mijn lichaam. Volgens hem ben ik de mooiste vrouw op aarde en is zijn mijn borsten/billen/rug/hals/buik/noem maar op het mooiste dat er bestaat en het fijnste om aan te zitten. Als er mensen bij zijn doen we het een stuk minder. Hangt ook van de mensen die er dan bij zijn. Als we bij mijn moeder of zijn ouders over de vloer zijn doen we het ook nog gewoon. Maar dat doen onze ouders ook, ik vind het leuk om te zien dat zij net zoveel plezier met elkaar hebben als wij.
Ik zou het jammer vinden als hij ermee stopte, ik voel me er erg gewild door. En ik vind het ook heel fijn om aan hem te zitten. Soms komt het niet handig uit en dan zeg ik dat en stopt hij er meteen mee. Om een half uurtje later te komen peilen of het weer kan
Ik zou het jammer vinden als hij ermee stopte, ik voel me er erg gewild door. En ik vind het ook heel fijn om aan hem te zitten. Soms komt het niet handig uit en dan zeg ik dat en stopt hij er meteen mee. Om een half uurtje later te komen peilen of het weer kan
donderdag 1 maart 2012 om 16:32