Kunstbloemen?

29-02-2012 18:49 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van huis uit heb ik mee gekregen dat je nooit kunstbloemen neemt. Kunstbloemen zijn voor luie mensen



Nou ben ik inderdaad best lui als het gaat om bloemen. Ik heb geen groene vingers, heb katten die planten graag omgooien en heb dus geen bloem meer in huis. En dat is dan ook weer zo kleurloos...



Wat vinden jullie van -kwalitatief goede- kunstbloemarrangementen. Bij voorbaat al een Nee want... Of misschien een Ja, Waarom niet??

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening.



Voorbeelden:

[img]http://www.kunstbloemenwinkel.nl/data/a ... /b_669.jpg[/img] [img]http://www.ifleur.nl/images/products/su ... 9301-1.jpg[/img]
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk: bij voorbaat nee, want... doe dan niets of koop een mooie plant. Niets zo treurig als kunstbloemen wat mij betreft. (en ja: je ziet het altijd)
Alle reacties Link kopieren
Niks mis mee, bij de action koop je de mooiste, voor weinig geld.

Oase in de vaas, en schikken maar.............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Nee, als je goedkope wil kopen dat zie je zo overduidelijk, neem dan een makkelijke plant.

Ja, als je bij een bloemist iets meer geld uitgeeft en dan net ff iets anders hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook alleen maar kunstbloemen in huis omdat ik planten altijd vergeet water te geven. Ziet er gewoon mooi uit en niets mis mee, vind ik.
van mij mag je hoor ik heb een combi van (makkelijke) planten en in de donkere hoekjes van de kamer kunstplanten... in de voortuin staat een grote bak met een flinke neppalm en daaromheen echte plantjes, in de winter viooltjes en in de zomer vlijtig lies...heb al een paar keer gezien dat iemand de voortuin inliep om te voelen aan de palm... lachen
en ik heb ook vaasjes her en der met mooie kunstbloemen... shoot me...
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen allemaal! Ik ga eens online kijken naar wat leuks!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
tuurlijk ja kan dat ! wij hebben een lege plek in de woonkamer opgevuld met een grote mooie kunstplant, omdat een echte daar nooit voldoende licht heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb kunstbloemen in de gang aan de muur geprikt met punaises. Om een een voorjaarsgevoel in huis te halen (en het werkt!)



Hier bij de Welkoop (of boerenbont) hebben ze een outletstore en heb daar vandaag dure kunstbloemen voor niks gehaald (normaal 10,- euro per stuk, nu 3 voor 2 euro)



Maar een makkelijke plant is eigenlijk veel mooier. Voor de donkere hoekjes kan een kunstbloem/ plant prima.
Bij mij gaan zelfs de kunstbloemen hangen
Alle reacties Link kopieren
Kan wel hoor.

Ik heb tussen de voor en achter/opperkamer (zit een verhoging van 74 centimer,met aan een kant een trapje) een gemetselde bloembak en daar staan nep planten in,omdat echte planten hier snel overlijden. Het waren geen goedkope dus haast niet van echt te onderscheiden.



Zo heb ik ook een mooie witte melkachtige grote vaas en daar staan kunstbloemen in met een lange stengel,ook niet goedkoop.

Bij goedkope kun je echt zien dat het nep is,bij deze haast niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:liora schreef op 29 februari 2012 @ 19:39:

Bij mij gaan zelfs de kunstbloemen hangen

Hahaha,ik dacht dat ik al erg was.
Alle reacties Link kopieren
de enige plek hier met kuntstbloem/ plant is de badkamer. ik heb altijd een bosje echte bloemen in huis. bosje rozen van de ah doe je zo dik 2 weken mee.
Alle reacties Link kopieren
Als je in de buurt van Amsterdam woont; ga eens kijken bij tuincentrum Osdorp. Daar hebben ze een waanzinnige collectie kunstbloemen. Niet goedkoop, maar nauwelijks van echt te onderscheiden en heel erg veel keus!



Ik riep altijd: geen nepbloemen in mijn huis, maar nu staat hier toch een vaas vol te schitteren en ik word er elke dag blij van!
Alle reacties Link kopieren
Voor mij echt geen kunstbloemen- of planten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vaas met kunstlelies die net echt lijken. Ik kocht eerst elke week verse bloemen, maar dat kostte me echt teveel. Zonder bloemen vind ik het zo kaal, vandaar die neppe. Ik had liever elke week echte gekocht, maar mijn portemonnee denkt daar helaas anders over...
Alle reacties Link kopieren
Het liefst echt (geeft wel voldoening en is mooi om een roos/tulp uit de knop te zien komen!)

Maar ik moet bekennen dat ik ook wel wat vaasjes nepbloemen heb staan. Niemand ziet het. En als ik het al eens vertel, willen ze altijd voelen

Geen hele bossen voor mij, maar een losse, grote neproos vind ik wel mooi!
Bloemen en planten horen buiten in de natuur, heb nooit bloemen in huis en ook geen planten en ik mis ze ook niet.
quote:manji schreef op 29 februari 2012 @ 19:43:

[...]



Hahaha,ik dacht dat ik al erg was.Echt waar het hangt
Alle reacties Link kopieren
Iedere keer als ik met mijn dochtertjes naar Ikea ga, willen ze 1 bloem kopen dus ik heb nu een vaas staan met allerlei bloemen in roze/paarstinten en ik vind het toch wel vrolijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:liora schreef op 29 februari 2012 @ 22:30:

[...]



Echt waar het hangt



Ik kreeg gisteren een bosje tulpen,van de buren omdat ik de post uit had gehaald,toen ze een weekje weg waren. En ja hoor,hangen er al 3 van.



Vandaag een mooie hortensia gekregen,ben benieuwd hoe lang ik die in leven hou.
quote:manji schreef op 29 februari 2012 @ 23:51:

[...]





Ik kreeg gisteren een bosje tulpen,van de buren omdat ik de post uit had gehaald,toen ze een weekje weg waren. En ja hoor,hangen er al 3 van.



Vandaag een mooie hortensia gekregen,ben benieuwd hoe lang ik die in leven hou.



Al 3 met het kopje naar beneden?

Hortensia s had ik vroeger in mijn tuin, nouja niemand die het zag want alles was dood, alleen maar stronken met verdord blad, ook decoratief dat wel

Ik denk dat de hortensia van jou 1 week leeft
Alle reacties Link kopieren
quote:liora schreef op 29 februari 2012 @ 23:58:

[...]





Al 3 met het kopje naar beneden?

Hortensia s had ik vroeger in mijn tuin, nouja niemand die het zag want alles was dood, alleen maar stronken met verdord blad, ook decoratief dat wel

Ik denk dat de hortensia van jou 1 week leeft



Dat haalt hij niet.



In de voortuin heb ik ook een hortensia staan en daar komen heel af en toe 2 bloemen in en die staat er al jaren. Dus ook buiten doet de boel niet veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven