Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
voor wie het weten wil:

(de breuk zat ook nog eens precies tussen mijn 2 werkplekken in )
Later is nu
~brengt een fles naar Bambi op de bank~
Tjee, Bam, wat naar!

Nu heeft mijn nierziekte weinig te maken met nierbekkenontsteking, maar toevallig had ik vroeger een uterale reflux en doorlopend blaasontsteking, wat de kans op nierbekkenontsteking flink vergrootte. Ter voorkoming hiervan heb ik ook langdurig (maandenlang) antibiotica moeten slikken.

Tja, wat is normaal? Dit niet in ieder geval, maar je doet er weinig aan. Als je een chroninsche ontsteking hebt, dan is het wel normaal om langdurig aan de antibiotica te zitten en ook preventief gebruik van antibiotica is normaal bij verhoogde kans op ontstekingen. Meer weet ik er ook niet van...

Misschien dat je lage weerstand er wel voor zorgt dat je ontstekingsgevoeliger bent. Dan kan je lichaam zo'n ontsteking zelf een stuk moeilijker aanpakken, waardoor het sneller heviger en/of chronisch wordt. Dáár heb ik dan wel echt recente ervaring mee. Maar ook daarover kan ik alleen maar zeggen dat het ontzettend rot is, maar dat er niet echt een andere optie is dan gewoon de rit uitzitten en hopen dat je daarna even verschoond blijft van ontstekingen. Het probleem met gezondheidsproblemen is dat je er vaak gratis nog wat andere problemen bij krijgt. Niet omdat die nou zo expliciet met elkaar samenhangen, maar omdat je lichaam verzwakt raakt als het al om moet gaan met probleem 1, waardoor probleem 2 (t/m...) ook makkelijker de kop op kunnen steken.

Hè, echt naar voor je.
En Pimpel, jij held. Gefeliciteerd hoor, met al je nieuwe banen!
Is de maagpijn weg, Q?

C/P:

Ik heb gisteren uiteindelijk na wikken en wegen besloten te doen wat mijn hart me ingaf: een mailtje aan VL getikt met daarin wat ik op mijn lever had en wat mijn/onze (met dank aan mijn wijze vriendinnen) visie is. Je raadt het al..... (I told you so)

Hij reageerde dat onze breuk en keuze om niet bij elkaar te zijn zuiver te wijten is aan mijn drang te beheersen. Ik voel als Heras-hekwerk voor hem en daarom wil hij niet met mij zijn. Daarna somt hij nog een stuk of 10 goeie eigenschappen van mij op.

Nou ja, ik had het kunnen weten. Is net als met de Aso: als ik denk dat iets nog wel een kans verdient, blijk ik achteraf hopeloos naïef.

Fijn even uitgehuild bij Mims, dus. Die mij geen stomme koe vindt en probeert een piemel te krijgen, zodat we samen gelukkig oud kunnen worden. Mooie gedachte nietwaar?

~sjokt naar bureautje~ Want ik lees in de topics over liefdesverdriet dat je afleiding moet zoeken ipv je wonden likken.
Bloes

Hij klinkt bijna als een ex, die ik gehad heb (die nooit officieel "vriend" geweest is, omdat ik dan zou claimen enzo ) Meid, richt je mooie energie op mannen die het wel verdienen! (moeilijk, moeilijk moeilijk )
Later is nu
(ehmm.. kun je een ex gehad hebben? )

zo, die kunnen we ook wel gebruiken
Later is nu
Dank je, Q. Lang AB slikken is dus gebruikelijk, wilde ik even zeker weten.

En Bloes, hoe kun jij nou een stomme koe zijn.. op zoek gaan naar Geluk is nooit stom. En doen wat je hart je ingeeft ook niet. Hopelijk kun je de VL steeds wat makkelijker los laten. Die nieuwe vlam van VL zal hoogstwaarschijnlijk ook wel snel Heras-hekwerk voor hem worden trouwens, dus dat stukje kun je van je eigenschappen-lijstje wegkruisen.
Ach Bloes, wat naar...

Máár, ik denk achteraf dat het dan toch wel heel goed is geweest dat je je gevoel op papier hebt gezet. Je bent het kwijt, en je weet nu héél goed waar je aan toe bent. Dat is zwaar kut en pijnlijk en verdrietig. Maar het haalt wel de hoop weg. Je kunt nu wel verder... (Niet gelijk, dat snap ik ook wel. Rustig uithuilen en boos zijn!!!) Maar dat opfladderende hoopvlindertje kan nu in elk geval gaan rusten.

Het zou idd mooi zijn als er bij Mims een Piemel aan zou groeien, misschien moeten we daar ff voor heulen? Aan de andere kant kunnen jullie natuurlijk ook gewoon besluiten op vrouwen te gaan vallen: probleem opgelost.

Dank allemaal voor meedenken, lieve woorden en wijze adviezen. Ik geloof dat ik mijn keus heb gemaakt! (Al wacht ik nog op aanbieding van nr. 2, ik ga toch voor nr. 1.) Voelt goed. (Al zie ik er nu al tegen op om om nr. 2 in te lichten en vooral om huidige werkgever in te lichten.... brrr... krijg al buikpijn bij het vooruitzicht. Hier wacht ik overigens mee tot het einde van de maand.)
anoniem_48196 wijzigde dit bericht op 11-03-2008 11:41
Reden: het heet een piemel, niet piemen.
% gewijzigd
Oh en lieve Bam, wat akelig dat je je zo vreselijk ellendig voelt!!! Wel fijn dat er aan gewerkt wordt. Ik hoop dat je snel opknapt van AB en dat een tijdje doorslikken herhalen voorkomt. Lage weerstand klinkt wel logisch, maar maakt het dubbel kut.
AAAARGH!!!! Werd zojuist gebeld door nr. 2. Ze willen me een stuk tekstschrijven erbij laten doen, hiervoor mee betalen én meer uren...

DJIEZUS!!! Ik had net een beslissing gemaakt.

Dit is echt belachelijk!

Ik houd me bij mijn beslissing.

Ik snap hier echt he-le-maal nix van... zó goed ben ik nou ook weer niet...
Ik blijf om je grinniken, Pim. Je stuiterigheid stuitert van het scherm.... Succes vandaag

Bloes veel hugs vanaf hier. He jeetje....... Maar alle wijze woorden die hier gezegd zijn kan ik niet overtreffen. Sterkte! Mims met een piemel.....hahahaha, ik blijf erin.

Bam; djeez wat kut allemaal. Langdurig AB slikken ken ik ook van dichtbij. Mijn moeder heeft een soort van onderhoudskuur die al maaaaaanden duurt, vanwege diabetes en wond aan voet. Heel iets anders, maar ook bij haar dus langdurig AB gebruik. (Waarbij zij zich ook altijd afvraagt of dat wel oke is i.v.m. resistentie, vernietiging van gezonde (darm)bacterien enz enz. Maar ja... het moet nu eenmaal wel wil ze die wond op haar voet ooit weer dichtkrijgen. Omdat haar AB eentje met een zgn breed spectrum is, en dus ook vele gezonde darmbacterien enz. doodt, gebruikt ze wel naar volle tevredenheid van die probiotica/melkzuur-drankjes. Anders is haar stoelgang danig in de war).
Natuurlijk ben jij we zo goed. Gek mens. Wel zo prettig dat de beslissing is genomen. Waarom vertel je het eigenlijk pas einde van de maand op je huidige werk? Is dat dan niet net als een pleister er heel langzaam af trekken?

Bam, ook ik kan beamen dat langdurig antibiotica gebruik vaker voorkomt. Maar kut is het wel dat het nu nodig is.

Bloes, ik sluit me wel aan bij Pim. Zo'n reactie is natuurlijk verre van leuk, maar misschien wel net datgene wat je nodig had om dit hoofdstuk af te kunnen gaan sluiten.

Kennen jullie dat ook. Van die dagen waarop de dag nog maar net begonnen is, maar waarbij je niet kunt wachten tot het weer bedtijd is. Precies zo'n dag is het hier vandaag. Bikkel is helaas met het verkeerde been uit bed gestapt lijkt het en kan echt geen 2 seconden zonder mijn aandacht. Ik win het vandaag zelfs van zijn favoriete dvd. Da's op zich natuurlijk goed nieuws, maar vandaag niet handig.
Hahahahaha Pimpel! Wat een topwijf ben je toch ook

Ik had weinig nog toe te voegen in de AK: ik kan me alleen maar aansluiten bij mijn voorgangsters.

Wel egostrelend, al die aandacht voor jou op werkgebied!

Pfff, hier nog steeds last van oren en hoofdpijnen. Als dit morgen nog steeds zo is, moet ik toch maar weer even de dokter bellen. Bah.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Jeetje Alex. Het blijft ook wel een gekwakkel zo zeg.

deze hebben we nodig, denk ik.

Hoewel we Pimpel deze dagen natuurlijk als stralend zonnetje door de kroeg zien stuiteren

LEUK!

Kun je dat tekstschrijfwerk van 2 niet feelancen als je nummer 1 aanneemt? (of haal ik nou de banen door elkaar?)

Goeie tip van pro-biotica voor Bambi!

Mijn kinderen waren tussen de middag enorm vervelend, totdat ik ging voorlezen. Vervolgens zijn ze dus telaat weer naar school gegaan Harry Potter gaat vandaag in elk geval nog wel uit, denk ik zo. Zooo spannend.
Later is nu
wauw pim, wat gewelduig en egosterelend. Ik ben nog niet eens in de AK geweest!

Als het nou lukt om bij mims een piemel te laten groeien zouden we voortaan mims kunnen heulen als er iets is!

Bah bambi, beterschap meid. Inderdaad kan je som slangdurig AB nodig hebben: KK heeft na haar geboorte ook ene tijd lang AB geslikt , preventief. Ik hoop dat je gauw weer opknapt!

Mado, sterkte met bikkel.
Tss, Bentetje wil Mims wel heulen, maar niet eens tongen met mij. Het is toch wat, daar gaat mijn ego.

Gelukkig heeft Pimpel vandaag ego voor twee, dat scheelt dan weer. Heerlijk meid. Hoewel het wel lastig kiezen is zo....

Bammerdebam, al die AB klinkt niet leuk, maar wel noodzakelijk. Kan me zo voorstellen dat je het wel helemaal zat bent, al die ziekzijnellende. Hoop dat je je hoofd een beetje rustig hebt kunnen krijgen? Het leven, je lijf, de liefde en zo meer, makkelijk is ut niet. En dan gaat huishouden en kinderen en verjaardagen en werk enzo ook nog eens gewoon door....

Mado leuker dan een dvd, kom je hier ook eens een dagje langs als ik moet thuiswerken, lijkt me dan wel handig voor mijn kinderen!

Beterschap voor Alex ook,

en nu houd ik op met rijtjesposten om weer verder te gaan werken. Ik schrijf wel, maar vind het steeds niet goed en het gaat retelangzaam. Soort late winterdip ofzo....
75cm, 9900gr en een OKstempel op de rechter biggy trilbil.

Is eenkennig aan het worden (Trok d'r wenkbraouwtje op: mevrouw de dokter, willu éffe met de handjes niet an me komme, en al helemaál niet an me vrage offik wat pakken ken!! Mooooooeeeeedeeeeeeer hellupt mijn!!!) en ligt nu haar huiltjes te oefenen in de box.

Bam, uien en knoflook doen hetzelfde als de Yakultjes, zorgen voor snellere/betere vermeningvuldiging van Goede darmbacterien. Misschien kun je het beter effe nazoeken in een aflevering van Truth about Food (maker BBC, ooit op Ned3 uitgezonden).

Maar jou kennende...

Dat wordt dus een mulitvitaminepilletje met een enorm glas water en yakultje als ontbijt. Met een (supersmokert???-)peuk en koffie als toetje.

Hup, opstaan en naast de Senseo zetten.

Ik zou een baan voor de vakanties nemen

Toet, tongen? Hoe smaak jij eigenlijk? Vanillevla? Chocopuddinkje? Rechtsgedraaide linksafgeslagen biogarde?

Bloesem, wel effe bewaren die hekwerk-mail. Dan hoeven we de volgende keer alleen maar effe te zeggen: check je mail nog even.

Wil je wel nog steeds je kindertjes daar brengen (en andersom enzo)?
toet, hoe kom je daar nou toch bij....wil best tongen met jou. Volgens mij balen die heren uit de kroeg er nog steeds van dat we het niet deden!!

Bloes hard, maar duidelijk.......Kan je het nu loslaten denk je?

Toetje, krijgen we nog ene (klein) verslagje in de AK van het weekend?

Jemig kjong, dat chipje wordt een hele zak chips! 10 kilo zeg, ik las toevallig van de week ergens dat KK met haar eerste verjaardag geloof ik 6.5 kilo woog (meer zoals leentje denk ik?) en maat 68 droeg....pffff..waar blijft de tijd

GG had een jongejte van school hier te spelen, voor het eerst dit jongetje. Ik was niet enthousiast: het is een jongetje uit niet echt hoog milieu, nogal overschreeuwend, brutaal en overheersend. Onaardig zeg van mij . Stond eerlijk gezegd niet zo te trappelen, maar het ging eigenlijk heel goed. Hebben jullie dat wel eens : dat je kind met iemand wil spelen wat jij niet zo ziet zitten en wat doe je dan?

Iemand nog tips voor een spoken/griezelfeestje?
quote:Toet schreef op 11 maart 2008 @ 15:09:

Tss, Bentetje wil Mims wel heulen, maar niet eens tongen met mij. Het is toch wat, daar gaat mijn ego.

Voorstel Mims een piemel zou hebben! Dan is dat toch gewoon een vriendendienst? En dan kunnen we allemaal kruisjes zetten want dan gaat bijna iedereen vreemd en heeft Mims sex met een vrouw.

~gooit Bam een lekker dik boek toe en een deken van rust~

En de VL loslaten, sja. Dat zal wel moeten maar ik ga me er maar niet meer druk om maken. Beetje afleiding zoeken en het de tijd geven dus. En niet meer bij hem langsgaan voorlopig. Ik wil geen leuke briefjes van andere vrouwen vinden, hoe stom ik hem nu ook vind om zijn Heras-opmerking. Deze titel mag in de vitrine, vind ik. Naast de Mislukte Barbie van Lil02.
bovendien hebben we dan allemaal een heel bijzonder kruisje: heulen met een vrouw mèt piemel!

Ik vind het een rotopmerking van dat heras hekwerk btw.
Ik vind het onnodig lomp ende kwetsend en bovendien kinderachtig om de volledige schuld van een mismatch bij één partij te leggen.

Maagpijn is weg hoor, Bloes. Was 'ie gelukkig vannacht al.

(Ik denk geheel wat anders dan wat jij bedoelt als je zegt dat jullie allemaal een heel bijzonder kruisje hebben, Bent. Ik denk dan meteen aan een bijzonder soort designpoes. )
Kruisjes in het kader van afvinken en lijstje bijwerken Qwert.

Bloes,

Pim, hulde! Kanjer.

Bam,

(Ben een vrouw van weinig woorden vandaag, ik moet een samenvatting maken en probeer vast in de stemming te komen )

Kjong, wow, een diva, die Chip.

En de rest gewoon een U is onmisbaar in mijn leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven