Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Star, het viel me mee hoe gek ik het vond om hem daar achter te laten. Normaal ging ik op dinsdagochtend altijd wandelen met Melkie (heeft hier gepost toen Sam net geboren was), maar Max wilde niet meer in de wagen en als hij zelf ging lopen konden we maar zo'n klein stukje. Nu kan ik dus wel weer gaan wandelen.

Nijntje museum is dus een aanrader? Zal zo eens googlen.

Noos, 37+1, je mag nu bevallen, lekker idee hoor!

Bridge, mannen zijn weer helemaal beter. Sam klonk gister nog een beetje vol met drinken, maar nu is dat ook weg.

Amalia, dat is minder, hoofdpijn. Goed geregeld trouwens, jij lekker met je moeder de kroeg in en de mannen op verjaardag. Geen commentaar gehad van schoonvader?

Ga nog even de ramen buiten verder lappen, hier schijnt zowaar even het zonnetje!
Waar je zin in hebt mamax.. Ik mis nu echt het schoonmaaktalent
Ik heb 2 weken geleden zo'n Hara ding gekocht, dat werkt dus echt als een trein! Het is bijna leuk om schoon te maken nu, bijna...
En wat is dan een Hara ding?

Ik kan hier blijven poetsen, jak haha

Dit is hem. Er zit een speciaal reinigingsmiddel bij. Je hoeft alleen de velzelkant nat te maken, beetje reinigingsspul erop, laten schuimen en dan schoonmaken. Daarna met de wisserkant er overheen en klaar. Werkt echt supersnel en, nog belangrijker, streeploos! Ik ben niet zo'n ster in streeploos lappen met een spons en wisser.
blgh krijg net sms-jes van onbekend nummer. iemand die zegt dat ik via chat met hem nummer heb gewisseld. Heb ik helemaal niet gedaan! Maar hij weet ook nog mijn naam... getver, vind het maar niets...
He bah, dat is vervelend. kan je het nummer wel zien bridges?
Huh, wat raar Bridges. Zie je het nummer wel in je scherm of staat er anoniem? Anders kan je zoeken op omgekeerdzoeken.nl van wie het nr is. Ik weet niet zeker of dat de site is, maar als je dat bij google intypt komt dat er wel uit.

De beveiliging wordt nu opgehangen. Fijn, nog voor de vakantie. Vanmorgen testament geregeld. We kunnen met een gerust hart op vakantie gaan, want voor het huis en de kinderen is alles geregeld mocht er iets gebeuren.

Oh, ik heb niets voor de katten en de hond.... hmmm. Iemand geïnteresseerd in een superopgevoede labrador , mocht ik opeens doodgaan? Vrijdag gaat ie naar Martin Gaus, dus over 2 1/2e week heb ik een superhond!!!

Hoop ik. En anders ben ik heel wat geld lichter

Noos, lekker idee dat je nu mag bevallen. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt. Meldplicht hier hoor!

Mamax, fijn dat het zo leuk was voor Max en dat ie meteen een vriendje heeft!

Hoofdpijn neemt, na 2 asperines, gelukkig wat af. Fijn.

Goed, even 100 lijstjes maken voor de vakantie, zucht. Boodschappen al gedaan, maar nu nog een lijstje voor mijn ouders wb Berend en Laurens, een lijstje voor wat ik wil dat hond allemaal wel en niet kan straks, een lijstje voor mijn buurmeisje die de katten en post verzorgd + alarmuitleg, een lijstje voor wat ik mee moet nemen op vakantie en een lijstje waarop staat welke lijstjes ik allemaal moet maken

AAARRRGGHHH

:-)
ohhh dat ziet er best handig uit zeg. Ik kan ook niet streeploos zemen.
quote:bambino schreef op 11 maart 2008 @ 14:38:

ohhh dat ziet er best handig uit zeg. Ik kan ook niet streeploos zemen.Je kan het hier donderdag op de markt kopen. Vast bij jou ook, want heel veel kramen staan dubbel bij jou en mij. En het bestaat al jaren, mijn fijne schoonmoeder zweert er al zo'n 15 jaar bij.
Ik tel maar 5 Lijstjes hoor Amalia
ja kan de nummers zien. Ga dat straks eens doen Amalia. Ik ben altijd beetje hufterig voor dat soort dingen...

Nu eerst even kijken of mijn groene bak is buiten gezet. Was gejat na de vorige lichting dus ga even kijken of hij er weer is...
Misschien is het iemand die je wel kent, maar die een geintje met je uithaalt en het met een voor jouw onbekend nummer smst
Lief rugzakje zeg!

Rebel? Arm kindeke!

Maar fijn dat het zo'n succes was.

Raar Bridge, misschien eens heel lang geleden gebeurd?

Wat ga je met Bomba laten doen dan?
ik kan niet tegen dat soort grappen dus hoop het niet... Dus als een van jullie het is: grap niet geslaagd...
hahaha, nou ik ben het niet hoor.
Nee ik ook niet, vind het ook geen leuke grap als het een grap zou zijn.

Geef nr eens op MSN, kan ik wel even voor je kijken Bridge.
op dat omgekeerdzoeken niet te vinden...

en groene bak is ook nog steeds foetsie
Misschien een leerling van je die een geintje uithaalt? Anders vriend even laten bellen.
Provider bellen en aangifte doen bij hen. Of idd smsje sturen en vragen wie het is.
Nou ja ik bewaar het maar even voor als ik nog meer krijg en verder maar even afwachten... maar krijg er altijd de kriebels van...
Probleem opgelost
Star is mijn held!
Wat heeft ze gedaan dan?
Hallo

mag ik al naar huis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven